Miksi ihmeessä?

omd

Paljon kirjoituksia siitä, että on maksettu rahat tilille ja sitten ei tavaraa ole tullutkaan. Mitä ihmettä? Miksi joku maksaa rahaa tilille ilman tavaraa?????
Matkahuollon kautta voi jälkivaatimuksella lähettää mitä vain. Siinä joutuu lähettäjä laittamaan itsestään tietoja jne. Ja avaa sen paketin msiellä matkahuollossa virkailijan nähden. Siinä ainakin on sitten todistaja vieressä, jos paketissa on vain tiiiliskivi.

Järkeähän saa käyttää, vai mitä?

3

131

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina olen saanut sen tuotteen mitä halusinkin koska ostan vain ja ainoastaan kaupasta tai divarista, joskus kyllä joutuu jotakin harvinaista lähteä hakemaan hyvinkin kaukaa ulkomailta mutta tuleepahan siinä seikkailu samalla. :)

• Vaiker

Olen tehnyt huuto.netissä about pari tuhatta kauppaa. Aina olen etukäteen maksanut tilille ja vain kaksi kertaa on jäänyt tavara tulematta. Toisella kerralla rahat palautuivat, kun polisi kyseli perään ja toisesta tapauksesta on oikeusjuttu meneillään. Kyllä aion vastaisuudessakin maksaa etukäteen tilille. Tilinumerostahan aina loppujen lopuksi saa henkilöllisyyden selville.

• myyj

Miks ei voi tilille laittaa ,silloin näkee henkilötiedot , ja nimestäkin näkee henkilötiedot. ei normaali ihminen jolla on tori.fi mm. myytäviä tavaroita enemmänkin ei ole epärehellinen. kyllä mulle normaali ihmiset on maksaneet tilille ja saaneet mitä on tilanneet.
      . tilaajissa on ollut samallalailla epärehellisiä ., kun ei muka voi tilillelaittaa kun on vaan käteistä. esim.. ja jos ei voi tulla hakemaan tai ei saa tulla hakemaan . silloinkin on jotain outoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      111
      1040
    2. 63
      964
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      92
      758
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      733
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      34
      627
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      63
      579
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    9. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      27
      559
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe