Vaikka te niin paljon minua kaipaattekin, eräs dude on vienyt sydämeni.
Nyt vietän aikaa ihan irl eli oikeassa elämässä, joten jatkakaa te vain löylykauhajuttujanne täällä keskenänne.
Lopetan palstalla
14
<50
Vastaukset
- ripuli_liukasteena
Hienoa! Juotteko kiljua koko viikonlopun ja kieriskelette alastomina ripulissanne?
- 22i2929
Semmosta.
Homo on löytänyt miehen
- upea.juttu
Onneksi olkoon tissu! Olen todella onnellinen puolestasi
upea.juttu kirjoitti:
Onneksi olkoon tissu! Olen todella onnellinen puolestasi
Puhuin ketjun aloittajasta, en itsestäni
- hauka.tissufani
Miksi olet rekannut noin monta nimmaria? Olet jopa haukat vienyt. Mitä pahaa olen tissu tehnyt? Olenhan berberisi suuri fani. Olit paras sefu koskaan ikinä ja toivon että sinut valittaisiin uudelleen.
Haliterveisin fanisi. - YUGGlS_
yuggis_ kirjoitti:
Puhuin ketjun aloittajasta, en itsestäni
Puhuin ketjun aloittajasta, en itsestäni.
- tissufani
Älä feikki vikise.
- ilahtuisin.kovasti
Olisi mukavaa, jos tissu kuolisi.
- Sober2013
Feikki. Ei tissu ole mikään homo. Aito Tissu on ihan selkeästi halunnut keskustella palstan aiheesta asiallisesti. Miksi joku haluaa olla kokoajan epäystävällinen? Ei tarvitse, jutellaan aiheesta alkoholi.
- ToivottavastiTissuKuolet
Älä persekuvaasi esittelevä homo lässytä. Täys hintti sinä olet.
Olisi hienoa, että sinä Tissu kuolisit. Toivoin sitä itseasiassa joulupukilta, mutta toiveeni silti tuskin toteutuu, sillä olen tainnut olla tänä vuonna hieman liian tuhma. - setekeeminustamiehen
ToivottavastiTissuKuolet kirjoitti:
Älä persekuvaasi esittelevä homo lässytä. Täys hintti sinä olet.
Olisi hienoa, että sinä Tissu kuolisit. Toivoin sitä itseasiassa joulupukilta, mutta toiveeni silti tuskin toteutuu, sillä olen tainnut olla tänä vuonna hieman liian tuhma.En ole homo! Tykkään vain ottaa peenistä perseeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659