VW tdi koneet sippailee vähäisillä km seateissa,audeissa,skodassa ja volkkarissa.
Onko syynä huonolaatuiset shell öljyt ja longlife?
TB öljyt ja kone kestää?
9
191
Vastaukset
- 234234
Tb öljyt jos tykkää ryssän litkuista.
Wanhan kansan totuus on "kaikki paha tulee idästä"- Salainentieto
Miksi maksaa 100e kannusta kun parempaa saa 30e?
- pitkääikää
Hyvin on kone raksuttanut jo yli 400 tkm TB Gold S-öljyillä eikä sitä tarvi lisäillä niinkuin noita LL-litkuja jatkuvasti. Suodatin, öljyt ja työ oli syksyllä 28,50 € !!!!
- osssss
pitkääikää kirjoitti:
Hyvin on kone raksuttanut jo yli 400 tkm TB Gold S-öljyillä eikä sitä tarvi lisäillä niinkuin noita LL-litkuja jatkuvasti. Suodatin, öljyt ja työ oli syksyllä 28,50 € !!!!
Juu öljyllä tuntuu olevan väliä...
- Longlife-öljyt
mielestäni syynä ainakin osittain konerikkoihin. Säästöä väärässä paikassa. Vaihdan itse autooni öljyn 10tkm välein eikä koskaan ole ollut mitään senkaltaisia ongelmia kuin joissain VW-konsernin autoissa. Ehkä autojeni merkki vaikuttaa myös asiaan jollain lailla. Meillä on opittu vuosikymmenten aikana asioita ja tärkeimpiä ominaisuuksia autossa ei enää ole "ihanat" ajo-ominaisuudet ja sporttisuus vaan kestävyys ja luotettavuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881