Vaikka te niin paljon minua kaipaattekin, eräs dude on vienyt sydämeni.
Nyt vietän aikaa ihan irl eli oikeassa elämässä, joten jatkakaa te vain löylykauhajuttujanne täällä keskenänne.
Lopetan palstalla
14
<50
Vastaukset
- ripuli_liukasteena
Hienoa! Juotteko kiljua koko viikonlopun ja kieriskelette alastomina ripulissanne?
- 22i2929
Semmosta.
Homo on löytänyt miehen
- upea.juttu
Onneksi olkoon tissu! Olen todella onnellinen puolestasi
upea.juttu kirjoitti:
Onneksi olkoon tissu! Olen todella onnellinen puolestasi
Puhuin ketjun aloittajasta, en itsestäni
- hauka.tissufani
Miksi olet rekannut noin monta nimmaria? Olet jopa haukat vienyt. Mitä pahaa olen tissu tehnyt? Olenhan berberisi suuri fani. Olit paras sefu koskaan ikinä ja toivon että sinut valittaisiin uudelleen.
Haliterveisin fanisi. - YUGGlS_
yuggis_ kirjoitti:
Puhuin ketjun aloittajasta, en itsestäni
Puhuin ketjun aloittajasta, en itsestäni.
- tissufani
Älä feikki vikise.
- ilahtuisin.kovasti
Olisi mukavaa, jos tissu kuolisi.
- Sober2013
Feikki. Ei tissu ole mikään homo. Aito Tissu on ihan selkeästi halunnut keskustella palstan aiheesta asiallisesti. Miksi joku haluaa olla kokoajan epäystävällinen? Ei tarvitse, jutellaan aiheesta alkoholi.
- ToivottavastiTissuKuolet
Älä persekuvaasi esittelevä homo lässytä. Täys hintti sinä olet.
Olisi hienoa, että sinä Tissu kuolisit. Toivoin sitä itseasiassa joulupukilta, mutta toiveeni silti tuskin toteutuu, sillä olen tainnut olla tänä vuonna hieman liian tuhma. - setekeeminustamiehen
ToivottavastiTissuKuolet kirjoitti:
Älä persekuvaasi esittelevä homo lässytä. Täys hintti sinä olet.
Olisi hienoa, että sinä Tissu kuolisit. Toivoin sitä itseasiassa joulupukilta, mutta toiveeni silti tuskin toteutuu, sillä olen tainnut olla tänä vuonna hieman liian tuhma.En ole homo! Tykkään vain ottaa peenistä perseeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214600Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692662Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 66892
- 46886
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122849Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789