Jännittää asiat

Jännittävänuori

Olen 17-vuotias nuoren miehen alku, viikon päästä 18, ja minulla on pari kuukautta nuorempi tyttöystävä. Emme ole seksistä sun muusta puhuneet yhtään, mutta onhan se sinänsä ymmärrettävää, kun ei olla kauaa vielä yhdessä oltu. Siinä se ongelma onkin. Emme ole puhuneet yhtään mitään siitä ja tietääkseni hän ei ole kauhean kokenut, en kuitenkaan tiedä onko hän neitsyt. Hän ei oikein suostu kertomaan mitään ex-jutuistaan, mikä on ihan okei, kun eksä oli tyttöä kuitenkin pettänyt. Tyttö ja minä olemme monesti suudellessamme olleet niin, että hän on päälläni kun makaan selälläni ja hän on pienestä vihjailusta hinkannut itseään minua vasten. Olen tosi kokematon ja siksi tämmöiset jutut jänskää minua aika paljon. En tiedä mitä uskallan tehdä hänelle, ettei vain suutu, kun tein jotain väärin. Toivottavasti joku fiksu voisi vähän jelpata asiassa, kun tyttö on kuitenkin niin ihana! Ja ei, en meinaa, että mulla on kiire panemaan...

3

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsgfrdgtfrd

      Huomaa etteivät naiset ole posliinia.
      Voit puhua hänelle kaikesta, mistä toivoisit hänen puhuvan sinulle.
      Aikaa kannattaa käyttää mutta puhukaa.

    • Nimimercki

      Kysymällä asia selviää, miksi et kysy tytöltä josko häntäkin panettaa?
      Et tietenkään ala tehdä mitään keskustelematta asiasta ensin.

      Tuo ”kiire panemaan...” on paha vika, siitä ei hyvää seuraa.
      Aivan aluksi sun pitää poioppia tuo kire tai seurauksena on vain turhautuminen ja pettymys.

    • Kii

      Puhukaa, puhukaa, puhukaa. Jos pystytte puhumaan, niin asiat on helpompia. Kysy voitko koskea häntä rintoihin, haluaisiko hän koskea sinua, voitko laittaa kätesi hänen housuihinsa jne. Vakuuta, että voitte edetä rauhassa ja kokeilemalla, kerro ettet halua pakottaa tyttöä mihinkään epämiellyttävään. Kerro että tyttö on kaunis ja ihana, ja että tahtoisit mielelläsi tehdä hänen kanssaan asioita ensimmäistä kertaa, ihan missä tahdissa vain. Ole kärsivällinen, muista kehua tyttöä ja nauti matkasta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe