Laitoin peeceeheni uuden SSD-levyn järjestelmälevyksi rikkoutuneen tilalle. Asensin levylle Win7 x64 käyttiksen. Koneessa on myös kaksi muuta kiintolevyä (1Tb & 2Tb) jotka toimivat tietovarastoina.
Mistähän johtuu että en saa toista (2000Gt) kiintolevyä näkymään resurssienhallinassa, enkä näin ollen pääse tiedostoihin käsiksi? Levy näkyy kuitenkin mm. Winkun laitehallinnassa ja levyn eheytystoiminnossa. Jos buuttaan koneen käyntiin Ubuntulla, levy näkyy myös siellä ja pääsen tiedostoihin käsiksi. Mainittakoon, että koneessa oli aiemmin Win8.1 ja kaikki toimi ok. Minulla ei vain ollut siihen asennusmediaa niin päädyin asentamaan Win7:n
Mistähän mahtaa olla kyse?
MIksi kiintolevy ei näy resurssienhallinassa?
Sami_Pulassa_auttakaa
5
2401
Vastaukset
- nfjkg
Siiis, sillä on asematunnus, koska se näkyy eheytystoiminnossa, mutta ei kuitenkaan näy resurssienhallinnasssa. Miltä se näyttää levynhallinnassa?
- WinLinTrol
http://support.microsoft.com/kb/330140/fi?ln=de-ch
katselehan tuolta - jepsreps
ohajuspaneeli/valvonta työkalut/tehtävien hallinta/levynhallinta,asema ilmeisesti piilotettu tilassa
- jepsreps
korjaan tietokoneen hallinta/levyn hallinta
- Sami_Pulassa_auttakaa
Kiitos avusta! Levy löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448