neitsyt, en kehtaa seurustella

22vep

Liityin thdelle nettitreffisivulle ja sieltä on löytynyt kivoja miehiä joiden kanssa juttu luistaa, mutta en kehtaa tavata heitä koska häpeän sitä että olen neitsyt ja jossain vaiheessa suhdetta kuitenkin päädytään sänkyyn.

Haluaisin jo eroon tästä, itsetyydytys alkaa olla tylsää ;)

8

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thdelle

Olet ymmärtänyt neitsyyden merkityksen ihan väärin. Seurustelun kannalta neitsyys on yleensä yhdentekevä asia.

• 16vvv

En uskaltanut olla poika kaverin kanssa kun olin kokematon ja jännitti. Siideri päissään lähdin vanhan miehen luo. Oli iso yllätys kun isolla työnsi sisääni, ekat kunnon orgasmit sain monta kertaa kun annoin tehdä. Kaveri löysi toisen ja minä harjottelin vanhempien miesten kanssa. Kyllä monen kokosta on tullut (opiskeltua), vanhat haluu vain nuorta panoa ja minä kokemuksia.

• gogogogogo

Ajatuskokeena: oletetaan että olet pannu jonkun satunnaisen tyypin kanssa jossain hatkoilla. Päädyt vakavamman jutun kanssa sänkyyn. Et sano että olet neitsyt koska et teknisesti ole, mutta osaatko oikeasti yhtään sen enempää sängyssä? Tiedät että se satunnainen tyyppi pani näin, mutta oikeasti tärkeää on kyky tulkita toista/itseä ja heittäytyä. Totta kai asiat ovat helpompia jos on tehnyt ennenkin, mutta ei se ole syy jättää tekemättä.
      Useimmat nettideittisivuille päätyvät miehetkään eivät ole erityisen kokeneita.

• ota_iisisti_M

Totta kai kehtaat. Kaikkien täytyy aloittaa samasta, siis oppimattomana. Eivät monet oppineetkaan ole mitenkään häävejä sängyssä. Jos et heti kailota neitsyyttäsi, ei kukaan huomaa mitään.

Pappikin jännittää ensimmäistä vihkimistään, mutta jos ei kerro parille, että he ovat ensimmäiset, menee ihan täydestä.

Anna vaan vittuasi kuin vanha tekijä. :)

• Opetettu

Kun olin teini tyttö niin en kehdannut tuttujen poikien kanssa olla netsyeenä. Humalassa menin vieraan vanhan miehen luo ja sai moneen kertaan opetusta, ei kukaan jälkeenpäin tiennyt.

• tikku

Mitäs sanot kaipaatko apuu;)?

• Voinauttaa

Moi!

Oon 27v mies Uudeltamaalta. 187/90 on mitat. Laita mulle sähköpostia niin tutustutaan paremmin ;) [email protected]

• Nuori22

Hei :)

Jos haluat tavata miehen, jolla kärsivällisyyttä niin tutustumaan. en etsi seksiä, vaan seurustelua :)
      kik Juselius22
      t. Nuori mies Helsingistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      130
      8275
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      456
      7453
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      219
      5646
    4. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      91
      4607
    5. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      137
      4580
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      104
      4432
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      4142
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3820
    9. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      16
      2960
    10. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      2690
    Aihe