Hei ! Olen pian 17 vuotias tyttö ! Tahtoisin saada jännitystä elämään kun tylsää kun asiat vaan rullaa paikoillaan . Olisiko vinkkejä miten saisi vanhemmat suositeltua päästämään retkelle vaikkapa tampereelle itse asun helsinkissä. Tarvitsin enemmän tekemistä ja viihdykettä ja tavata uudia ihmisiä ! Miten te jännitätte elämäänne?
Jännitystä elämään
6
153
Vastaukset
- Kokenutnainen
Heippa! Kannattaisi kokeilla festareita siellä on jännää viihdykettä ja muuta ! Lähe reissuun kavereitten kanssa vaikkapa yöksi läheisimmälle leirintäalueelle ! Sano vanhemillesi että lähdet kaverin mummolle toivo vaan että ei soittele mummolle ! Aloita uusi harrastus tai muuta !
- 131313131313131313131313
Joo mee festareille niitä on joka puolella Suomea, käy myös konserteissa. Oot alaikänen eli baariin et vielä pääse mutta ainakin joskus myös alaikäset pääsee Kulttuuriareena Gloriaan se on yks mun suosikki siellä on kiva käydä kattomassa bändejä, se on Helsingissä.
- y5hbegvtwcf
- pysykotona
Vai jännitystä eloon, sit tulee pissit housuun kun liikaa jännittää. Miten olis hengailu näitten narsisti psykopatti mamujen kanssa?
- viihteelle
Tule maidän kanssa järjetetään kivat pirkeet ryhmäpanojen
merkeissä parikolme innokasta pystyvää miestä viihyttää
sua vuoronperään tai yhdessä Ala myymään pyllyä asemalla,saat vaihtelua päivääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023