Mitä naisten pitäisi tehdä yhdynnän aikana?

Valmiskokeilemaan

Elikkä tosissaan...
Menetin neitsyyteni hetki sitten ja se ei ollut kovin maaginen kokemus. Minusta kyllä tuntui hyvälle, mutta ei poikaystävälleni (Joka on nykyään exäni aivan erisyistä kuitenkin) tai ainakin minusta tuntui ettei hänestä tuntunut kovin hyvälle. Meille oli todella helppoa saada se sisään, mutta sen jälkeen kaikki vaikeutui. Yritimme moneen kertaan eri asennoissa, mutta mikään ei tuntunut luonnolliselta. Mitä minun pitäisi tehdä kun muna on sisälläni näin karkeasti sanottuna. Tekeekö poika kaiken työn vai teenkö minäkin jotain? Liikutanko lannetta itse mitenkään vai olenko vain paikallani ja annan käsieni liikkua hänen vartalollaan?
Ihan karkeasti vastauksia vaan tähän kiitos?

10

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samppa28

      Mli voin näyttää cumulushotelli

      • Valmiskokeilemaan

        Ihan jos vaan kirjoittaisit. Pyydän apua , en seksiä.


    • ota_iisisti_M

      Ei siinä oikeastaan juuri voi tehdä paljoakaan, sillä tietoinen tekeminen tuntuu helposti teennäiseltä. Ensimmäisillä kerroilla on niin jännittynyt, että helposti kangistuu paikoilleen, mutta useamman kerran jälkeen himo vie automaattisesti ja tulee tehneeksi juuri sellaista, mikä on luontevaa.

      Siis ota vain kyrpä vittuusi äläkä pyri mihinkään suorituksiin. Eri asia on sitten, jos poika ei laukea helposti. Silloin vitussa voi ennen pitkää tuntua epämukavalta. Yhdyntää ei pidä silloin pitkittää sillä kertaa, Voit runkata edestakaisin pojan kyrpää, kunnes laukeaa. Pyydä myös poikaa hyväilemään klittaasi ja kerro mikä tuntuu hyvältä, mikä ei,

      Seuraavalla kerralla taas otat kyrvän vittuusi, kunnes rupeaa sujumaan. Unohda kaikki tekemiset ja oppaat, keskity vain nautintoon, jos tunnet siihen mahdollisuutta, mutta älä yritä pakottautua nautintoon, Ei se onnistu. Aikanaan sekin sitten tulee, jos ei pian. :)

      • Valmiskokeilemaan

        Kiitos tämä kommentti/neuvo rauhoitti minua oikeasti asian kanssa. Kiitos ! :)


      • ota_iisisti_M
        Valmiskokeilemaan kirjoitti:

        Kiitos tämä kommentti/neuvo rauhoitti minua oikeasti asian kanssa. Kiitos ! :)

        Kiitos kiittämästä! :)


    • Nuolijainen

      Yhdyntä on vain yksi osa seksiä, älkää unohtako alustaa asiaa hyvin. Pitkä esileikki kuumentaa molemmat ja saatte takuuvarmat orgasmit. Hyväilkää ja suudelkaa, tutustukaa toistenne vartaloihin ujostelematta. Kosketelkaa rohkeasti sieltä, mistä hyvältä tuntuu. molempien täytyy pitää toista hyvänä ja helliä, siitä se intoimo syttyy.

      • Valmiskokeilemaan

        Juu sehän on selvä asia. :)


    • Kimmo117
      • Valmiskokeilemaan

        Kiitos ! :)


    • aikana

      Pitää tehdä ihan kaikkea mikä tuntuu hyvälle. Liikuta lanteita, supistele pimppiä. myväile käsillä munia. Kokeile eri asentoja löytääksesi ne jossa olet parhaimmillasi. Älä suorita mitää ennakolta suunnittelemaasi seksiä.
      Keskustele, keskustele, keskustele

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe