Kalevan uimahalliin piti tehdä puolen vuoden remontti, mutta siitä tulikin kaksivuotinen. Remontin suunnittelu ja toteutus on mennyt täysin pieleen, kun näinkin paljon kuluu lisäaikaa alkuperäiseen suunnitelmaan nähden. Ilmeisesti halliin tulee timanttikoristetut laatat.
Kahden vuoden aikataululla tekisi kuka tahansa grynderi jo kokonaan uuden uimahallin.
Kertokaa nyt kaupungin uimahalleista vastaavat henkilöt edes se, milloin Kalevan uimahallin pääsee uimaan.
Kalevan uimahalli 2 vuoden uintikiellossa
4
409
Vastaukset
- 4-18
Ei ongelma ole remontin suunnittelussa tai toteuttamisessa.
Ongelma on siinä että rakennus on alunperin tai aiemmissa remonteissa rakennettu väärin. Mm käytetty sementti on ollut virheellistä.
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/277760-kalevan-uimahallin-avaaminen-venyy-kuukausilla - veronmaksaja_
Voi helekutti - vai sementti ollut virheellistä. Onhan sen valmistuksessa laatuvalvonta. Vähän samalaista kuin Viinikan jäteveden puhdistuksessa aikoinaan, kun ei kunnolla pelannut. Kerrotaan, että vedottiin puhdistettavan materiaalin virheellisyyteen.
Paljonkohan sinne Kalevan uimahalliin on jo rahaa mennyt? Eikö niitä kaupungin menotositteita saa julkisuuslain nojalla kaikkien nähtäväksi?- gay-matson
Toivottavasti sinne tulee loosit saa taas tuijotella.
- uiminen
No joka tapauksessa kovasti odotan uimahallin avaamista!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243