Vaikka te niin paljon minua kaipaattekin, eräs dude on vienyt sydämeni.
Nyt vietän aikaa ihan irl eli oikeassa elämässä, joten jatkakaa te vain löylykauhajuttujanne täällä keskenänne.
Lopetan palstalla
14
61
Vastaukset
- ripuli_liukasteena
Hienoa! Juotteko kiljua koko viikonlopun ja kieriskelette alastomina ripulissanne?
- 22i2929
Semmosta.
Homo on löytänyt miehen
- upea.juttu
Onneksi olkoon tissu! Olen todella onnellinen puolestasi
upea.juttu kirjoitti:
Onneksi olkoon tissu! Olen todella onnellinen puolestasi
Puhuin ketjun aloittajasta, en itsestäni
- hauka.tissufani
Miksi olet rekannut noin monta nimmaria? Olet jopa haukat vienyt. Mitä pahaa olen tissu tehnyt? Olenhan berberisi suuri fani. Olit paras sefu koskaan ikinä ja toivon että sinut valittaisiin uudelleen.
Haliterveisin fanisi. - YUGGlS_
yuggis_ kirjoitti:
Puhuin ketjun aloittajasta, en itsestäni
Puhuin ketjun aloittajasta, en itsestäni.
- tissufani
Älä feikki vikise.
- ilahtuisin.kovasti
Olisi mukavaa, jos tissu kuolisi.
- Sober2013
Feikki. Ei tissu ole mikään homo. Aito Tissu on ihan selkeästi halunnut keskustella palstan aiheesta asiallisesti. Miksi joku haluaa olla kokoajan epäystävällinen? Ei tarvitse, jutellaan aiheesta alkoholi.
- ToivottavastiTissuKuolet
Älä persekuvaasi esittelevä homo lässytä. Täys hintti sinä olet.
Olisi hienoa, että sinä Tissu kuolisit. Toivoin sitä itseasiassa joulupukilta, mutta toiveeni silti tuskin toteutuu, sillä olen tainnut olla tänä vuonna hieman liian tuhma. - setekeeminustamiehen
ToivottavastiTissuKuolet kirjoitti:
Älä persekuvaasi esittelevä homo lässytä. Täys hintti sinä olet.
Olisi hienoa, että sinä Tissu kuolisit. Toivoin sitä itseasiassa joulupukilta, mutta toiveeni silti tuskin toteutuu, sillä olen tainnut olla tänä vuonna hieman liian tuhma.En ole homo! Tykkään vain ottaa peenistä perseeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519