Venäjän televisio uhkaili: Näin Venäjä valtaisi Helsingin
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015021319191140_ul.shtml
Voi vattu mitä porukkaa asustaa itärajan takana.
5
<50
Vastaukset
- Bror-Erik
Venäjän televisio vain fiktioi katsojiensa viihteeksi.Onhan meidänkin televisiomme vuosi-
tolkulla yhtenä päivänä vuodessa vallannut Itä-Karjalaa hurmehengessä ja ryssää tappain
mutta lopulta tappion tappi perseessä painaen(ei näytetä elokuvassa) juossut pakoon.
On perin hyvä että myös venäläinen aspekti käy esiin :) Vuoroin vieraissa! Onhan tuo aika outoa huumorintajua naapurilta tällaisessa tilanteessa, kun muutenkin on niin jännittyneet välit lännen ja Venäjän välillä. Luulen, että eri maiden oikeistot saavat tämänkaltaisista tempauksista lisää vettä Venäjän vastaisuuteen. Luulisi, ettei ole Venäjänkään intresseissä sellainen. Eivät taida välittää tällaisesta kuitenkaan. Kun Krim liitettiin Venäjään, kansallistunne oli koholla ja samoin Putinin kannatus. Toivottavasti ei laajene Ukrainasta tulipalo muualle.
- tosion
Ei jumalauta, tänne ette saatanan ryssät tuu. Siellä olen vastassa, niinkuin oli isänikin. Vaikka olenkin niin vanha ettei armeija minua huoli, niin tämä kessu makaa maastossa oman hirvikiväärinsä kanssa puolustamassa suomea. Tämän maan pelasti uskomattomilla uhrauksillaan isäni lähes lapsena, ja häntä vanhempi sukupolvi. Saatana kova hinta on maksettava jos tänne tulette helvetin ryssät.
- Mediauskovaiset
Voiko tälläisiä alkuihmisen tavoin käyttäytyviä ihmisiä vielä olla Suomessa? Jotka kirjoittaa tuollaisia ja ajattelee noin? Ei näytä ainakaan aikuisen ja kypsän miehen jutuilta. Jotenkin hirvittää.
Tämä Venäjän television esittämä juttu. Ei ole saanut tälläkään palstalla huomiota juuri lainkaan. Ei kukaan ota moista tosissaan. Nyt kun tilanne on Ukrainan kriisin takia mitä on. Mediassa vilisee vaikka mitä herkkiä kansalaisia prvosoivia juttuja.
Joillekkin media on Jumalansanaa ja ainoa totuus. He ovat jokaisesta provosoivasta uutisesta heti takajaloillaan ja hirvikivääri kainalossa.
Säälittävää! - hvn
Ei nykysodassa hirvikivääri ole tehokas ase. Paremminkin vitsi. Ohjukset ne jyrää. Onneksi enemmistö suomalaista ei ole Stubin ja Haglundin takana, joten ei syytä huoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161