Palsta on toiminut pelottavan hyvin jo koko aamun eli jopa pari tuntia! Pitäisiköhän tehdä vikailmoitus ylläpidolle??
Olen hieman huolestunut
8
55
Vastaukset
- retorinen-kysyja
Olisiko aika hankkia elämä?
- toivoturusta
OLEN UUSI LUOTSI PALSTALLA !
http://4.bp.blogspot.com/-VMx1qJTAQ70/UoMWNbd3wlI/AAAAAAAAAis/UqZ6A9Ms6Z8/s1600/Maailman rumin (Kopio).jpg
Eiköstä jää stubelokin jo kakkoseksi? - Tosi_on
Olisiko sinun aika työntää nyrkki persereikääsi, hetkeä ennen kuin hirtät itsesi vitun homo??
- sananvappaus
mulla toimii huonosti, koska mielipiteeni ovat vääriä.
- ikäväjuttu
mulla tökkäsi nyt, tähän,
Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä kertoi keskiviikkoaamuna kotisivuillaan suru-uutisen. Hänen poikansa on kuollut.
– Nämä ovat raskaimmat sanat, mitä olen koskaan kirjoittanut. Rakas poikamme, kuopuksemme Tuomo, menehtyi yöllä yllättäen leikkauksen jälkikomplikaatioon, Sipilä kirjoittaa.
– Käsittämättömän syvältä kouraisevan surun keskellä kumpuaa kiitollisuus sinulle, Tuomo, elämänmyönteisyydestäsi ja ilosta, jota tuotit meille liian lyhyeksi jääneen elämäsi aikana.
- AkunTehdas
Odotas kun ilta tulee ? niin jo alkaa pykiminen,trollit kun heräilee vasta kahden jäleen.
- calaksi
Minulla ei ole tästä aamusta Telefinlandin mokkulaliittymä toiminut kuin GSM:n kautta, ei mitään 3G-dataa mene, jos sen moden valitsee...onkohan vika missä??
Minulla on Samsungin puhelin modeemina, hotspotti. - Suoli24_ällöpito
Ongelma on nyt korjattu, ja saatte nauttia taas koko illan tästä täysin paskasta ja jumittavasta tekniikan ihmeestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1794896Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063989Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513410
- 563379
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362838Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232296
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788