Olen itse esiintynyt kyseisessä ohjelmassa ja tahtoisin sanoa että vaikka ohjelma onkin jokseenkin hyvähenkinen, sillä ei ole mitään tekemistä oikean antiikin kanssa enkä ymmärrä miksi Aki on julistanut itsensä antiikkibisneksen "keisariksi".
Minulle soitettiin tuotantotiimin toimesta, että haluaisivat ehdottomasti tulla katsomaan antiikkikokoelmaani ja suostuin. Kuvauksissa kuitenkin minun käskettiin sanoa, että minä olisin soittanut Akille ja pyytänyt tätä tulemaan käymään.
Paikan päällä kokoelmani sitten haukuttiin ja alettiin tuttuun tapaan vääntämään kättä senteistä vaikka esineeni on arvioitu oikeiden ammattilaisten toimesta.
Jaksot tehdään aika pitkälti niin, että tullaan asiakkaan kotiin ja kerrotaan tälle mitä kameralle pitäisi sanoa.
Eli amerikkalaisten realityjen tapaan jaksot ovat osittain käsikirjoitettuja eivätkä täysin luonnollisia.
Palkkaa ohjelmassa esiintymisestä ei saa vaikka ihmiset esineistöineen ovat se, mikä tuo rahaa tällekin formaatille.
Henkilökohtaisesti olen pettynyt kokemukseeni sarjassa.
Huutokauppakeisari
5
211
Vastaukset
- naiivete
Kyllähän tuon nyt on normaalijärjellä varustettu ihminen huomannut jo aikaa, että käsikirjoituksen pohjalta mennään... Esim. Akin ja Helin kotona Markun puuhastelut ja niitä edeltävät/seuraavat puheet ihan käsikirjoituksen mukaan *LOL*. Joten ei kai mikään ihme, että asiakkaidenkin kanssa tekemiset ja puheet suunnitellaan, hinnoista sovitaan etukäteen ja "myyntineuvottelukeskustelu" käsiksen mukaan ;O). Huutokauppa"keisari" taitaa olla tuotantotiimin Akille ja ohjelmalle antama nimi...
- Kahtoja0
Akihan itse sanoi ettei hän missään nimessä halunnut olla mikään "keisari". Ja tv on aina tv;tä, turha siitä on itkeä. Ja saahan aloittajakin naamansa telkkariin, eli siinähän sitä palkkiota on jo kerrakseen. Tosi-TV:tä ei oikeasti ole olemassakaan.....
- niinköhän
Tuskin on itse julistanut keisariksi, vaan nimitys on muualta. Lieneekö formaatti ulkomailta?
Joskus ollut, että tavaraoiden kauppaaja saa provikan, eli Aki ei maksa mitään vaan ottaa myyntiin. Luulis, että jokaisella on sama mahdollisuus, eli valitsee myykö provikalla vai myykä Akille. Ei ole pakko myydä jos hinta ei miellytä. - Liian_hieno_ei_myy
Herra sudella nyt on vaan hieman liian arvokasta antiikkia kyseiseen ohjelmaan.
Eikä ohjelman nimi ole Antiikkikeisari, vaan nimen omaan Suomen HUUTOKAUPPAkeisari.- asiallista
Hyvä korjaus ja kommentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900