Sielunvihollisen kyvyt?

JumalaOmpiLinnamme

Voisitteko laittaa listaa mihin kaikken se pystyy.

Voiko esim.
-olla useassa paikassa yht'aikaa?
-kuunnella ajatuksia?
-käydä läpi paksujen muurien?
-liikkua suihkukonetta nopeamin?
-pakottaa ihmisen tekemään syntiä?
-naamioitumaan tutuksi ihmiseksi?
-mennä ajassa eteen ja taakse päin?
-aiheuttaa luonnonmullistuksia, maanjäristyksiä, tulvia meteoriitti-iskuja, jne?
-aiheuttaa sairauksia?
-tappaa?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "-olla useassa paikassa yht'aikaa?" Ei. Saatana on langennut enkeli. Enkelit ovat aikaan ja paikkaan sidottuja. Yleensäkin se, mikä pätee enkeleihin, pätee myös Saatanaan ja pahoihin henkiin.

      "-kuunnella ajatuksia?" En tiedä.

      "-käydä läpi paksujen muurien?" Kyllä. Saatanahan on henkiolento.

      "-liikkua suihkukonetta nopeamin?" En tiedä.

      "-pakottaa ihmisen tekemään syntiä?" En tiedä, mutta ainakaan Saatana ei voi pakottaa sellaista ihmistä, joka tuntee Jeesuksen.

      "-naamioitumaan tutuksi ihmiseksi?" En tiedä.

      "-mennä ajassa eteen ja taakse päin?" Ei.

      "-aiheuttaa luonnonmullistuksia, maanjäristyksiä, tulvia meteoriitti-iskuja, jne?" Tuskin.

      "-aiheuttaa sairauksia?" Kyllä.

      "-tappaa?" En tiedä, mutta luultavasti kyllä.

    • Tuonelassaodottamassa

      Naamioitua tutuksi ihmiseksi kohdasta sanon, ett' eikös jo alemman tason Luciferille alamaiset henget kykene esiintymään jonakin tuttuna henkilönä saaden lähheisen uskomaan nähneensä vainajan käyneen näytillä. Tuonelat avaimet ovat Jeesuksella eikä sieltä kuljeta tänne ei täältä sinne miten halutaan, vainajahenkien kutsuminen tapahtuu saastaisten henkien kautta. Wicar sanovat että hyvää puolta voivat palvella mutta se on pahaa, joka esitetään hyvänä.

      Raamattu kertoo miksi henkiolentoihin ei tule hakea yhteyttä. Katri Helena on yksi tällainen pienipäinen puuma, joka on puheidensa mukaan saanut yhteyttä henkivaltoihin.

      Lisäksi pimeyden voimat voivat puhua pään sisällä. minä näin kerran unen jossa pääni sisällä puhui pahan hengen ääni. Unessa paha henki jkoitti esiintyä hyvänä henkenä jha kun opaljastin sen pahaksi hengeksi niin se suuttui ja alkoi huutamaan ja mä huusin Jeesus auta. Suusta ei tullut unessa ääntä. paha henki kykenee ulmeisesti estämään joskus sanan Jeesus tukahduttamisen. Jos elämässä on jotain syntiä, näin olen päätellyt.

    • helluintailainen

      Voisitteko laittaa listaa mihin kaikken se pystyy.

      Voiko esim.

      -olla useassa paikassa yht'aikaa? Saatanalla valtava joukko apureita, demoniarmeija.

      -kuunnella ajatuksia? Voi syöttää ajatuksia, manipuloida ajattelemaan, mutta ei näe jatuksiamme.

      -käydä läpi paksujen muurien? Läpi muurien ja fyysisten esteiden läpi voi liikkua henkiruumiissa.

      -liikkua suihkukonetta nopeamin? Nopeuden ja välimatkat eivät ole este, valon nopeutta nopeampi.

      -pakottaa ihmisen tekemään syntiä? Jos ihminen ei ole riivattu, niin pakottaa ei voi tekemään syntiä. Se on aina myös ihmisen vapaa suostumus.

      -naamioitumaan tutuksi ihmiseksi? Voi naamioitua, ainakin vainajan hahmoon (vainajahenki, oma demonilaji)

      -mennä ajassa eteen ja taakse päin? Aikaa ei henkimaailmassa lasketa niin kuin fyysisessä ajassa

      -aiheuttaa luonnonmullistuksia, maanjäristyksiä, tulvia meteoriitti-iskuja, jne? Kyllä voivat, mutta vain Jumalan sallimissa mitoissa.

      -aiheuttaa sairauksia? voi Jumalan sallimissa rajoissa.

      -tappaa? Voi, Jumalan sallimissa rajoissa,

      • jotanrotiasentään

        Vaikea on mielikuvitusolennolla olla mitään kykyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe