olen milenkiinolla lukenut kaiken laisia selityksiä miksi on huorannut on työ upumus on harkinta kyky pettänyt kun sekaantuu alaikäiseen ikävä kyllä nyt on mennyt helluntailaisuu kauan sitten ohitse etsikko ajan kun minä tulin uskoon 1956 vuonna silloin luettiin synti synniksi tänään on vain syntiä alkohooli ja tupakka sitten saa tehdä mitä vain kyllä jumala armahtaa mutta minulle on vieläkin syntiä alkoholin on huoraaminen varastaminen anastaminen kaikki myös mitä 10käskyä pitää sisällään.ja nämä pastorit jotka luulevansa olevan jumalan sanan julistajina aviorikostenkin jälkeen on naurettavaa he unohtavat ramatun sanan esim:huorin tekijät eivät peri taivasten valtakuntaa ramatussa on myös yksi tärkeä neuvvo sanan julistaja pitää olla yhden naisen mies!tunnen henkilö kohtaisesti monia tapauksia nämä kiertävä humpuuki heikit kirtänyt koska laiskuudessaan eivät ole muuta viittinyt tehdä!sitten tälläiset kulkee julistamassa tupla voitelua joka on myös naurettavaa jokainen tietää joka on lukenut raamattua ei se käy lukea näin että sanotaan älkää tehkö niin kuin minä tee vaan tehkää niin kuin minä sanon ei tule tupla voitelua tällä lailla!hoksaisivat vanhemisotot karsia täläisiltä kaikilta luvan elikkä niin kuin sanotaan että eivät kotiseurakunta suosittele heitä ulos kiertämään mutta tuntuu että suosio kasvaa vain mitä enempi huoraa!tämäkin herra joka sekantui 15 vuotiseen tyttöön jota ei tee eres täysin uskotonkaan sanoi että oli vain yksi kerta mutta ei sanonut että se oli ensimmäinen kerta siis kaikki ymmärtää tätä on harastettu enekin!
uskottomuus
9
81
Vastaukset
- Selkokieltä
Kannattaa kehittää vähän kirjallisen ilmaisun taitoja, jos haluaa tulla ymmärretyksi. Tuollaista sekamelskaa ei viitsi lukea. Nyt en nussi pilkkua ja valita pikkuvirheistä, mutta en myöskään ala lapioimaan tietäni tuollaisen sontakasan halki.
- vallu
ei ole minun vika jos ette osaa lukea suomea voin kyllä kirjoittaa jos haluatte ruotsiksi englaniksi ranskakksi saksaksi kreikaksi mikä teille on lähin äirinkieli niin kirjoitan että ymmärätte!
- ballu
Kreikaksi kiitos.
- walluuu
Είμαι milenkiinolla έχουν διαβάσει όλα τα είδη των εξηγήσεις γιατί huorannut είναι το έργο του upumus είναι οι δαιμόνιο εξαπατημένοι όταν εμπλακεί σε ένα μικρό, δυστυχώς έχει πλέον φύγει helluntailaisuu πριν από λίγο καιρό πέρασε τον αιτούντα του χρόνου, όταν ήρθα στην πίστη το 1956, όταν διαβάζονται αμαρτία να είναι αμαρτία σήμερα είναι η μόνη αμαρτία,,,,tuossa nyt aluksi.
- vallu
ikävä kyllä ei tämä ole kreikkaa jos sinulla on sellainen käsitys ei google osaa kääntää vaikka jotkut luulee niin!näyttäpä jollekin krekkalaiselle ymärtääkö hän mistä on kysymys! se on yhtä huona kreikkaa kuin sinun suomen kilen taito!
- Niinpä_niin
vallu kirjoitti:
ei ole minun vika jos ette osaa lukea suomea voin kyllä kirjoittaa jos haluatte ruotsiksi englaniksi ranskakksi saksaksi kreikaksi mikä teille on lähin äirinkieli niin kirjoitan että ymmärätte!
Sinun vikasi on, ettet itse osaa suomea.
vallu kirjoitti:
Saanko lisätä välimerkit ja isot kirjaimet viestiisi?
-----------
Ei ole minun vika jos ette osaa lukea. Suomea voin kyllä kirjoittaa, jos haluatte, ruotsiksi, englaniksi, ranskakksi, saksaksi, kreikaksi — mikä teille on lähin äirinkieli, niin kirjoitan, että ymmärätte!
-----------
Saako toivoa, että kirjoittaisit sitten sitä suomea, jos kerran voit?
- Eijunalauta
Herrasiunaajavarjele kaikkia yksinkertaisia, jotka olet tänne päästänyt.
- puhalluslamppu
Selvää tekstiä kuin grillattu lampaanliha jota käytettiin uhri menoissa ja papit pitivät lihasta.
Noin se raamattukin on aluksi kirjoitettu sillä ei siitä kukaan mitään järkevää tolkkua saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218