jooga on syrjäyttänyt rukoukset helluntaiseurakunnissa. joogalla parannutaan kaikista sairauksista, toisin kuin rukouksilla
jooga parantaa
7
<50
Vastaukset
- Simelius
Jooga on alakerrasta.
- Pääkonttori
Helluntailaiset suhtautuu huuhaaseen kuten joogaan kielteisesti.
- Juurihoito
En tiedä tuosta joogan parantavasta voimasta mutta yksi varma konsti joka poistaa kaikki kivut lopullisesti on juurihoito joka tehdään Honkanummella. Siinä ollaan kanssa paikallaan koko aika eikä mietitä mitään.
- enkannata
Onko teillä joogaa? Missä? Miten sitä perustellaan?
Kerrotko missä Suomen helluntaiseurakunnista niin ymmärretään toivon mukaan välttää niitä.
Jos minä täällä Tampereella ehdottaisin moista ei menisi läpi.- tyyko
Itse olen nähnyt 40 vuotta ihmisiä kaadettavan helluntaikokouksissa koskettamalla heidän otsaansa.
Kyseessä on shaktipat, gurun siunaus, jossa siirretään toiseen ihmiseen hänen otsassaan olevan chakran, kolmannen silmän välityksellä kundalinienergiaa- käärmeen viisautta- joka on joogan perusidea. Seurauksena on transsi, jossa ihminen tuntee ( ihannetapauksessa) yliluonnollista rauhaa ja rakkautta.
Minun puolestani saatte harrastaa uskonnollisuuttanne, olipa siinä millaisia ilmiöitä tahansa, mutta muistakaa kuluttajansuoja. Hindut itse ovat tarkkoja siitä, kenelle siunauksiaan jakavat. Gurut ovat hyvin perillä kundalinin pimeistä puolista. He edellyttävät seuraajiltaan tietynlaisia valmiuksia shaktin vastaanottamiseen ja valmentavat seuraajiaan vastaanottamaan käärmeen viisauden.
Siitäkin huolimatta kundalini vie joskus käyttäjänsä yli psyyken rajojen ja se on menoa se. Voit löytää itsesi lataamolta. - joopaminen_Rölli
Mutta, kun se rölli menee solmuun, kun yrittää joopata. Se joopaaminen on niin kirkollista ja uskonnollisen kansankirkollisten rituaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287