Että sain iltakahvin lopetettua.

Vanilla-tee

Ostin sellaista jauhekahvi expressoa. Laitoin vettä mukiin mikrossa kuumentamalla. Siihen sitten teelusikallinen sitä vahvaa kahvia.
Joku kirjoittaja sanoi tuollaisen olevan huonoa joidenkin ihmisten hermoille. Jonkinlaisen ylivireystilan se tökötti teki.
Tilalle otin Vanilla teetä. Se lempeää vattalle, hyvää päreille.

3

139

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä.todeta

Vielä kun sais ilman lääkärillä käyntiä vähennettyä tuota viinalla läträämistä. Vie liikaa rahaa ja rikkoo viikkorutiinia. Saa aina a-metrillä yrittää tarkistaa uskaltaako vapaa-ajan ajoon lähtä.
      Alkoholisti on alkoholisti lopunikäänsä. Ne viisaammat uskovat kerralla, että leikkiminen kohtuukäytöllä ei onnistu kaikille.

• ladaisti

Vitsinikkareilla näkyy menevän mukavasti. Tankkasin siinä Ladaani. Toisella puolella tankkaa ökyAudiaan herrasmies. Roteva ja hyväntuulislta päälle päin vaikuttava.
      Päätit sitten tuplata ajoneuvosi arvon, se tuli evästämään. Ka niin, totesin virnuilijalle. Niitähän riittää.

Vanhalta papalta ostamani Lada 1200 L on huippukunnossa. Vain 81000 km ajettu. Olen saanut siintä ostotarjouksia. En myy sippimiehen aarrettani. Olen siitä iloinen.

• ladaisti

Eräs varttihulluuden sivujuonne oli laittaa jo aamulla likoon lasilliseen vettä pellavan siemeniä. Niden bakteeritoiminta alkoi huoneenämmössä, tietenkin.
        No jälkituote kävi niin liukkaaksi, ettei posliiniastialle aina ehtinyt.

- No lopeta helkkarin spede tuo pellavansiemenriittisi, puuttui Amanda peliin. Niin minä tein ja ongelma poistui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      578
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe