Kylläpä oli hienoa kuulla että valtio myi teliasoneran osakkeita. Niin sikafirma kuin voi olla
Teliasoneran valtion osakkeet
5
209
Vastaukset
- Ruusu.Pullo
Ahaa, minä ajattelin, että Teliasonera olisi optimaalinen osake varmanpäälle pelaajalle. Mutta jos rikastua nopeasti haluaa, niin se on väärä osake.
- qdmj6
Ostin osakkeita kannatusmieliessä sen jälkeen, kun vaihdoin ensin liittymäni DNA:lta Telefinlandin halpaliittymään. Erinomainen liittymä hintaan, johon kilpailijat eivät pysty. Vähän samaa kuin Saunalahdella, ennekuin Elisa alkoi uudistaa (=tuhota) Saunalahtea. Elisa riistää asiakkailtaan, mutta kyllä se huomataan ja asiakkaat siirtyvät sinne, missä heitä ei yritetä maksattaa enemmästä kuin mitä ovat tilanneet.
- qdmj6
Niin, ja eikös Turcellin pitäisi maksaa Teliasoneralle ne puolen milrjardi osingotkin [2010-2014]?
- TankkaanLisää
Teliasoneran osakkeessa on kylläkin selkeästi nousuvaraa. Odottelen itse pössien dippiä kyseisen osakkeen lisätankkausta varten. Elisaakin mulla on jo paljon, hyvä oaingonmaksaja mutta ilmeisen yliarvostettu pörssikurssi tällä hetkellä. Nähtävästi juuri osinkojen vuoksi.
Satunnaiset pari isompaa verkkomurhetta ei asiakkaiden ja sijoittajien mielessä muutamaa kuukautta pidempään paina. - OsakkeetUp
Telia tarjoaa facebook käyttöä ilmaiseksi. Ruotsalais media kritisoi sitä sananvapauden ja tasavertaisuuden rajoittamisesta.
Hassua! Sekö on avoimuutta ja tasavertaisuutta, että joutuu maksamaan ennen kuin pääsee lukemaan maksullisille sivuille mediaa?
Ruotsalaismedia pelkää vain työpaikkojensa puolesta. Painetun median diktatuuri on murtumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725