Suomalainen jalkapalloammattilainen homoudestaan: Pitää uskaltaa puhua
Korpelan mukaan hänellä ei ole suurta tarvetta huudella parisuhteestaan, mutta pitää silti tärkeänä, että homoudesta puhutaan avoimesti. Varsinkin miesurheilussa se on tabu niin kauan kuin asiasta vaietaan.
http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/art-1423593930794.html
Hieno esimerkki monelle nuorelle
19
63
Vastaukset
- puheetja_puheet
Täällä ateistisessa maailmassa on monenlaista kengänkuluttajaa. On murhamiestä ja sitä sun tätä ja seksualisella puolen on kaikkea. Ei sitä kannata mainostaa, eihän heterotkaan huuda kulkiessaan kadulla, olen hetero, olen hetero jne. Eli joka mainostaa, syynä on jokin.
Tässä maailmassahan saa olla mitä on.
Mutta, Herran seurakunnassa, joka Jumalan niemä mainitsee, lukee IsostaKirjasta Jumalan mielen, mikä on Hänen tahtonsa. Sen rikkominen on synti ja synnistä on tehtävä parannus.
Siis Herran huoneessa on aina, entinen se ja se synnintekijä.
Jos ei ole, ei ole Herran huoneenhaltija ja on maailmanmielinen.
Siis maailmassa saa mainostaa, vaikka olevansa murhamies, mutta se ei sisällä Herran huonetta. Eli ei pidä tulla tänne mainostamaan asiaa.
Teepä itsekin parannus, että jos aiot perille, kannattaa se nimi pitää taivaassa tunnettu ja siihen passaa vain parannus ja vaellus parannuksen mukaisissa hedelmissä.
"Alussa Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, = mieheksi ja naiseksi hän heidät loi"!
Menkää ja täyttäkää maa. Siinä se yhtälö raamatusta. Sen on Jumala siunannut ja työ oli täydellinen.
Maailmassa seksualisessa korkkiruuvissa on nainen esim. teettänyt muurista kuvan, pitää sitä sängyssä yhtyy siihen ja pitää sitä puolisonaan. Mies, kiillotti wolkkariaan, yhtysiihen ja piti parinaan. Eli tämä oli aivan tv. fakta- ohjelmissa ja se kertoo, että seksualinen suuntautuminen on korvievälirakkautta.Kyllä se vaatii tytöltä rohkeutta tuo että uskaltaa tässä maailmassa olla avoimesti homo. Nostan hattua.
auroraboreallis kirjoitti:
Kyllä se vaatii tytöltä rohkeutta tuo että uskaltaa tässä maailmassa olla avoimesti homo. Nostan hattua.
höpö höpö,, Kyllä vääryyttä moni harrastaa ja se vaatii suurta rohkeutta mutta en minä silti niitä ihailee ja nostan hattua niille. Kyllä kiinalainen itsemurha vaati suurta rohkeutta jolloin työnnät miekka sun vatsaan ja vedät sitten sen sivulle ja ehkä vielä ylöspäin jos ehdit ja onhan nuo terroristitkin rohkeat kun ne tappaa ihmisiä. Mutta en minä silti ala palvoa heitä. Tällaisia itsemurhatekijiä nuo homot ovat vaikka joutuvat kyllä iankaikkisen kuolemaan kokea ilman parannuxen tekoa.
savonarola kirjoitti:
höpö höpö,, Kyllä vääryyttä moni harrastaa ja se vaatii suurta rohkeutta mutta en minä silti niitä ihailee ja nostan hattua niille. Kyllä kiinalainen itsemurha vaati suurta rohkeutta jolloin työnnät miekka sun vatsaan ja vedät sitten sen sivulle ja ehkä vielä ylöspäin jos ehdit ja onhan nuo terroristitkin rohkeat kun ne tappaa ihmisiä. Mutta en minä silti ala palvoa heitä. Tällaisia itsemurhatekijiä nuo homot ovat vaikka joutuvat kyllä iankaikkisen kuolemaan kokea ilman parannuxen tekoa.
Itsekkin edustat vähemmistöä uskomalla kaiken maailman satuihin. En silti sorra sinua. En sorra ketään toisin kuin sinä.
- mikärohekeusennäe
Kyllä se vaatii tytöltä rohkeutta tuo että uskaltaa tässä maailmassa olla avoimesti homo. Nostan hattua.
Mikäs ilo se on ja rohkeus? Eikös nimi taivaassa ole sitten kallisarvoisempi.
Maailmanmielisyydessä ei ole mikää tuo rohkeutta. Kuinka moni on missäkin asiassa se rohkea, mielipiteesi mittapuissa.
Onko sinulla auroraboreallis rohkeutta astua todelliseksi Herran kansalaiseksi?
Muotojumalisuudesta en puhu, vaan todellisesta Herran kansalaisuudesta.
Taitaa vain maailmanmielisyys ja sen myötäämisen matkanteko massassa pitää sinutkin pilkkaamassa Luojaasi. mikärohekeusennäe kirjoitti:
Mikäs ilo se on ja rohkeus? Eikös nimi taivaassa ole sitten kallisarvoisempi.
Maailmanmielisyydessä ei ole mikää tuo rohkeutta. Kuinka moni on missäkin asiassa se rohkea, mielipiteesi mittapuissa.
Onko sinulla auroraboreallis rohkeutta astua todelliseksi Herran kansalaiseksi?
Muotojumalisuudesta en puhu, vaan todellisesta Herran kansalaisuudesta.
Taitaa vain maailmanmielisyys ja sen myötäämisen matkanteko massassa pitää sinutkin pilkkaamassa Luojaasi.Minä en pilkkaa sitä mihin en usko.
- turhaa.höpinääkö
Itsekkin edustat vähemmistöä uskomalla kaiken maailman satuihin. En silti sorra sinua. En sorra ketään toisin kuin sinä.
Miten homoja sorretaan?
Voisiko joku vihdoin vastata tähän ihan konkreettisin esimerkein, kiitos! turhaa.höpinääkö kirjoitti:
Miten homoja sorretaan?
Voisiko joku vihdoin vastata tähän ihan konkreettisin esimerkein, kiitos!Savis on heitä toimittamassa helvettiin. Se on eräs tapa sortaa homoja.
Vielä sille käännyttäjälle jolle jo vastasin. Minulla on palstalla avaus Jeesuksen historiallisuudesta. VAsta kun saan todisteet siitä että hemmo on joskus elänyt voin häneen alkaa uskomaan.- turhaa.höpinää
Savis on heitä toimittamassa helvettiin. Se on eräs tapa sortaa homoja.
Vielä sille käännyttäjälle jolle jo vastasin. Minulla on palstalla avaus Jeesuksen historiallisuudesta. VAsta kun saan todisteet siitä että hemmo on joskus elänyt voin häneen alkaa uskomaan.Ei tuo ole mitään sortamista. Ihan turhaa nättinokkaisuutta.
- viisi_
Savis on heitä toimittamassa helvettiin. Se on eräs tapa sortaa homoja.
Vielä sille käännyttäjälle jolle jo vastasin. Minulla on palstalla avaus Jeesuksen historiallisuudesta. VAsta kun saan todisteet siitä että hemmo on joskus elänyt voin häneen alkaa uskomaan.Eikö 5 todistajaa riitä?
Jos evankeliumin kirjoittajia tarkoitat niin se niiden tuottama höpötys isossa kirjassa on epäuskottavaa tekstiä. Onko kuolleita herännyt? Onko sairaita parantunut? Onko vesi muuttunut viiniksi? Onko vetten päällä kävelty?
Onko?
Kuka niitä tarinoita uskoo?
Jos jumala on olemassa on hän luonut luonnonlait.turhaa.höpinää kirjoitti:
Ei tuo ole mitään sortamista. Ihan turhaa nättinokkaisuutta.
Se on sen merkki että savis on aivopesty eikä hän osaa kyseenalaistaa uskonkohtia jotka hän on jossain lahkossa kuullut.
Uskovaisia pidetään ahdasmielisinä ja tuomitsevina ja saviksen kommentti ainakin minulla vahvistaa tuota mielikuvaa.- vhn
savonarola kirjoitti:
Missä järkesi, kun pidät samasta sukupuolesta pitäviä itsemurhaajina. Raamatun oppien mukaan ei nykyaikana voi elää, kuten et sinäkään. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen lukee raamatussa, joten homopilkkaajat ovat samalla jumalanpilkkaajia.
- LoiMiehenJaVaimon
vhn kirjoitti:
Missä järkesi, kun pidät samasta sukupuolesta pitäviä itsemurhaajina. Raamatun oppien mukaan ei nykyaikana voi elää, kuten et sinäkään. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen lukee raamatussa, joten homopilkkaajat ovat samalla jumalanpilkkaajia.
Jumala ei luonut homoa.
Loi miehen ja vaimon. - JumalaKumoaaLait
Jos evankeliumin kirjoittajia tarkoitat niin se niiden tuottama höpötys isossa kirjassa on epäuskottavaa tekstiä. Onko kuolleita herännyt? Onko sairaita parantunut? Onko vesi muuttunut viiniksi? Onko vetten päällä kävelty?
Onko?
Kuka niitä tarinoita uskoo?
Jos jumala on olemassa on hän luonut luonnonlait." Jos evankeliumin kirjoittajia tarkoitat niin se niiden tuottama höpötys isossa kirjassa on epäuskottavaa tekstiä. Onko kuolleita herännyt?
- on. Smith Wigglesworth, uskon sankari, herätti 14 kpl.
Onko sairaita parantunut?
- on, vaikka millä mitalla. Sokeuttta, maksavaivaa, luuvikoja, syöpiä, Menieren tauteja, yms.yms. yms. yms.
" Onko vesi muuttunut viiniksi? "
- siitä en tiedä
" Onko vetten päällä kävelty? "
- on, ilman siltaa ja jäätä, ilman mitään apuvälinettä.
Lähetyssaarnaaja rukoili rahattomana joen rannalla, piti mennä toiselle puolelle evankeliumia saarnaamaan, mutta lautalle ei päässyt, koska ei ollut rahaa.
Puskan takaa nousi komea miehennäköinen ja kysyi; mikä ongelma. Saarnaaja selitti tilanteen. Tuo ilmestys käski seuraamaan itseään ja käveli jokeen, se vesi kantoi ja molemmat meni toiselle rannalle kuivina ja siellä tuo mies äkkiä hävisi näkyvistä, oli siis Jumalan Enkeli miehen muodossa.
Muitakin tapauksoa on ja aina enkeli on salskean miehen näköinen,pituus n.2m.
" Kuka niitä tarinoita uskoo? "
- minä, koska olen paikalla ollut monissa parantumisjutuissa ja itsekin rukoillut paarantumisten takia. Ja niitä on laidasta laitaan. :D
" Jos jumala on olemassa on hän luonut luonnonlait."
- on luonut, voi ne tarvittaesaa kumota. - reni
LoiMiehenJaVaimon kirjoitti:
Jumala ei luonut homoa.
Loi miehen ja vaimon.Homo = ihminen eli todistat että evoluutioteoria on oikea ja raamattu satukirja.
- lopunaika
Kyllä ! Peräaukon kautta saatavasta orgasmista on saatava puhua, samoin kullinlutkutuksesta, julkisesti. MIKÄ HÄPEÄ, EIKÖ KUKAAN ENÄÄ HÄPEÄ MITÄÄN?
Saatana niittää saalistaan. - kiertääjomahassa
Olen taas unohtanut mikä sen homouden tarkoitus oikein onkaan?
rohkeasti painella värkkejään pakoputkeen miesten välillä huh !
ja naisten liisterinitkutus voi hyvänen aika näitä Rohkeita ! - häpeämätönsakki
On tämä saastainen kansa palloa sotkemassa ja tallaamassa hyi olkoon !
naisillakaan ei julkipuolella ole enää mitään näytettväää nyt kisataan vaihteeksi kenellä suurin persaus !
tämä on sitä jota nykykansa ihailee ja pitää rohkeasti nykyaikaan kuuluvana voi paska mitä sakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692512Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242167Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e982109Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92052MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071883Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5931856Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S191664Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411433