Tuossa toisessa ketjussa mietittiin tällaista otsikkokäytäntöä.
Täytyy ihan kokeilla, jospa se olisikin käyttökelpoinen tapa.
Otsikko-kokeilu/Makriina
52
165
Vastaukset
- miksipitää
Miksi se aloituksen viestin kirjoittaja pitää tietää ennen ketjun avaamista?
Kiinnostava otsikko avataan ja siihen vastataan, vaikka aloittajana olis huuhaa, jos aloituksessa on kiinnostavuutta.- selkeyttä
Makriina, näin voi välttää joutua ottamaan kantaa epäasiallisuuksiin. Voisi saada kiinnittämään huomiota otsikonkin laatuun.
''Toki ehdotus ei menisi läpi. Se on omassa hallussa jos haluaa nikin näkyviin otsikossa."
Näin se on. Kiva kun kokeilit Makriina ehdotustani.Katileija kirjoitti:
''Toki ehdotus ei menisi läpi. Se on omassa hallussa jos haluaa nikin näkyviin otsikossa."
Näin se on. Kiva kun kokeilit Makriina ehdotustani.Ilmeisesti tuo aihealoituksessa näkymätön aloittaja on katsottu sivuseikaksi. Kellossa sitävastoin on ensimmäisenä vastaajan nimimerkki. Ehkä se tosiaan onkin tasapuolisempaa kokonaisuuden kannalta!
sini-sirkku kirjoitti:
Ilmeisesti tuo aihealoituksessa näkymätön aloittaja on katsottu sivuseikaksi. Kellossa sitävastoin on ensimmäisenä vastaajan nimimerkki. Ehkä se tosiaan onkin tasapuolisempaa kokonaisuuden kannalta!
Asiasta viidenteentoista - mistä tuommoiset kukkaiset ovat nimimerkkiisi poimittu?
- seitentoista
Tulee käsitys että ollaanpa sitä kipeenä kun oma nikki ei näykkään otsikon mukana, oikein ehdotuksia täytyy tehdä.
Julkisuuden kipeyttä..................................- 3425342
seitentoista
Siitä ei ole todellakaan kysymys, on vain tutuksi tulleita osallistujia joiden rehti ajatusmaailma on käynyt tutummaksi, kuin alati vaihtuvat piilossa pysyjät.
Sen hinnan maksatte tuntemattomuudestanne. Ikinä en tule ymmärtämään, onko nettipelko syynä nimimerkittömyyteenne, vaiko halu voida ala-arvoisia olettamuuksia. Mietihän tykönäsi - 987654321
Sinullahan "342jjne" sitä miettimistä riittää ihan tuossa omassa numerosarjassasi.
Laitanpa nyt mallisi mukaan nikkini. - jakolasku
3425342 kirjoitti:
seitentoista
Siitä ei ole todellakaan kysymys, on vain tutuksi tulleita osallistujia joiden rehti ajatusmaailma on käynyt tutummaksi, kuin alati vaihtuvat piilossa pysyjät.
Sen hinnan maksatte tuntemattomuudestanne. Ikinä en tule ymmärtämään, onko nettipelko syynä nimimerkittömyyteenne, vaiko halu voida ala-arvoisia olettamuuksia. Mietihän tykönäsiRehti ajatusmaailma missä sinä täällä sellaista näet, ei t o s i a a n ole rehtiä sadalla nimmarilla kirjoitella kun ei uskalleta rekisteröityä käyttää! Koko sakki tavallisia mamiksia! Kahvipirtissä kirjoitellaan kun koululaiset ainakin ja muuten palstalla muututaan lähes näkymättömäksi.
Kysyn vaan missä se teidän kantti luuraa, mamikset?
Seison a i n a sanojeni takana livenä ja täällä!
- nuppini
Olenkohan avannut lastenosaston vaikuttaa siltä
- ettäetoo
seitsentoista
Aika moni on harmitellut aloituksen tekijän nimen puutetta. Miksi ei saisi ehdottaa ratkaisua tuohon. Kiva kun on palstalla luovia tyyppejä pahantuulisten lisäksi, jotka ei osaa muuta kuin piruilla muille. - pelkkänimi
Olisi ihan kiva kun luetteloisitte ne nikit joihin ette vastaa.
Pääsis tyhmenpikin nauttimaan parhaista kirjoittajista, ja voisi vaikka päästä luokkaa ylemmäs keskusteluissa.- selvennävähän
Laitappas ensin lista niistä parhaista kirjoittajista ! Onko ne niitä, joilla ennätyspitkät ketjut ??
- anskattooarvelut
pelkkänimi on oikeilla jäljillä!
Kun aloituksessa on kirjoittajan nimi, eivät vakinikit vahingosskaan tule lukeneeksi eikä vastanneeksi meidän roskapostia lähettävien viesteihin.
Meillähän ei koskaan ole mitään sanottavaa, me emme kirjoita asiallisesti, eikä meidän keskusteluissamme ole mitään asiaa, me kun emme ymmärrä miksi pitää nikillä tulla esiin, olla tapetilla.
Eihän täällä yleisellä palstalla kirjoita kuin muutama rekatulla nikillä, kahvituvasta sitten joku tulee opettamaan ja suurin osa sieltäkin tänne pirtin ulkopuolelle kirjoittaa mustalla nikillä, ettei maine hyvästä kirjoittajasta vain likaannu täällä roskasakin seurassa. Nikki piiloon ja puskaan, sitten arvostellaan nikittömät.
Nikitön ei tuo omaa erinomaisuuttaan esille, koska hänen jälkiään ei voi seurata!
Vaikka, onhan täällä kirjoittajia jotka tuntevat jokaisen, arvelevat ja arvuuttelevat, jopa suorasan sanovat kuka se tämä taas, aina sama, vaikka totta helvetissä heilläkään ei ole sitä tutkasilmää joka kirjaimista tunnistais.
Kukahan minä taas olen, olenko ne kaksi, vai niiden kahden kaveri.
Ans kattoo! - puhuitpussiin
anskattooarvelut kirjoitti:
pelkkänimi on oikeilla jäljillä!
Kun aloituksessa on kirjoittajan nimi, eivät vakinikit vahingosskaan tule lukeneeksi eikä vastanneeksi meidän roskapostia lähettävien viesteihin.
Meillähän ei koskaan ole mitään sanottavaa, me emme kirjoita asiallisesti, eikä meidän keskusteluissamme ole mitään asiaa, me kun emme ymmärrä miksi pitää nikillä tulla esiin, olla tapetilla.
Eihän täällä yleisellä palstalla kirjoita kuin muutama rekatulla nikillä, kahvituvasta sitten joku tulee opettamaan ja suurin osa sieltäkin tänne pirtin ulkopuolelle kirjoittaa mustalla nikillä, ettei maine hyvästä kirjoittajasta vain likaannu täällä roskasakin seurassa. Nikki piiloon ja puskaan, sitten arvostellaan nikittömät.
Nikitön ei tuo omaa erinomaisuuttaan esille, koska hänen jälkiään ei voi seurata!
Vaikka, onhan täällä kirjoittajia jotka tuntevat jokaisen, arvelevat ja arvuuttelevat, jopa suorasan sanovat kuka se tämä taas, aina sama, vaikka totta helvetissä heilläkään ei ole sitä tutkasilmää joka kirjaimista tunnistais.
Kukahan minä taas olen, olenko ne kaksi, vai niiden kahden kaveri.
Ans kattoo!Kukahan se nyt luulottelee vainoharhaisena, on tietävinään että kahvituvasta tullaan mustalla nikillä opettamaan ? Olet räikeä esimerkki siitä , miten syytät muita siitä mitä itse teet !
- Kukkahame
Sain ystävänpäivänä huomautuksen etten onnitellut vai oliko se jotenkin toisilla sanoilla huomautus sini-sirkulta, kun kirjoitin vain Lapin jutun ystävänpäivän ketjuun.
Voin kertoa samalla että ystäväni ovat tavattavissa aivan kättely- ja puhe-etäisyydellä, mutta en puutu jos jollain ystävät ovat täällä.
Huomautuksilla on aivan muu 'kaiku' kuin ystävyys
Kun vastasin hänelle hävisi alta aikayksikön s-s:n kirjoitus, asia on niin ettei asianomainen huomannut vaihtaa nikkiä, kyllä noita sininikkejä on joka lähtöön, kirjoitustyyli paljastaa muitakin.
Tällä haluan tuoda esille oman mielipiteeni, siihenhän minulla on oikeus.No voihan kukkahame taas! Just olin kirjoittanut aamurunon, laitanpa sen kuitenkin, vaikka en tajuakaan tarkoitustasi, kun ei minulle ole käynyt noin kuin oletat, höh!
Kirjautumisvaikeuksia on ollut, mutta en ole antanut niiden häiritä.
Miks' nää ei iske tarinaa
kuuluu vain pientä narinaa?
Öljytään pohjat, ja sauvatkin käyttöön
luovitaan rinteitä hauskempaan näyttöön!
Hauskaa laskiaistiistaita kuitenkin:D- lukenut
sini-sirkku kirjoitti:
No voihan kukkahame taas! Just olin kirjoittanut aamurunon, laitanpa sen kuitenkin, vaikka en tajuakaan tarkoitustasi, kun ei minulle ole käynyt noin kuin oletat, höh!
Kirjautumisvaikeuksia on ollut, mutta en ole antanut niiden häiritä.
Miks' nää ei iske tarinaa
kuuluu vain pientä narinaa?
Öljytään pohjat, ja sauvatkin käyttöön
luovitaan rinteitä hauskempaan näyttöön!
Hauskaa laskiaistiistaita kuitenkin:DAivan omalla sinisellä, vahinkoja sattuu!!!
No mutta,... onko jotenkin väärin kertoa mielipiteensä/tuntemuksensa johonkin kommenttiin avoimesti? Miksi se pitää vahingoksi tulkita?
Täyttä hebreaa että itse voisi poistaa myös!- Hepreaa
hepreaa
oLI SE YSTÄVÄN PÄIVÄ TARKOITETTU MEILLE JOKAISELLE JA ILMAN SINISTÄ NIKKIÄ -- kIVA KUN ON NÄITÄ JOTKA OSAA NÄITÄ KAUNIITA LAULUJAKIN LAITTAA .. oLI KAUNIS YSTÄVÄNPÄIVÄ LAULU kUKKAHAME . mutta siihen en ala jos laitan aloituksen että ---se olisi velvollisuus vastailla kirjoittajille -- jo ,ja kun laitan aloituksen on se meidän kaikkien juuri näiden jotka eivät pidä rekattua nikkiä yhtähyvin kun hän joka jokakertaa kirjautuu -- sekin on --aika hankalaa.
Siksi olen nisupullanakin -ullamirjami kirjoitti:
oLI SE YSTÄVÄN PÄIVÄ TARKOITETTU MEILLE JOKAISELLE JA ILMAN SINISTÄ NIKKIÄ -- kIVA KUN ON NÄITÄ JOTKA OSAA NÄITÄ KAUNIITA LAULUJAKIN LAITTAA .. oLI KAUNIS YSTÄVÄNPÄIVÄ LAULU kUKKAHAME . mutta siihen en ala jos laitan aloituksen että ---se olisi velvollisuus vastailla kirjoittajille -- jo ,ja kun laitan aloituksen on se meidän kaikkien juuri näiden jotka eivät pidä rekattua nikkiä yhtähyvin kun hän joka jokakertaa kirjautuu -- sekin on --aika hankalaa.
Siksi olen nisupullanakin -Niin ja sehänolikin se jotapiti sanomani Hyvää ystävänpäivää tänäänkin -- Laittaisin Sydämmen jos olis hyymiöitä.
- ihankototta
Onko sinulla oikein live ystäviä kun oikein pitää vakuutella ?
- typeräävannomista
Nämä vakuuttelijat juuri kaikkein epärehellisimpiä, miksi pitää vakuutella että on ystäviä joka sormelle liveää , kun kuitenkin täällä kyylää koko ajan niin että näkee jo olemattomia poistoja ja hyökkäilee ihan turhasta. Samoin tuo vannominen että itse aina kirjoittaa omalla nikillä ja jotkut taas ei. Kukaan sitä ei voi todistaa itsestään eikä muista niin kauan kuin saa kirjautumattakin kirjoittaa. Sitäpaitsi voi olla monta rekattuakin, joten naurettavaa tuollainen "seison täällä ja muuallakin sanojeni takana".
- typerälletotuus
typeräävannomista kirjoitti:
Nämä vakuuttelijat juuri kaikkein epärehellisimpiä, miksi pitää vakuutella että on ystäviä joka sormelle liveää , kun kuitenkin täällä kyylää koko ajan niin että näkee jo olemattomia poistoja ja hyökkäilee ihan turhasta. Samoin tuo vannominen että itse aina kirjoittaa omalla nikillä ja jotkut taas ei. Kukaan sitä ei voi todistaa itsestään eikä muista niin kauan kuin saa kirjautumattakin kirjoittaa. Sitäpaitsi voi olla monta rekattuakin, joten naurettavaa tuollainen "seison täällä ja muuallakin sanojeni takana".
Vakuuttelen minäkin ja omien sanojeni takana seison, täällä ja muualla!
Muiden puheista en mitään tiedä enempää kuin se mitä luen, enkä vakuuttele heidän totuuksiaan. Miksi pitäis itsellensä valehdella! Ethän kuitenkaan tiedä kuka minä olen joten on ihan sama mitä sinullekin vakuuttelen, vaikka nytkin vakuutan, ettei näitä näppäimiä koskenut muut kuin minä ja takaan olevani joka sanan takana, mutta nyt istun!
Mitä helvettiä täällä leimataan valehtelijaksi jos omat ajatuksensa kirjoittaa!!! Kuka nekin voi väärentää? Sinun sanojas en suuhuni ota!
Oikeudessakin voin puhua ja vannoa vain sen mitä tiedän ja sanon, saman pitäis riittää näille luulijoille jopilla aina on joku luulo mielessä ja epäilevät kaikkea, oletko varma enää omista sanoistasikaan?
Minä olen, kun tähän ne kirjoitin ihan omalla koneella ja ihan itse.
Vannomatta paras, mutta vannomalla vakuutetaan sanojen oikeillisuus oikeudessa.
Täällä on turhaa raamattuun vedota, se on se vanha laki raastuvanoikeuksissa. - khluulee
onko taas olemattomia poistoja???
- poissstojaonko
khluulee kirjoitti:
onko taas olemattomia poistoja???
juuonpoistettu ensin minun jatoisenkinkerranminun ja sittenjokumuu kun se jokumuu huomasimokanneensa niinpoisti selaulusopisiihen niinhyvin eisiittäolispitänyhuomauttaa se onihan kateuttuasuorastaan
- seitkytjarisat
Ei pidä muittenkaan vakuuttamisia epäillä. Tuo onkin hulluinta, että on tietävinään jonkun muun kirjoittavan monella nikillä ja puskasta, itse vannoo kuitenkin vain yhdellä kirjoittavansa.
En ole koskaan nähnyt tuollaista nikkiä kuin "typerälletotuus". Olet siis ensi kertaa täällä. Oman oppisi mukaan kirjoita jatkossa aina samalla, niin olet uskottavampi.- sipisipisee
Ei tutulle kuulosta tuo sunkaan nikkis.
Mitä se sinulle kuuluu millä nikillä tänne kirijottaa, ei kai sulla oo oikeutta vaatia muilta sitä mitä et itekkään tee?
Kirijotan minäki millä nikillä tahon enkä taho olla ystävä sunkaan kans. Eikä mulla oo tarvetta kehua ystävyyksillä muutenkaan.
Mun ystävät ei kuulu sun kalenteriis.
Kenen täälä pitäs olla uskottava? Älä liikoja haaveile muitten tekemisiä ja usko jos tahot, pakko ei oo uskua mittään.
Minä en ainaskaan tuu sun tontilles, pysytään omillamma kumpiki. - suhtkohtviisas
seitkytjarisat
Kirjoittiko hän, jolle sinä tuolla yllä opetuksia luettelet jotain samalla nikillä kirjoittamisesta, kun kirjoitat hänelle >En ole koskaan nähnyt tuollaista nikkiä kuin "typerälletotuus". Olet siis ensi kertaa täällä. Oman oppisi mukaan kirjoita jatkossa aina samalla, niin olet uskottavampi.<
Oman oppinsa mukaan hän ei käskenyt kenenkään samalla kirjoittaa. Puhui vain, että itse vastaa sanoistaan, samaa sanon, sinun suuhusi eivät minun sanani sovi, enkä minä lainaa sinulta ajatuksia, minullakin on omani.
- asiaa_tunteva
Erinomainen ehdotus, jos aloittajan nimimerkkiä ei muuten saada näkyviin. Tuskin se on säännöissäkään kiellettyä.
Tietää sitten vähän, mitä ketjuja kannattaa avata. Vaikuttaa siltä, että idea ei ole kannattamisen arvoinen, Katleija!
No yritetty nyt sitten on.- minähyväminähyväminähyvä
Keskusteluja täällä ei ole vaan ainekirjoituksia enimmäkseen.
- Kenkokeesenäkee
Kannattaakin välttää toistensa nimeämistä, eikö kokemus ole opettanut mitään???
Niin Makriina, senhän sanoinkin jo ehdotuksen ilmi tuodessani, kun pomminvarmasti kielteisen kannan etukäteen tiesin. Aika viaton tuo ehdotukseni oli mielestäni, vaikka joku minua huomionkipeäksi morkkasi. Enhän sillä huomionkipeyttäni ajatellut hyödyntää, kun aika harvoin aloituksia tehtailen.
Arvasin myös että koealoituksesi saisi tämänkaltaisen "keskustelun" aikaseksi. Onhan nikeistä NIIN HAUSKA KESKUSTELLA. Katso nytkin Makriina kuinka suosittu ketjusi on. Tokko se vielä tähän loppuu kun joku nikkini näkee, sekin aina jotakin inspiroi :)))))))))))
Viestin kirjoittaja kun vielä on esilllä ketjussa.
Kai tämä tältä päivältä riittää luettuani palstan tältä erää ja lähden vanhaa työkaveria helssaamaan. Parannellaan taas maailmaa ja kerrotaan mitä on tehty ja mitä seuraavaksi.- juuko
Katileija kirjoitti:
Niin Makriina, senhän sanoinkin jo ehdotuksen ilmi tuodessani, kun pomminvarmasti kielteisen kannan etukäteen tiesin. Aika viaton tuo ehdotukseni oli mielestäni, vaikka joku minua huomionkipeäksi morkkasi. Enhän sillä huomionkipeyttäni ajatellut hyödyntää, kun aika harvoin aloituksia tehtailen.
Arvasin myös että koealoituksesi saisi tämänkaltaisen "keskustelun" aikaseksi. Onhan nikeistä NIIN HAUSKA KESKUSTELLA. Katso nytkin Makriina kuinka suosittu ketjusi on. Tokko se vielä tähän loppuu kun joku nikkini näkee, sekin aina jotakin inspiroi :)))))))))))
Viestin kirjoittaja kun vielä on esilllä ketjussa.
Kai tämä tältä päivältä riittää luettuani palstan tältä erää ja lähden vanhaa työkaveria helssaamaan. Parannellaan taas maailmaa ja kerrotaan mitä on tehty ja mitä seuraavaksi.Kyllä tuo ehdotus on ehdottomasti kannattamisen arvoinen. On hyvä huomata kun joku osaava kirjoittaja tekee avauksen.
Ramoonan ossavuus ja tiedot on varmaan jokainen huomannut. Tästä tulee asiattomien kirjoittajien ja nikkien temmellyspaikka, ellei mitään tehdä. juuko kirjoitti:
Kyllä tuo ehdotus on ehdottomasti kannattamisen arvoinen. On hyvä huomata kun joku osaava kirjoittaja tekee avauksen.
Ramoonan ossavuus ja tiedot on varmaan jokainen huomannut. Tästä tulee asiattomien kirjoittajien ja nikkien temmellyspaikka, ellei mitään tehdä.Mikä estää sen käyttöönoton, ei mikään. Sitä ei voi kukaan estää ei se tietenkään mikään pakko ole. Sitähän heti kaivattiin kun se aloittaja jäi pois uudistuksen myötä.
Ramoona valitettavasti tekee aloituksia vaan harvoin, mutta jos tekee niin nikki otsikkkoon vaan. Koetetaan nyt vaan sopia palstalle niin vak.nikkiä käyttävät kuin muutkin ja tsemppiä pirttiläisille.
Kai se luotsikin pian pääsee tänne töihin, kun saavat asian hoidettua.
- iltaterttu
Kirjoitin joskus vakinikillä ja sain sellaisia ryöpytyksiä niskaani, että vaihdan nikkiäni. Minua ei tarvitse tunnistaa, hyvä on jos tulee toinen asiallinen mielipide. Ketjun pituus on sivuseikka.
Minä kirjoittelin oman mielipiteeni, ja kesken kaiken tuli kiire vastata puhelimeen.
Palattuani yritin lähettää viestin, mutta mokoma ei lähtenyt mihinkään vaan väitti, että en ole kirjautunut.. Ilmeisesti teksti pitää lähettää ilman empimisiä suoraan maailmalle, muuten se vanhenee.
Eipä ollut viestini maailmoja mullistava, mutta olen sen verran taikauskoinen, että en koskaan kirjoita uudelleen viestiä, joka ei jostain syystä lähdekään niin kuin pitäisi.
Olen ajatellut, että tuumaustauko haluaa viestittää minulle, että tekstini on aiheeton tai huono.Makriina kirjoitti:
Minä kirjoittelin oman mielipiteeni, ja kesken kaiken tuli kiire vastata puhelimeen.
Palattuani yritin lähettää viestin, mutta mokoma ei lähtenyt mihinkään vaan väitti, että en ole kirjautunut.. Ilmeisesti teksti pitää lähettää ilman empimisiä suoraan maailmalle, muuten se vanhenee.
Eipä ollut viestini maailmoja mullistava, mutta olen sen verran taikauskoinen, että en koskaan kirjoita uudelleen viestiä, joka ei jostain syystä lähdekään niin kuin pitäisi.
Olen ajatellut, että tuumaustauko haluaa viestittää minulle, että tekstini on aiheeton tai huono.Minäkin kirjoitin mielipiteeni, mutta sama homma, et ole kirjautunut?
Sanon sen tässä nyt, että kenellä? (Ruuneperi) onkaan oikeus valikoida kirjoittajat, kuka saa tänne kirjoittaa?Kristiina23 kirjoitti:
Minäkin kirjoitin mielipiteeni, mutta sama homma, et ole kirjautunut?
Sanon sen tässä nyt, että kenellä? (Ruuneperi) onkaan oikeus valikoida kirjoittajat, kuka saa tänne kirjoittaa?Minun viestiäni ei kukaan estänyt eikä valikoinut, sillä se ei edes lähtenyt liikkeelle minun aparaatistani. Ohjelma ilmeisesti ei pidä viivyttelystä.
Sen verran vielä sanon omana mielipiteenäni uhallakin, että se saattaa ärsyttää nikittömiä, luulisin. Varsinkin samaa nimimerkkiä käyttävien soisi tämän ketjun otsikon mallia käyttävän. Kyllä se mukavuutta lisäisi. RUUNEPERI PISTÄS KIRJOITTAEN!
- omanimihukasa
Nikittömänä(kään) en halua tulla tutummaksi, enkä kahta kertaa samalla nimellä.
Sillonhan loppuu luulottelijoilta työt aivan kokonaan, kun ei oo keneksi luulee ketäki.
Ku nikittömyys on sallittua, ei sitä kyllä täälä kirijottajatkaan voi vaatia. Ketä ei tunneta eikä haluta vastata, jättäkää vastaamata, mustalle nikille ku ei mikkään oon niin tärkiää, ei varsinkaan se kuuluisuus. Oikiaa mainetta ja kunnia hajetaanki sitte omalla nimellä, sillä virkatojistuksen nimellä. - yksipuupää
Katileijalle
Nikittömyys ei ärsytä, mutta sinun asennoitumesi ärsyttää - mitättömyyys
Jokos se ruuneperi pisti kirjoittaen, ei sellaista nikkiäkään enää. Saisi jo loppua tuo kaverien huhuilu. Yks palstan pilaamistapa se.
omanimihukasa kirjoitti:
Nikittömänä(kään) en halua tulla tutummaksi, enkä kahta kertaa samalla nimellä.
Sillonhan loppuu luulottelijoilta työt aivan kokonaan, kun ei oo keneksi luulee ketäki.
Ku nikittömyys on sallittua, ei sitä kyllä täälä kirijottajatkaan voi vaatia. Ketä ei tunneta eikä haluta vastata, jättäkää vastaamata, mustalle nikille ku ei mikkään oon niin tärkiää, ei varsinkaan se kuuluisuus. Oikiaa mainetta ja kunnia hajetaanki sitte omalla nimellä, sillä virkatojistuksen nimellä.Jos ei käytä nimimerkkiä kuin kerran ja vaihtaa aina uuteen, piiloutuu todella hyvin muilta kirjoittajilta.
Ei joudu koskaan siihen tilanteeseen, että joku muistaisi, mitä aikaisemmin on jostakin asiasta kirjoittanut. Voi kirjoitella mielipidettään muuttaen vaikka kolme kertaa päivässä.
Jos keskustelu ei ota tuulta, mikä estää kirjoittamasta vastauksia itselleen ja provosoida tulisen riidan itsensä kanssa.
Sen voi tietysti jokainen tehdä, sillä rek.nimmaria ei ole pakko käyttää. Voi aloittaa nimmarilla ja jatka sitten kertakäyttöisillä.
Mikäpä estää? Varmaan on niin tehtykin.
- outo.lintunen
Onhan jo Kahvipirtti heille, jotka tuttujen kesken juttelevat. Muut ketjut voivat olla neutraaleja. Miksi on niin tärkeää tunnistaa? Eipähän näy kovaa tungosta olevan, hyvin ehtii lukaista, vaikka sitten vahingossa lukeekin jonkun tuntemattoman tekstiä.
- yhtyen
outo.lintunen.
Tuosa oon samaa mieltä. - ärrsytttäää
Juu, en koskaan vastaa pirttiläisille. On ne niiiiiin ärsyttävän tuttuja toisilleen.
- Ovensuukysely
ärrsytttäää kirjoitti:
Juu, en koskaan vastaa pirttiläisille. On ne niiiiiin ärsyttävän tuttuja toisilleen.
Mistäs pirttiläiset tunnet, kun et pirtissä käy.
Nimimerkin käyttö otsikossa voi olla tarpeetonta. Hyvä aihe ja avaus riittää varmaankin sellaisille, joilla on halua keskustella.
- näinonjuu
Kuten näet, tällä palstalla aloittajalla on suurin merkitys. Ihan sama mikä aihe on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036