Jännittää asiat

Jännittävänuori

Olen 17-vuotias nuoren miehen alku, viikon päästä 18, ja minulla on pari kuukautta nuorempi tyttöystävä. Emme ole seksistä sun muusta puhuneet yhtään, mutta onhan se sinänsä ymmärrettävää, kun ei olla kauaa vielä yhdessä oltu. Siinä se ongelma onkin. Emme ole puhuneet yhtään mitään siitä ja tietääkseni hän ei ole kauhean kokenut, en kuitenkaan tiedä onko hän neitsyt. Hän ei oikein suostu kertomaan mitään ex-jutuistaan, mikä on ihan okei, kun eksä oli tyttöä kuitenkin pettänyt. Tyttö ja minä olemme monesti suudellessamme olleet niin, että hän on päälläni kun makaan selälläni ja hän on pienestä vihjailusta hinkannut itseään minua vasten. Olen tosi kokematon ja siksi tämmöiset jutut jänskää minua aika paljon. En tiedä mitä uskallan tehdä hänelle, ettei vain suutu, kun tein jotain väärin. Toivottavasti joku fiksu voisi vähän jelpata asiassa, kun tyttö on kuitenkin niin ihana! Ja ei, en meinaa, että mulla on kiire panemaan...

3

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsgfrdgtfrd

Huomaa etteivät naiset ole posliinia.
      Voit puhua hänelle kaikesta, mistä toivoisit hänen puhuvan sinulle.
      Aikaa kannattaa käyttää mutta puhukaa.

• Nimimercki

Kysymällä asia selviää, miksi et kysy tytöltä josko häntäkin panettaa?
      Et tietenkään ala tehdä mitään keskustelematta asiasta ensin.

Tuo ”kiire panemaan...” on paha vika, siitä ei hyvää seuraa.
      Aivan aluksi sun pitää poioppia tuo kire tai seurauksena on vain turhautuminen ja pettymys.

• Kii

Puhukaa, puhukaa, puhukaa. Jos pystytte puhumaan, niin asiat on helpompia. Kysy voitko koskea häntä rintoihin, haluaisiko hän koskea sinua, voitko laittaa kätesi hänen housuihinsa jne. Vakuuta, että voitte edetä rauhassa ja kokeilemalla, kerro ettet halua pakottaa tyttöä mihinkään epämiellyttävään. Kerro että tyttö on kaunis ja ihana, ja että tahtoisit mielelläsi tehdä hänen kanssaan asioita ensimmäistä kertaa, ihan missä tahdissa vain. Ole kärsivällinen, muista kehua tyttöä ja nauti matkasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2390
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1289
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1191
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1145
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      952
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe