kauniit ja rohkeat

Viitaten "kuvan tärkeys"nimimerkin viestiin,ihmettelen suuresti,että niin kauniit/komeat,hyvässä asemassa olevat ihmiset vonkaavat treffi palstoilla,toki hekin voivat olla ilman seuraa,mutta ihmetyttää,olen joskus itsekkin siellä käväissyt ja keskustellut,mutta ei tule mieleenkään alkaa itseäni kehuun komeaksi,atleetiksi,tavallinen kun olen ja jos jonkun tapaa,pettymys on varmaankin suuri.

16

2228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeita

      tuntuu kaikki olevan, mikähän siinä onkin kun ei tavallista suomalaista pulliaista tunnu palstoille yleensä eksyvän. Outoa vain kun eivät muualta seuraa saa ne täydelliset ihmiset ?????

    • Bööböö

      aina niinkään ole että "me" kauniit ja rohkeat oltaisiin niin sosiaalisia, joten kyllä meitäkin täältä löytyy. Vaikka kuten sanotaan, kauneus on katsojan silmissä, jotkut pitää mua komeana ja jotkut taas ei...

    • kauniita ja rohkeitakin

      se on jokin ihme juttu että kaikki ajattelee että netissä pyörii pohjasakkaa jotka ei muuten löydä seuraa vaikka asia ei ole niin.
      On meitä täällä ihan kauniitakin ja hyvässä asemassa olevia, jotka seuraavat keskusteluja tai osallistuvat niihin työn ohessa niinkuin breikkinä.

    • Komistus

      Kyllä meitä komeita miehiä ainakin täällä netissä roikkuu. Ongelma ei ole se ettei saada seuraa baarista, vaan ongelma on se ettei baarista saa yleensä kuin yhdenillan juttuja. Itse olen sellainen ihminen, joka ihastuu helposti toiseen ihmiseen, joten on vaikeampaa todeta (baarista löydetylle naiselle) muutaman viikon seurustelun jälkeen ettei meitä ole tarkoitettu toisillemme. Netistä kun hakee seuraa niin voi kirjoittaa jo etukäteen mitä hakee ja millainen ihminen itse on. Näin ei tule tavattua toista vasta kun tuntuu siltä, että toinen ihminen ajattelee perusasiat samalla tavalla.
      Vaikka olen komea ja menevä mies ja saan seuraa baarista, olen jo kyllästynyt yhdenillan juttuihin ja haluan vakavampaa seuraa. Olen 26v ja haluaisin jo asettua aloilleni loppuelämäkseni. Joten kaikki miehet, jotka vonkaavat seuraa treffipalstoilla eivät todellakaan ole rumia, yksinäisiä ihmisiä, jotka eivät saa seuraa muualta.

      • 30v

        Oli ihan pakko vastata sun juttuun, kun niin harvoin kuulee suoraa puhetta miehen suusta;)

        Ei niistä sängyn kautta alotetuista jutuista yleensä mitään tulekaan, kun toisesta ei näe kuin pintaraapaisun seksin huumassa.

        Mutta miksi pitää mennä sänkyyn suoraan baarista, miksi ei voisi tutustua toiseen ensin paremmin.

        On meitä hyvännköisiä naisiakin, jotka hakevat baarista muutakin kuin seksiä.


      • Komistus
        30v kirjoitti:

        Oli ihan pakko vastata sun juttuun, kun niin harvoin kuulee suoraa puhetta miehen suusta;)

        Ei niistä sängyn kautta alotetuista jutuista yleensä mitään tulekaan, kun toisesta ei näe kuin pintaraapaisun seksin huumassa.

        Mutta miksi pitää mennä sänkyyn suoraan baarista, miksi ei voisi tutustua toiseen ensin paremmin.

        On meitä hyvännköisiä naisiakin, jotka hakevat baarista muutakin kuin seksiä.

        Eihän se olekaan pakko menää baarista suoraan sänkyyn. Jos saan naiselta puhelinnumeron, otan seuraavana päivänä yhteyttä. Siinä vain monesti käy niin, että seksivietti vie, varsinkin jos nainen on niin innostunut.

        Hyvä kuulla, että myös hyvännäköiset naiset hakevat muutakin kuin seksiä. Tänä päivänä kun sinkuus tuntuu olevan muotia ja varsinkin irtosuhteet. Missä on "vanhanaikainen" romanttisuus?


      • 30v
        Komistus kirjoitti:

        Eihän se olekaan pakko menää baarista suoraan sänkyyn. Jos saan naiselta puhelinnumeron, otan seuraavana päivänä yhteyttä. Siinä vain monesti käy niin, että seksivietti vie, varsinkin jos nainen on niin innostunut.

        Hyvä kuulla, että myös hyvännäköiset naiset hakevat muutakin kuin seksiä. Tänä päivänä kun sinkuus tuntuu olevan muotia ja varsinkin irtosuhteet. Missä on "vanhanaikainen" romanttisuus?

        Sitä romantiikkaa mäkin haen ja olet oikeassa siinä, et nykyarvot ovat aika pinnallisia. Ei niitä oikeita suhteita niin perusteta.

        Ulkonäöstä kaikki alkaa, mut pideemmän päälle se ihminen ja sen sisus ratkaisee.

        Kiva tosiaan kuulla, et on muitakin, jotka aattelee samalla tavalla, mut harmi, ettei me kohdata:)


      • Komistus
        30v kirjoitti:

        Sitä romantiikkaa mäkin haen ja olet oikeassa siinä, et nykyarvot ovat aika pinnallisia. Ei niitä oikeita suhteita niin perusteta.

        Ulkonäöstä kaikki alkaa, mut pideemmän päälle se ihminen ja sen sisus ratkaisee.

        Kiva tosiaan kuulla, et on muitakin, jotka aattelee samalla tavalla, mut harmi, ettei me kohdata:)

        Olet oikeassa siinä, että ulkonäöstähän kaikki lähtee, vaikkakin sisus on tärkeintä. Kyllä ulkonäön pitää kuitenkin miellyttää sen verran, että juttu lähtee liikkeelle. Kauneus on katsojan silmässä ja kaikki ei tykkää samannäköisistä. Mut ei ulkonäkö paina pidemmän päälle, jos ihminen ei muuten miellytä. Kemiat ei aina vain kohtaa.

        Ethän voi tietää, jos vaikka joskus kohdataankin. Kohdattiinhan tätäkin kautta ;)


      • 30v
        Komistus kirjoitti:

        Olet oikeassa siinä, että ulkonäöstähän kaikki lähtee, vaikkakin sisus on tärkeintä. Kyllä ulkonäön pitää kuitenkin miellyttää sen verran, että juttu lähtee liikkeelle. Kauneus on katsojan silmässä ja kaikki ei tykkää samannäköisistä. Mut ei ulkonäkö paina pidemmän päälle, jos ihminen ei muuten miellytä. Kemiat ei aina vain kohtaa.

        Ethän voi tietää, jos vaikka joskus kohdataankin. Kohdattiinhan tätäkin kautta ;)

        Niin, eihän sitä koskaan tiedä vaikka:)
        Kauneus on tosiaan katsojan silmissä ja se, et kemiat kohtaa, on eräänlaista sattumaa vai miten sen kukin ottaa...

        Joskus nuorempana ulkönäkö on ollut tosi tärkeetä ja ehkä siksi törmännyt vaan kusipäihin:), mut enää ei vaadi niin paljoa vaikka se merkitseekin edelleen.


      • Bööböö
        30v kirjoitti:

        Oli ihan pakko vastata sun juttuun, kun niin harvoin kuulee suoraa puhetta miehen suusta;)

        Ei niistä sängyn kautta alotetuista jutuista yleensä mitään tulekaan, kun toisesta ei näe kuin pintaraapaisun seksin huumassa.

        Mutta miksi pitää mennä sänkyyn suoraan baarista, miksi ei voisi tutustua toiseen ensin paremmin.

        On meitä hyvännköisiä naisiakin, jotka hakevat baarista muutakin kuin seksiä.

        "On meitä hyvännköisiä naisiakin, jotka hakevat baarista muutakin kuin seksiä."

        ... varmaan joo... ;)


      • Bööböö

        Miksette Komistus ja 30v sovi tapaamisesta..? Kamoon, tehän flirttailette, joten tehkää nyt asialle jotain ja tavatkaa..!!! :)


      • Bööböö
        30v kirjoitti:

        Niin, eihän sitä koskaan tiedä vaikka:)
        Kauneus on tosiaan katsojan silmissä ja se, et kemiat kohtaa, on eräänlaista sattumaa vai miten sen kukin ottaa...

        Joskus nuorempana ulkönäkö on ollut tosi tärkeetä ja ehkä siksi törmännyt vaan kusipäihin:), mut enää ei vaadi niin paljoa vaikka se merkitseekin edelleen.

        Kiva lukea, että on muita jotka ajattelevat "vanhalla tavalla". Nykyään tosiaan on sinkkuus niin In, että... Oikein yököttää sellainen trendi-pelleily! Siis jos haluaa olla sinkku niin ei siinä mitään, mutta jos on pinnallinen sellainen niin anti olla koko muijan, olkoot kuinka hyvän näköinen tahansa, sellainen on vain yhtä tarkoitusta varten... =) Sekin on totta että kolmekymppiset naiset eivät onneksi ole niin vaativaisia kuin nää around parikymppiset, joille ei kelpais edes Brad Pitt tai Johnny Depp tms. Mut kyllä ne vanhemmiten muuttuvat realistisemmaksi... :) Itse olen 28-v ja niin kypsä nuoriin naisiin... Ei tietty voi kaikkia yleistää, mutta suurin osa... Katkerako? No totta helkkurissa! =D


      • Komistus
        30v kirjoitti:

        Niin, eihän sitä koskaan tiedä vaikka:)
        Kauneus on tosiaan katsojan silmissä ja se, et kemiat kohtaa, on eräänlaista sattumaa vai miten sen kukin ottaa...

        Joskus nuorempana ulkönäkö on ollut tosi tärkeetä ja ehkä siksi törmännyt vaan kusipäihin:), mut enää ei vaadi niin paljoa vaikka se merkitseekin edelleen.

        30v, jos haluat jatkaa kirjoittelemista, niin skriivaile mulle osoitteeseen [email protected] ;)

        Kohtaloko se elämääni pyörittää vai omat ratkaisut?


      • 30v
        Komistus kirjoitti:

        30v, jos haluat jatkaa kirjoittelemista, niin skriivaile mulle osoitteeseen [email protected] ;)

        Kohtaloko se elämääni pyörittää vai omat ratkaisut?

        Kiitos osoitteestasi, en ole varma tuliko siihen se väliviiva, mut yritin vastata ja jospa viestit menivät oikeaan osoitteeseen.

        mun osoite oli sit city.fi:ssä, jos sieltä jotain on tullut:)


      • taker
        30v kirjoitti:

        Kiitos osoitteestasi, en ole varma tuliko siihen se väliviiva, mut yritin vastata ja jospa viestit menivät oikeaan osoitteeseen.

        mun osoite oli sit city.fi:ssä, jos sieltä jotain on tullut:)

        moi haluan kuumaa naista elikä vastatka mulle jos oote valmiit mä ainakinoon sksiin kaikki on valmiina vai mitä


    • jansku

      moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe