MISTÄ IHMISEN PUHELINNUMERO???

numerokateissa

Haluaisin saada erään tutun puhelinnumeron selville sillä minä hävitin vahingossa ko.henkilön puh.numeron kännykästäni.
En voi laittaa viestiä enkä soittaa mihinkään maksullisiin numeroihin ja jostakin syystä fonectaan liittyminen ei onnistu millään vaan ilmoittaa kokoajan vain et sähköpostiosoite on käytössä!!!!
Totta kai se on käytössä kun se mun s-postiosoite!!!
VOISIKO JOKO AUTTAA MINUA????
Puh.numeron takaisin saaminen on todella tärkeää!!!

20

4631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiTartteFonectaa

      vilkaseppas oletko vaihtanu puhelimessa asetusta, että mistä se näyttää numeroita. omassa ainakin voi vaihtaa puhelimen muistin ja sim kortin välillä, eli sim kortille tallennetut numerot ei näy jos valitsee puhelimen muistin ellei sitten ole tallentanut niitä sinne jo etukäteen.

      Ja jos ei muuten niin tee uusi tunnus fonectaa varten, voi vain olla että eipäs sitä numeroa sieltä löydykkään. ja viimeisenä keinona tietenkin on facebook jos haluaa jollakin tapaa edes yhteyttä ottaa

      • numerokateissa

        En oo löytänyt omasta puhelimestani millään tavalla ko.puh.numeroa.

        Fonectassa homma toimii niin että sulle laitetaan s-postiin tunnus joka sit laitetaan tekstarina 020202 ja sit saat puh.numeron.

        Mulla homma ei toimi koska mulla on sellainen liittymä ettei siitä voida soittaa eikä lähettää tekstaria maksullisiin numeroihin jollain tuokin 020202 on!!!

        Ennen ainakin Enirossa riitti kun sulla oli käyttäjätunnus niin sait suoraan nimellä hakemalla osoitteen sekä puh.numeron.

        Tietäiskö kukaan vieläkö Eniroa on olemassakaan kun minä en ainakaan oo löytänyt sitä googlettamalla????

        Miksi tästä hommasta on tehty näin hankala???Onko kysymyksessä vain rahan keräämisestä???

        Ei voi kuin ihmetellä!!!


      • didim

        Eniro on nykyään Fonecta.


    • NKempele

      Onko hän facebookissa? Ja oletko itse? Jos on facebookissa ja itse et, rekisteröidy sinne, niin voit haulla löytää hänet ja kertoa asiasi hänelle siellä. Jos ei ole sitten on hankalampi juttu. Et tiedä ko.henkilön meiliä, että voisit se kautta hänelle viestiä laittaa?

    • tutturulla

      Kirjoitappa fonectan numerohakuun sen ihmisen nimi ihan ilman kirjautumisia. Näet onko hänestä mitään tietoja saatavilla, osoite ja puh. num on vaan peitetty siinä haussa. Vaihtoehto kirjautumiselle, vaihda liittymäsi tyyppiä, jollet sitten ole alaikäinen.

    • JXXXX

      kukasoitti.com

      • käkäkä

        en vastaa


    • puhelin

      Fonecta on vaitanut käyttäjätunnuksen sähköposti osoitteksi. Kirjoita sä.postiosoite tunnukseksi ja sitten salasana

    • DI1

      Ei voi olla noin vaikeaa. Luepa ne Fonectan ohjeet oikein ajatuksella, ja lakkaa sitten raivoamasta täällä. Siinä ei tarvita mitään 020202-numeroa. En anna enempää vinkkejä. Luetun ymmärtämistä opetetaan koulussa.

    • Ihmettelen

      Onko teillä yhteisiä tuttavia jota kautta numero voisi löytyä?

    • liug

      tuohan eniron/fonectan käyttö on tosi helppoa! mikä siinä mättää? ota facebookin kautta yhteyttä tai jos yhteisiä kavereita niin kysy niiltä! eihän tuo pitäs nyt sen vaikiampaa olla, vai ootko joku nössö xD

    • Ihmettelen

      Missä päin tämä tuttu asuu?

    • trollollooooo

      Voi elämän kevät. Jos joskus pääset ala-asteelle, voit oppia niistämään nenäsi. Ei kukaan ole oikeasti noin avuton.

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭


    • Anonyymi

      Siinä yhden kalajokisen numero. 040 541 4441

    • Anonyymi

      Vai oliko 044 959 0083

    • Anonyymi

      Jos kaikki konstit on mielestään käyttänyt niin voi kokeilla myös tätä: jos tietää siis henkilön nimen niin googlaa, "myydään tori.fi nimi"(mahdollisesti myös paikkakunta)
      Jos henkilö on myymässä jotain tori.fi kautta yms niin sieltäkin voi löytää yhteystiedot.

    • Anonyymi

      Mites se tuttuus noin niinkuin on ilmennyt, että numero tuli tärkeäksi?

      • Anonyymi

        Höh. No se oli mun muistiossa, mut on salainen ja nyt hänellä on ollut muuta puuhaa ja ei ole nähty. Ihmettelee varmaan kun en soita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. No se oli mun muistiossa, mut on salainen ja nyt hänellä on ollut muuta puuhaa ja ei ole nähty. Ihmettelee varmaan kun en soita.

        Nimen sitten tiedät joten joko kokeilut onko hän myymässä mitään esim. Tori.fi? Googleen "myydään nimi"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe