Oletteko ikinä ajatelleet, että myös nettikaupoista tilaamalla saa bonuksia, aivan kuten vaikka S-etukortilla ja Plussakortilla. Suosittelen vilkaisemaan:
http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi/2015/02/nykyisin-lahes-jokaisella-kaupalla-on.html
Nettikauppoja käyttävät, näin säästät ostoksissasi
4
102
Vastaukset
- reilupeli.blogspot
Hieno huomio ! Pari tarkennusta kuitenkin, ostopalkkioita tarjoaa kolme yritystä Suomessa, ostopalkkio.fi, ostohyvitys.fi ja bonari.fi. Ne kaikki tarjoaa ostopalkkion eli maksavat rahaa palautuksena tilille netti-ostoksista. Voi olla, että tuo klikkisivusto blogspot saa nimenomaan ostohyvityksen klikeistä oman osuutensa, mutta jos noita firmoja itsessään verrataan, niin ostopalkkio.fi on aivan ylivertainen näihin muihin verrattuna, kokska se maksaa kautta linjan eniten ostopalkkiota takaisin rahana asiakkaan tilille. Sen sijaan tuo osoite helpostirikkaaksi.blogspot on naurettava; ei kukaan ostamalla oikeasti rikastu, ei edes törppöklikkauksia tarjoava blogspot. Jos kuitenkin netinstä jotain ostaa, se kannattaa tehdä ostopalkkio.fi kautta, koska se maksaa parhaat palautukset.
- Rikastujako
Myös Bonari maksaa ainakin suoraa tilille, itse saan komission jos tuon liittyjän eikä se ole suuren suuri:
http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi/
Olen siis itsekin liittynyt - Rikastujako
Enkä muuten tarkoita että ostamalla rikastuu, päinvastoin :)
MUTTA JOS OSTAT, niin silloin se kannattaa hyödyntää! - hyväplokspot
Niin, sii ostamalla ostopalkkio.fi:n kautta saa eniten rahaa takaisin ostoksista, se on selvää. Mutta tuo rikastuminen tarkoittanee sitä, että klikkaamalla tuonne bpoksoptiin, vain bloksopt rikastuu saamalla senttejä joka klikkauksesta, eikä vain. Ja se on sitä HYÖDYNTÄMISTÄ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898