En ole ihan varma, oliko koirasi mukana, mutta sellainen läjä oli taas nurmikolla, ettei se ollut sinun koirasi vaan päätit itse sitten vääntää kunnon tortun Kapteeninkadulle! Eikä koirasi varmaan ole niin tyhmä kuin sinä, että näin tekisi.
Jos nähdään seuraavan kerran, katsotaan, millainen ruoan-, tässä tapauksessa, paskansulatus sinulla on!
Paskakostaja iski jälleen
19
991
Vastaukset
- Salapaskantaja
Mie oon Salapaskantaja. Ennen mie olin Tsadis, mut nyt ku rupes painaa virkavalta piälle, mie muutin Hankkoseen. Mie paskon kaikki nurkat siäl, sit mie meen kottiin vemppaammaan.
- kreeklands
Eiks se ollutkaan stipras ja syrisa-puolue, syön paljon luumuja, edullisia Kreikassa.
- vapaaveivari
Salapaskantaja kokoomuslainen, näiltä onnistuu ihan luonnostaan paskan ulosanti
- Salapaskantaja
Mie oon Virheit aina äänestännä, ja mie lannotan kaikki kulumat, jot ruppeis rysanteemi kasvaan siin. Elekää niitä haukkui syyttäkö.
- uffefronanusmuskeln
minäkin olen saappaaseenpaskantaja
- skitstövel.från.hangö
Ja holle mee
- kakkapyksa
skitstövel.från.hangö kirjoitti:
Ja holle mee
holle mee!
- 1perasmiesjakoira
Tulet usein itse aamumyöhään ja hitaasti , joten saatoit kyykitellä ihan ite tai sit et... Varo vähän.
- ChristerH
Ankkurikadun salapaskantaja hei! Tules vielä koettamaan niin suolaan persmustasi. Kuulemma tummatukkainen "satamajätkän" oloinen n. 50 v. tyyppi tämä pötkönsuoltaja.
Kaikenlaisia täällä liikkuukin. - Salapaskantaja
Tuu vuan kuolaammaan mun persumusta. Haluaisikko sormel tai kielel kans kokkeilla? Vain siulle, my best frent.
8 1 = ??? - Salapaskantaja
Seuraavaksi Salapaskantaja iskee ison torin laidalle ruokaravintolan eteen. Tämä on ennakkovaroitus.
- paskansyöttäjä
Tänään se oli kökkinyt Halmstadinkadulla sähkökaapin juureen, yöllä tietenkin!
- Salapaskantaja
Niin se menee. Seuraavaksi löytyy muhkea kuntakinte jonkun postilaatikosta Hangonkylällä. Opitte vittuilemaan suolistovaivaisille.
- Salapaskantaja
Buahhaahhahaa. Se sininen postilaatikko sai kunnon tortun. Ainakaan se ei voi olla koira, ei mikään rakki niin korkealta pasko. Siitäs saitte, laktoosi-intolerantikot, kunnon pythonin vieroitushoitona.
- Salapaskantaja
Seuraavaksi murjaistaan kuntakinte pitserian kulmalle. Varokaa kiemurtelevaa sontaa.
- Anonyymi
Linjakadulla ulostetta postilaatikossa. Erehtynyt roskiksesta? Tuskin, haju on ihan ihmispaskan haju.
- Anonyymi
missä tämä tapaus?
- Anonyymi
Ankkurikadulla myös paskanjakaja. Katsokaapa varuilta laatikkoon ennen käden työntämistä sinne.
- Anonyymi
Linjakadulla laatikoissa jälleen ulostetta. Haisee pitkälle eli olkaapa varovaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768