Jyväskyläläinen entinen kristillisdemokraattien kunnalispolitikko saattaa pitää Sipilän pojan kuolemaa Jumalan rangaistuksena ja vakavana varoituksena Sipilälle siitä poliitiikan harjoittamisesta missä Sipilä on asettunut vastustamaan Israelin toimia Palestiinassa tai naton laajentumispyrkimyksiä Suomessa?!
Starczewski on saanut varoituksen töissään lastenhoitajana mm. siitä että hän on tuominnut "pahoja ja tottelemattomia" lapsia helvettiin ja kilteille hänen mieleisilleen lapsille Starczewski oli luvannut taivaspaikkoja. Starczewski erotettiin kristillisdemokraattisesta puolueesta kun hän kertoi surunvalitelussaan Jumalan rankaiseen eduskunnan puhemiestä Eero Heinäluomaa vaimon kuolemalla.
Starczewski varoittaa Sipilää!
4
122
Vastaukset
- RWERWQR
joko taas s
Politiikka
Puolueet
Itsenäisyyspuolue
Kansallinen Kokoomus
Kommunistinen Työväenpuolue
Köyhien Asialla
Muutos 2011
Perussuomalaiset
Piraattipuolue
Sinivalkoinen Rintama
Suomen Keskusta
Suomen Kommunistinen puolue
Suomen Kristillisdemokraatit
Suomen ruotsalainen kansanpuolue
Suomen Senioripuolue
Suomen sosialidemokraattinen puolue
Suomen Työväenpuolue
Vasemmistoliitto
Vihreä liitto
Joko taas tämä paska ääliö hilluu!!! HULLU MIES JOKA PITÄÄ EROTTAA KAIKISTA TOIMISTA IRSTAS SAIRAS MISTÄÄN MITÄÄN TAJUAMATON ÄÄLIÖ!!!!! Starczewski
Starczewski varoittaa Sipilää! KUINKA TÄLLAINEN MIES SAA TÄÄLLÄ HUUDELLA hyi KAUHEAAA!!!!!
Starczewski- Outoahommaa
Miksi Starczewski on nyt ollut hiljaa?
- KauKe
Jos tällaista jatkuu sosialistien sivuilla, niin hallituksiin pääsy saattaa pitkittyä, useamman vaalikauden pituiseksi.
Joo tämä piru Starczewsk aivan sairas tyyppi hyi !!!!!
Tällaista miestä ei mihinkään virkaan eikä asemaan näin on !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086