kysymykseni kuuluukin, miksi vanhemmat ovat niin vammaisia että vievät jo valmiiksi kipeinä olevia lapsia/aan päiväkotiin ja itse painelevat töihin?
Ettekö te saatana tajua että se flunssa/ yms muut taudit tarttuvat helposti toisiin päiväkodissa oleviin lapsiin. Eikö sen vertaa ole järkeä päässä että pitäisivät lasensa pahimman flunssan yli kotona, kun vanhempi saa oikeinkin helposti sairaslomaa jos oma lapsi on kipeenä.
esimerkiksi satakunnan alueella olevalla vuoropäiväkodissa lapsia pumpataan kotona jo täyteen mm,buranaa/panadolia että se kuume vain laskisi niin että itse pääsee töihin.
vitun vammaista touhu, ajatelkaa nyt te vanhemmat hiukan joka näin tekee.
Oma poikani on nyt ollut vuoden päivät tarhassa ja ei ole sellaista kuukautta olemassakaan ettei kipeenä olisi.
Ja kun päivän päätteeksi haen, tai aamulla vien niin sellasia räkäposkisia/(yskiviä muksuja vaan te väsyneet vanhemmat viette tarhaan.
mahtuu tähän suomen maahankin vain teitä vammaisia lapsia etkä ette ajattele kuin omaa etuanne. hävetkää, idiootit.
miksi h..vetissä vanhemmat vievät kipeitä lapsiaan
3
194
Vastaukset
- räkätauti
Kai rokotukset ovat kunnossa?
- pampelo
Kai nyt rokotukset voi kunnossa olla, eihän se flunssaan ja räkätautiin mitään vaikuta???
- Uskomatonta84
Hei sillaikai. Olen itse huomannut saman asian viedessäni lapsiani hoitoon. Olen jopa nähnyt ,kun yksi vanhempi antaa ilmeisesti panadolia/buranaa ruiskussa tarhan pihalla autossa lapselle. Tämä on aika lailla tabu, vanhemmat tekee sitä mutta ei uskalla myöntää.
Olen kanssasi samoilla linjoilla että vanhemmat jotka tekevät näin,saisivat miettiä kaksi kertaa mitä ovat tekemässä.
Ei mietitä lainkaan muita lapsia, että oma lapsi tartuttaa heidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2336759Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245091Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1694849"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste653310Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1052923En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652379Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan202184- 771989
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391940odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391774