Tuntuu kaikki ammattimiehet lähteneen ja uusista rekryistä ne ketkä on muualle päässeet jäljelle jää teamleaderit sukulaiset
Miten roclalla menee
26
1537
Vastaukset
- Muistoesineitä
Ei taida kovin hyvin mennä venäjän vienti tökkii ja yt neuvotteluja palkkoja alennetaan
- MastoONVoimaa
Hyvin menee! Terv.entininen Asentaja. PS.saan enempi liitosta rahhoo ku te!
- Liianläheltäseurannut
Taitaa Roclan taru olla aika loppusuoralla. Asiakkaita menetetään kilpailijoille ja loput mokataan itse. Ei ole huippuvuosista mitään eikä ketään jäljellä.
- Rutistaja
Roclalla menee oikein hyvin ja Rocla Rus:lla (Venäjä) todella hyvin, joten ei huolta.
Viime uutisten valossa Rocla tosiaankin on ja pysyy, ja huippuvuodet ovat vasta edessä päin.- simmi
todennäköisesti niin kauan ollaan pystyssä kun mitsubishillä riittää uskoa japsit on yleensä aika pitkämielisiä
- Rahaapankkiin
Muuten ihan kivasti, mut Peppu Petri vois lähtee vaikka Viroon muijansa kans.
T:KTA23 ja ei hikoile- IhanaVako
Siis kotiin...??? Pete saako sulta muutaki ku vakoa? Nam!
- TWS16
Sarjakuva sankari itse varmaan kyseessä...mahtava ukko herra sivonenko se pyllisti siinä sarjiksessa:) Hahhaa...naurattaa monen vuoden jälkeenkin piirros.
- Mastovoimaa
TWS16 kirjoitti:
Sarjakuva sankari itse varmaan kyseessä...mahtava ukko herra sivonenko se pyllisti siinä sarjiksessa:) Hahhaa...naurattaa monen vuoden jälkeenkin piirros.
Juu! Sama peppu! Missähän sarjis ukko nykyään menee?
- mämmipää
Kuka jauhaa mun pavut? Ku ei kamuu enää näy:)
- PeteAlaPeppu
mämmipää kirjoitti:
Kuka jauhaa mun pavut? Ku ei kamuu enää näy:)
Onko sulla edelleen se mocca master? Zori, etten joka aamu jaksanu jauhaa sulle papuja. Ei muistella pahalla. Mul tuli pakonomainen tarve lähtee kauas pois. Olisko s-postii? Ni voitais jauhaa muutaki ku papuja.
- PeteAlaPeppu
Ni siis mul on nykyään vakuumi masiina himas, ni voin sulle torttui ja piirakoita laittaa, et jaksat painaa duunii... Lupaan jauhaa pavutki, jos annat mulle anteeksi sen salasuhteen... Ota yhteyttä! Peace!
- mämmipää
PeteAlaPeppu kirjoitti:
Ni siis mul on nykyään vakuumi masiina himas, ni voin sulle torttui ja piirakoita laittaa, et jaksat painaa duunii... Lupaan jauhaa pavutki, jos annat mulle anteeksi sen salasuhteen... Ota yhteyttä! Peace!
Anteeks annettu...pusi pusi peppu pedro. Ruokkiksella toyotan takapenkillä kahdestaan? On niin ikävä sun ihraista vartaloa Pete.
- PeteAlaPeppu
mämmipää kirjoitti:
Anteeks annettu...pusi pusi peppu pedro. Ruokkiksella toyotan takapenkillä kahdestaan? On niin ikävä sun ihraista vartaloa Pete.
Jep! Laitan hyvissä ajoin luottamusmiestyön päälle, kun tiedän, että sun kans keikka kusee... Ihanaa, et saatiin sovittua...Mullakin sua oma putteni. Laitetaan rojut pankkiin. Eiku siis rahat. Pus!
- mämmipää
PeteAlaPeppu kirjoitti:
Jep! Laitan hyvissä ajoin luottamusmiestyön päälle, kun tiedän, että sun kans keikka kusee... Ihanaa, et saatiin sovittua...Mullakin sua oma putteni. Laitetaan rojut pankkiin. Eiku siis rahat. Pus!
Naiset on vaan tiellä, ku miehet alkaa asentaa. Hyvää yötä Peppusein.
- PeteAlaPeppu
ME ollaan BULL ja kaikki muut shittiä! Tuun takas sun luo. Good night lyllerö!
- elämäoonnnn
Meillä ainakin toi Bulli seuraa koko aja Beanin persettä ja jotenkin on ihan himona koko ajan.
Onneks Humanic suojelee sitä ja sekös Bullia vituttaa. - Tukipyörä
elämäoonnnn kirjoitti:
Meillä ainakin toi Bulli seuraa koko aja Beanin persettä ja jotenkin on ihan himona koko ajan.
Onneks Humanic suojelee sitä ja sekös Bullia vituttaa.Näinpä! Meil kta 27e tekemättä mitää...ja teil perseet paljaana ja hiessä sama.
Kannattaako hakkaa akselia pellet?
- Korkeamasto
Roclan pitäs lopettaa halpojen alihankkijoiden käyttö (Viro Romania ym)mastot vois kopioida Toyotalta vois Simmi levyjen käyttö vähentyä ja mastopuolelle lisää tilaa ( liukuhihnateollisuus vanhoissa tiloissa ei pelitä)
- seonsitä
Ilman noita ulkomaan alihankkijoita joku työntömasto maksaisi varmaan jotain 40 donaa ja kukaan ei ostaisi vaikka vastaisi maybachia ajo-ominaisuuksiltaan.
Suomessa nyt vaan sattuu tällä hetkellä kaikki firmat olemaan niin ammottavan persaukisia, että hinta on lähes ainut mikä ratkaisee. - Roclaattori
Koko Suomi tuntee järvenpään rukeistaan minkälaisen ilotulituksen rocla järjestää tuotekehitys tuntuu siirtyneen tälle palstalle joten kehitys on taattu
- Almeria
Rocla nousee ja tulee olemaan esimerkki kun lama tehdään paskapalkalla niin edessä on loistava tulevaisuus
- olatruckcer
Hallitus ainakin yrittää parhaansa, ettei Suomessa kukaan osta kohta yhtään mitään.
Lisäksi vielä muut, esim. nytkin uutisoidut sähkön siirtomaksut nousevat 27%, ym. palvelujen nousut päälle ja arvatenkin juuri sen takia kun kulutus vähenee, joten ei ihmeemmin ihmetellä tarvitse, miksi suossa ollaan ja syvemmälle koko ajan mennään.
Nyt yritetään saada firmoille paremmat oltavat tinkimällä työntekijöiden lomista, vapaista ja palkoista, mutta ei oteta huomioon sitä että yksittäisillä talouksilla varat laskevat ja kulutus sen mukaan.
Paras Rocla nostaa monta tonnia, mutta se ei vain tämän kansan ostovoimalle ja Suomen nousuun riitä.
Siihen ei riitä edes Roclan, Toyotan, Jungheinrichin, Stillin, Ok:n, Linden, STM:n, Magazinerin, Caterpillarin, Ameisen, Yalen, Doosanin, Hysterin, Logitransin, Crownin, Ravaksen, Ulman, Mitsubishin, Manitoun, Nissanin, Kalmarin, Valmetin, Atletin, TCM:n, Clarkin tai NYK:n nostovoima yhteensä, ellei sitten hallitus keksi jotain muuta.- Turvakaari
Roclan teamleaderit pelastaa
- Pete.Sivone
Turvakaari kirjoitti:
Roclan teamleaderit pelastaa
Sä oot joku kateellinen pelle, joka oot tehny sitä samaa hommaa 1.5kk, mut sust ei oo muuhun... Hienoa, että jossain on mahdollisuus edetä uralla. Mä vaan hakkaan konetta perse paljaana nippuun, et saan rahaa pankkiin. Oon kiusattu!
- EiTuleUni
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001164469.html
Käykääpä kattomas...Naapuri sorviin saattaapi osua!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005127677- 2302676
- 262581
- 1611930
- 1141778
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761193
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155