täysin turha avaus ja olen vielä homokin

ex-tissu_

Olen lopullisesti seonnut ja himoitsen vain mustasta kyrvästä anuksessani. Välillä uhkailen muita käyttäjiä tietoturva rikoksilla sillä välin kun odotan hyväksyttyä päätöstä luotsiksi

10

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähdenpä tästä survomaan löylykauhaa perseeseeni.Palataan asiaan juopot!
      Dudes:)

    • extissu_1

      Tietääkö kukaan muuten hyvää ja halpaa virolaista perseklinikkaa, joka fiksaisi anustani?

    • V__

      Jos tuolla avauksella ei pääse luotsiksi, niin millä sitten?

      • Hyvää on se että tissu on vihdoin tajunnut seksuaalisuutensa ja sekopäisyyden ja on asiasta rehellinen. Kylmis voisit pitää tissulle hirttosolmu kurssin niin tekisitte molemmat hyvän työn kun pääsisimme tissusta eroon


      • Kylmät_kädet__
        sauna_timppa kirjoitti:

        Hyvää on se että tissu on vihdoin tajunnut seksuaalisuutensa ja sekopäisyyden ja on asiasta rehellinen. Kylmis voisit pitää tissulle hirttosolmu kurssin niin tekisitte molemmat hyvän työn kun pääsisimme tissusta eroon

        Siis eihän siihen tarvita muuta kuin rekkitanko ja hihna eläinkaupasta:
        http://aijaa.com/Q6YpYd


      • Kylmät_kädet__
        Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Siis eihän siihen tarvita muuta kuin rekkitanko ja hihna eläinkaupasta:
        http://aijaa.com/Q6YpYd

        Vittu se myyjä katto mua sellaisella ilmeellä, ettei toista. Kun ostin tuon hihnan itseäni varten.


      • niinpä_niin
        Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Vittu se myyjä katto mua sellaisella ilmeellä, ettei toista. Kun ostin tuon hihnan itseäni varten.

        Mene sitten saatana roikkumaan tai lopeta toi paskanjauhaminen ja jahkailu.


      • Rekkamies_
        niinpä_niin kirjoitti:

        Mene sitten saatana roikkumaan tai lopeta toi paskanjauhaminen ja jahkailu.

        No vittuako siinä päätäs auot saatanan apinanraiskaama rotanperse! Tuus tänne niin höylään sua kyrvällä kakkoseen niin opit sinäkin juoppo käytöstapoja!


    • Kylmis

      Tissu sähän olet homo. Ei hyvä juttu hei! Tiedätkö mitä kuoleman jälkeen odottaa? Jeesus saattaa sut alakertaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe