uskottomuus

vallu

olen milenkiinolla lukenut kaiken laisia selityksiä miksi on huorannut on työ upumus on harkinta kyky pettänyt kun sekaantuu alaikäiseen ikävä kyllä nyt on mennyt helluntailaisuu kauan sitten ohitse etsikko ajan kun minä tulin uskoon 1956 vuonna silloin luettiin synti synniksi tänään on vain syntiä alkohooli ja tupakka sitten saa tehdä mitä vain kyllä jumala armahtaa mutta minulle on vieläkin syntiä alkoholin on huoraaminen varastaminen anastaminen kaikki myös mitä 10käskyä pitää sisällään.ja nämä pastorit jotka luulevansa olevan jumalan sanan julistajina aviorikostenkin jälkeen on naurettavaa he unohtavat ramatun sanan esim:huorin tekijät eivät peri taivasten valtakuntaa ramatussa on myös yksi tärkeä neuvvo sanan julistaja pitää olla yhden naisen mies!tunnen henkilö kohtaisesti monia tapauksia nämä kiertävä humpuuki heikit kirtänyt koska laiskuudessaan eivät ole muuta viittinyt tehdä!sitten tälläiset kulkee julistamassa tupla voitelua joka on myös naurettavaa jokainen tietää joka on lukenut raamattua ei se käy lukea näin että sanotaan älkää tehkö niin kuin minä tee vaan tehkää niin kuin minä sanon ei tule tupla voitelua tällä lailla!hoksaisivat vanhemisotot karsia täläisiltä kaikilta luvan elikkä niin kuin sanotaan että eivät kotiseurakunta suosittele heitä ulos kiertämään mutta tuntuu että suosio kasvaa vain mitä enempi huoraa!tämäkin herra joka sekantui 15 vuotiseen tyttöön jota ei tee eres täysin uskotonkaan sanoi että oli vain yksi kerta mutta ei sanonut että se oli ensimmäinen kerta siis kaikki ymmärtää tätä on harastettu enekin!

9

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkokieltä

      Kannattaa kehittää vähän kirjallisen ilmaisun taitoja, jos haluaa tulla ymmärretyksi. Tuollaista sekamelskaa ei viitsi lukea. Nyt en nussi pilkkua ja valita pikkuvirheistä, mutta en myöskään ala lapioimaan tietäni tuollaisen sontakasan halki.

      • vallu

        ei ole minun vika jos ette osaa lukea suomea voin kyllä kirjoittaa jos haluatte ruotsiksi englaniksi ranskakksi saksaksi kreikaksi mikä teille on lähin äirinkieli niin kirjoitan että ymmärätte!


      • ballu

        Kreikaksi kiitos.


      • walluuu

        Είμαι milenkiinolla έχουν διαβάσει όλα τα είδη των εξηγήσεις γιατί huorannut είναι το έργο του upumus είναι οι δαιμόνιο εξαπατημένοι όταν εμπλακεί σε ένα μικρό, δυστυχώς έχει πλέον φύγει helluntailaisuu πριν από λίγο καιρό πέρασε τον αιτούντα του χρόνου, όταν ήρθα στην πίστη το 1956, όταν διαβάζονται αμαρτία να είναι αμαρτία σήμερα είναι η μόνη αμαρτία,,,,tuossa nyt aluksi.


      • vallu

        ikävä kyllä ei tämä ole kreikkaa jos sinulla on sellainen käsitys ei google osaa kääntää vaikka jotkut luulee niin!näyttäpä jollekin krekkalaiselle ymärtääkö hän mistä on kysymys! se on yhtä huona kreikkaa kuin sinun suomen kilen taito!


      • Niinpä_niin
        vallu kirjoitti:

        ei ole minun vika jos ette osaa lukea suomea voin kyllä kirjoittaa jos haluatte ruotsiksi englaniksi ranskakksi saksaksi kreikaksi mikä teille on lähin äirinkieli niin kirjoitan että ymmärätte!

        Sinun vikasi on, ettet itse osaa suomea.


      • vallu kirjoitti:

        ei ole minun vika jos ette osaa lukea suomea voin kyllä kirjoittaa jos haluatte ruotsiksi englaniksi ranskakksi saksaksi kreikaksi mikä teille on lähin äirinkieli niin kirjoitan että ymmärätte!

        Saanko lisätä välimerkit ja isot kirjaimet viestiisi?

        -----------
        Ei ole minun vika jos ette osaa lukea. Suomea voin kyllä kirjoittaa, jos haluatte, ruotsiksi, englaniksi, ranskakksi, saksaksi, kreikaksi — mikä teille on lähin äirinkieli, niin kirjoitan, että ymmärätte!
        -----------

        Saako toivoa, että kirjoittaisit sitten sitä suomea, jos kerran voit?


    • Eijunalauta

      Herrasiunaajavarjele kaikkia yksinkertaisia, jotka olet tänne päästänyt.

    • puhalluslamppu

      Selvää tekstiä kuin grillattu lampaanliha jota käytettiin uhri menoissa ja papit pitivät lihasta.

      Noin se raamattukin on aluksi kirjoitettu sillä ei siitä kukaan mitään järkevää tolkkua saa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe