Palstan vasuritrollilla on selkeä homo ja koprofilia fetissi, jota hän ei ole päässyt lapsuudessaan toteuttamaan. Nyt hän itse haluaisi syödä vanhemman vasuri miehen ulostetta. Tämä aiheuttaa hänelle pakonomaisen tarpeen fantasioida asiasta tällä palstalla.
miksi palstan vasuritrollilla on gay fetissi
8
93
Vastaukset
- vasemmiston_maailmankuva
Kun tämä surkuteltava trolli on vuosien ajan kirjoitellut tälle palstalle satoja homo-paska-ruskeatalo(?)-rankaisija-vanki-raiskaus-fantasioitaan, voidaan vain taivastella Suomen avohoidon puutteita.
- Waffen-SKS
Oletteko ryssäläinen kun ette halua lukea suursuomalaista materiaalia?
- ruskeus_on_totuus
Miksi väität aitoja Turun Ruskeasta Talosta kirjoitettuja Rabortteja vasuritrolleiksi?
- km-tutkija
Hrosskell kirjoitti:
Tiedän kyllä mikä on abortti mutta mikä on rabortti?
Abortti ei kuulu isänmaallisuuteen, sillä lisääntyminen on jokaisen isänmaallisen pyhä velvollisuus.
Rabortti sen sijaan on tiukkaa faktaa sisältävä selonteko kansallismielistä eli km-sceneä koskettavasta asiasta. Rabortin lisäksi km-scenen tapahtumista kertovat myös rebortaashit, jotka ovat muodoltaan rabortteja vapaampia. Tämän minä arvasinkin, että raborttien tekeminen kuuluu kansallismielisten harrastuksiin, eritoten vähimmistöihin kohdistuvat rabortit, mutta tarkoittaako rabortaashin vapaampi muoto, ns. joukko-rabortaasheja?
- ripulinen_kyrpä
Erityisen isänmaallista on rabortoida miesten välisestä ulosteisiin liittyvästä toiminnasta, jolla on seksuaalinen motiivi.
- samikorkiakoski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794