Että sain iltakahvin lopetettua.

Vanilla-tee

Ostin sellaista jauhekahvi expressoa. Laitoin vettä mukiin mikrossa kuumentamalla. Siihen sitten teelusikallinen sitä vahvaa kahvia.
Joku kirjoittaja sanoi tuollaisen olevan huonoa joidenkin ihmisten hermoille. Jonkinlaisen ylivireystilan se tökötti teki.
Tilalle otin Vanilla teetä. Se lempeää vattalle, hyvää päreille.

3

139

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä.todeta

Vielä kun sais ilman lääkärillä käyntiä vähennettyä tuota viinalla läträämistä. Vie liikaa rahaa ja rikkoo viikkorutiinia. Saa aina a-metrillä yrittää tarkistaa uskaltaako vapaa-ajan ajoon lähtä.
      Alkoholisti on alkoholisti lopunikäänsä. Ne viisaammat uskovat kerralla, että leikkiminen kohtuukäytöllä ei onnistu kaikille.

• ladaisti

Vitsinikkareilla näkyy menevän mukavasti. Tankkasin siinä Ladaani. Toisella puolella tankkaa ökyAudiaan herrasmies. Roteva ja hyväntuulislta päälle päin vaikuttava.
      Päätit sitten tuplata ajoneuvosi arvon, se tuli evästämään. Ka niin, totesin virnuilijalle. Niitähän riittää.

Vanhalta papalta ostamani Lada 1200 L on huippukunnossa. Vain 81000 km ajettu. Olen saanut siintä ostotarjouksia. En myy sippimiehen aarrettani. Olen siitä iloinen.

• ladaisti

Eräs varttihulluuden sivujuonne oli laittaa jo aamulla likoon lasilliseen vettä pellavan siemeniä. Niden bakteeritoiminta alkoi huoneenämmössä, tietenkin.
        No jälkituote kävi niin liukkaaksi, ettei posliiniastialle aina ehtinyt.

- No lopeta helkkarin spede tuo pellavansiemenriittisi, puuttui Amanda peliin. Niin minä tein ja ongelma poistui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe