Miten piilottaa viiltelyjäljet? Apua oikeesti...

Kakara

Joo tiedän olen tyhmä. Älkää nyt kuitenkaan valittako että viiltely on typerää, mut se on ainoo mikä mut enää rauhottaa.
Lupasin vuoden alussa porukoille etten viiltele enää, ja nyt oon muutamia kertoja lipsahtanu taas heheh.. Oon siis ennenki viillelly ja mul on paikat täynnä arpii muutenki, mut äiti tarkistaa just joskus vaa yhtäkkii et oonko viillelly, kaikki paikat. Enkä haluu jäädä kiinni ollenkaan, mua on uhkailtu laitoksella (käyn jo psykologilla ja oon luvannu lopettaa jo kai kolme kertaa). En pysty vaan lopettaa, aina ku nään terottimen mun on pakko saada se terä irti, pakko saada se rikkoo mun ihoo. Löysin just iskän kaapista vanhoja käsinparranajokoneita joita ei enää tulis käyttämään, ja no otinpa yhen, ihan vaan vanhasta tottumuksesta. Ja sitte taas valuu reisistä veri, ne oli niin upeen teräviä. Mun on pakko miettii mihin viillän, etten vaa samaa paikkaa liikaa, ettei vaan näy mistään. Mutta lopettaminen ei onnistu, tää on ihan liian vahva addiktio mulle.
Joten kukaan tietää mitään keinoja joilla saa ne jäljet nopee pois, miten pystyy piilottaa hyvin? Tarviin tätä apua oikeesti auttakaa mua.

6

1679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinenviiltelijä

      Haavoja näkemättä on hyvin vaikea arvioida, saako niitä piiloon mitenkään. Paikka myös vaikuttaa.

      Vaatteet taitaa olla ainut varma keino, mutta jos vanhempasi haluaa niiden alle katsoa, niin ei ole helppoa.

      Joihinkin haavoihin voi meikki auttaa. Joihinkin paikkoihin voi keksiä, että vaikka ranne/nilkka nyrjähtänyt ja pitää niihin tarkoitettua tukea. Pienempiä haavoja voi yrittää peittää vaikka ns. kertakäyttötatuoinneilla tai piirtämällä haavojen ympärille.

      Toisia haavoja ei sitten peitetä mitenkään.

      Suosittelen kuitenkin, että olisit rehellinen ja kertoisit, miten vaikeaa siitä viiltelystä on päästä eroon vaikka haluaisi.

      Tuskin sinua laitokseen laitetaan, jos itse haluat apua ja tukea. Asioiden piilottelu taas voi olla askel huonompaa suuntaan.

      Tsemppiä!

    • cuts

      Eipä niitä voi piilottaa oikein mitenkään. Itselläni ei auta meikkikään, vaikka olen kokeillut Joe Blascoa. Ainoastaan vaatevalinta, pitkähihaisia paitoja joudun aina käyttämään. Kesäksi mulla on ohuita pitkähihaisia neuletakkeja jonka voi nopeasti vetää t-paidan päälle jos sattuu esim vieraita tulemaan.

    • Tää yks taitelijiahan viilteli itseään ja runkkas haavoihinsa. Video ostettiin 20 000 markalla ja se lepää nykyään valtion holvissa - siihen on esityskielto.

    • Rubico

      Voisko ottaa toisenlaisen asenteen ja ylpeänä kantaa viiltonsa. Onhan ne aitoja merkkejä sun persoonasta, valinnasta, teoista - miksi siis piilottaa?

    • 125

      Itse olen myös täynnä arpia, kädet ja jalat ovat täysin piloilla johtuen vuosien viiltelyistä. Ei niitä arpia saa millään piiloon.

      Käteen otin nyt tatuoinnin joka aika kivasti vie huomion pois arvista. Ei se niitä oikeastaan peitä, mutta ihmisten huomio kiinnittyy tatuointiin eikä ammottaviin arpiin.

    • LOOOOLXD

      Voi hellalettas! Nyt hoitoon ja vähä äkkii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3850
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe