Huutokauppakeisari

hulluhanseonjokaeipualta

Olen itse esiintynyt kyseisessä ohjelmassa ja tahtoisin sanoa että vaikka ohjelma onkin jokseenkin hyvähenkinen, sillä ei ole mitään tekemistä oikean antiikin kanssa enkä ymmärrä miksi Aki on julistanut itsensä antiikkibisneksen "keisariksi".
Minulle soitettiin tuotantotiimin toimesta, että haluaisivat ehdottomasti tulla katsomaan antiikkikokoelmaani ja suostuin. Kuvauksissa kuitenkin minun käskettiin sanoa, että minä olisin soittanut Akille ja pyytänyt tätä tulemaan käymään.
Paikan päällä kokoelmani sitten haukuttiin ja alettiin tuttuun tapaan vääntämään kättä senteistä vaikka esineeni on arvioitu oikeiden ammattilaisten toimesta.

Jaksot tehdään aika pitkälti niin, että tullaan asiakkaan kotiin ja kerrotaan tälle mitä kameralle pitäisi sanoa.
Eli amerikkalaisten realityjen tapaan jaksot ovat osittain käsikirjoitettuja eivätkä täysin luonnollisia.

Palkkaa ohjelmassa esiintymisestä ei saa vaikka ihmiset esineistöineen ovat se, mikä tuo rahaa tällekin formaatille.
Henkilökohtaisesti olen pettynyt kokemukseeni sarjassa.

5

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiivete

Kyllähän tuon nyt on normaalijärjellä varustettu ihminen huomannut jo aikaa, että käsikirjoituksen pohjalta mennään... Esim. Akin ja Helin kotona Markun puuhastelut ja niitä edeltävät/seuraavat puheet ihan käsikirjoituksen mukaan *LOL*. Joten ei kai mikään ihme, että asiakkaidenkin kanssa tekemiset ja puheet suunnitellaan, hinnoista sovitaan etukäteen ja "myyntineuvottelukeskustelu" käsiksen mukaan ;O). Huutokauppa"keisari" taitaa olla tuotantotiimin Akille ja ohjelmalle antama nimi...

• Kahtoja0

Akihan itse sanoi ettei hän missään nimessä halunnut olla mikään "keisari". Ja tv on aina tv;tä, turha siitä on itkeä. Ja saahan aloittajakin naamansa telkkariin, eli siinähän sitä palkkiota on jo kerrakseen. Tosi-TV:tä ei oikeasti ole olemassakaan.....

• niinköhän

Tuskin on itse julistanut keisariksi, vaan nimitys on muualta. Lieneekö formaatti ulkomailta?
      Joskus ollut, että tavaraoiden kauppaaja saa provikan, eli Aki ei maksa mitään vaan ottaa myyntiin. Luulis, että jokaisella on sama mahdollisuus, eli valitsee myykö provikalla vai myykä Akille. Ei ole pakko myydä jos hinta ei miellytä.

• Liian_hieno_ei_myy

Herra sudella nyt on vaan hieman liian arvokasta antiikkia kyseiseen ohjelmaan.
      Eikä ohjelman nimi ole Antiikkikeisari, vaan nimen omaan Suomen HUUTOKAUPPAkeisari.

• asiallista

Hyvä korjaus ja kommentti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      258
      5606
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      60
      2818
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      94
      2546
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      407
      1658
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      104
      1430
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      30
      1249
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      1169
    8. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      266
      1014
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      181
      959
    10. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      42
      955
    Aihe