Älkää menkö Harjavallan Tori-puoti kirppikselle...

pettynytasiakas

ainakin tori-puoti on aivan kamala paikka. vaalea pulleampi myyjä on erittäin epäkohtelias asiakkaille, huutelee ihmisten asioita ääneen, sitten on jäänyt epäselväksi onko se baari, kahvila vai kirpputori...kun siellä istuu juoppoja ja laitapuolenkulkijoita lämmittelemässä ja juttelemassa.. eihän sinne uskalla edes mennä..

31

11925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansanedustaja

      Olen erittäin samaa mieltä. En suosittele kenellekkään, jos ei halua omien asioiden leviävän..

    • tulomeno

      Huomenna meen poikkeemaan

    • legelzedwriter

      Onko itselläsi unelmavartalo?

    • gerppu

      Oisikohan Tori-Puodin mollaajilla aihetta katsoa peiliin,taitaapi olla omassa asennoitumisessa se paha vika,aivan ihana ihminen joka kyseistä paikkaa pitää ja kaikenlisäksi löytyy empatiaa ihmisiä kuin ihmisiä kohtaan,mitä se sinulle kuuluu ketä siellä on kahvittelemassa,jos kateeksi käy tarjoaa varmaan kahvit sullekkin hapannaamalle,taidat kuulua porukkaan joka viis veisaa miten käsittelee/raahaa paikasta toiseen toisten tuotteita.....ehkäpä onkin syytä ojentaa kuuluvalla äänellä.....Mutta tämähän on nii tätä tyypillistä Harjavaltalaisten ajattelutapaa....tai kyseenalaistan sen että löytyykö näiltä maajussien jälkeläisiltä ollenkaan kykyä ajatella muita kuin itseään!!

      • Anonyymi

        Nyt taisi lähteä pienimuotoinen ihmisryhmien yleistäminen lapasesta. Ensinnäkin tämä on suurteollisuuskaupunki joka tuottaa mm eri metalleja jo 50 luvulta saakka. Aika typerää muutenkin tulla tänne poraamaan jos on jääny pöytämaksut pystyyn tai vastaavaa pelleilyä ja sit niin mieli pahoitetaan kirjotellaan nettiin kun ei itse osaa hoitaa asioitansa siististi jiiriin. 🙂


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä


    • WenzelHagelstam

      Ei se pelkästään ole paikkauntalaisten mielipide . Itse asun toisessa kaupungissa ja minun mielipiteeni on pitkälti sama kuin aloittajan ...............Harvasta kylästä löytyy kirpparia missä asiakaspalvelu on täysi NOLLA !

    • eixni

      Sillä muijalla ei ole varaa juoruta kenestäkään , nyt en tarkoita rahallista arvoa kun sitä hänellä kuulma on . oitas oman liittonsa ensin

    • Mielipiteeni

      Ihanaa palvelua siellä! Myyjä aina ystävällinen ja hauska!

      • Serena

        Samaa mieltä,,paras kirppis harjavallassa tällä hetkellä!


      • jap-peri

        Ei ole. Kyllä japperi on parempi.


      • Anonyymi
        Serena kirjoitti:

        Samaa mieltä,,paras kirppis harjavallassa tällä hetkellä!

        Paras kirppis harjavallassa... Eikös se ole ainoa tällä hetkellä. :D


      • Anonyymi
        jap-peri kirjoitti:

        Ei ole. Kyllä japperi on parempi.

        jos jossain on huonoo tavaraa myynis niin japperis ja myyjä erikoinen nauraa ja örähtää itsekseen olen itsekin pelästynyt kun olen käynyt asiakaana lopettanut käymisen kyllä tori kirppis on kiva paikka voi istua ja juoda kahvia. ter.Asiakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos jossain on huonoo tavaraa myynis niin japperis ja myyjä erikoinen nauraa ja örähtää itsekseen olen itsekin pelästynyt kun olen käynyt asiakaana lopettanut käymisen kyllä tori kirppis on kiva paikka voi istua ja juoda kahvia. ter.Asiakas

        Japperissa on ystävällinen palvelu. Poikkean mielelläni jos mahdollista.


    • Rahamies

      Minä en kirppareissa käy ikinä.

    • Mielispiidi

      On muuten ...tun vellipersemäistä vinkua täällä nimettömänä! Menkää suoraan sanomaa tai pitäkää visvaiset pönttönne kiinni! Te ketä seläntakana täällä toisia haukutte omisi hyvä jos menisitte narukauppaan ja vetäisitte ittenn......kiikkuun! Tämä on mun mielipide!

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä, auttaako aukoa täällä päätään


      • Anonyymi

        Et sitten omalla nimelläsi antanut palautetta Sinäkään? Taidat olla toinen näistä jotka siellä puuhastelevat.

        Noin yleisesti ottaen palaute annetaankin nimettömänä Suomessa ja syy siihen on yksinkertainen; palautetta ei osata oikein vastaanottaa!!!


    • Ihmettelijä

      Jos käyn kirppareilla niin en hae sieltä mitään henkilö kemioita vaan ehkä jotain tiettyä roipetta tai jotain. Mutta on se hiukan omastakin persoonasta kiinni millaisen palvelun saa. Ja mitä myyjän pulleus / Vit.. olemus vaikuttaa ostopäätökseen tai tavaroiden katsomiseen ;o? . Myyjääkö sinne täytyy mennä katsomaan vaiko tavaroita.

      • mairekirpputorilta

        Totta mutta ei ole pahitteeksikaan jos on kirpparin hoitajalla kauniit kuoret.


      • Anonyymi

        Japperissa on.


    • Anonyymi

      Puotipuksun naismaku on ainakin muuttunut ;) sitten Turun keikan :))) ja oppi Turuus siivoomaan!

      • Anonyymi

        Puotipuksulla kasvo vatta Turuus ja sen kalju olis kiva plankata! Eipä olis uskonut että Turuus tehdään tollasia nössjä jotka säännöllisesti ilmoittelee toisten ihmisten vanhoja villasukkia naamakirjassaan. Runoiliko sen faija tohon hommaan ;)


    • Anonyymi

      Piri-Kirsi siellä ruikuttaa, onko c-hepatiitti edennyt jo aivoihin asti?

    • Anonyymi

      Huomenna kirpparille! Täältä olen tehnyt pari kivaa löytöä, ja ihan mukava on ollut asioida liikkeessä.

    • Anonyymi

      sinähan yleensä istuu oven edessä komea kimmo ja vanha korko kiskuri kalve

    • Anonyymi

      kirppiksellä kirppuja

    • Anonyymi

      Hän on ollu mulle tosi ystävällinen,🌹 hänelle. Ei voi ruveta rajoittamaan kuka saa mennä sinne ja kuka ei. Kaikki ovat samanarvoisia ja mua ei ole häirinnyt yksikään asiakas👍🙂

    • Anonyymi

      Kyllä semmonen ronski pullukka ois ainakin mun mieleeni..kylmää tykkäisin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe