näyttäs olevan aiheellista käyrä keskustelu aiheesta mikä on ALOITTELIJA.
minkälaisia neuvoja antaa aloitelijalle.
moni aloittelija ei tiedä koneensa cpu:ta saatikka minkälaisia ohjelmia siellä on.
-------------------------------------------------
ZYX ainaki on perseestä, kyllä vaan olet
jos zyx olisit minun työpaikkani atk-tukihenkilö olisin minä jo aikaa sitten lyönyt tietsikan monitorin nassuus.
aloittelija mikä
8
654
Vastaukset 8
- tumppu
...kuitenkin antaa asiallisia vastauksia osaamistasoonsa katsomatta.
Se on vain valitettavaa, että amisviiksien ja wannabegurujen vastaukset jäävät mieleen - typeryytensä vuoksi.
-T- Ape
Olen kylläkin saanut asiallisia neuvoja xyz-hahmolta. Toisinaan hän kyllä käyttää huumoria vastauksissaan, tai sitten ns. v-tuilee jos kysymys on liian yksinkertainen tai kerrassaan ympäripyöreästi asetettu (perutiedot puutteelliset, koneen kokoonpano, ohjelmat yms.)
- osassa
Ape kirjoitti:
Olen kylläkin saanut asiallisia neuvoja xyz-hahmolta. Toisinaan hän kyllä käyttää huumoria vastauksissaan, tai sitten ns. v-tuilee jos kysymys on liian yksinkertainen tai kerrassaan ympäripyöreästi asetettu (perutiedot puutteelliset, koneen kokoonpano, ohjelmat yms.)
kysymyksiä vastaaminen on mahdotonta ellei ole kunnollisia taustatietoja ja vian kuvausta. Itseäkin nyppii pahasti kun joku epätoivoinen kysyy apua mutta vian laadusta ei saa mitään tolkkua tai ei kerrota siitä koneesta/ohjelmasta mitään. Virheilmoituksista kerrotaan tuuliin "error tuuletin tai jotain". Ei niihin pysty auttamaan mitään. Silloin kyllä on suuri kiusaus mennä vinoilun puolelle.
- xyz
KYLLÄ NYT PELOTTAA...ainakin sun unissas, kiäh kiäh kiäh
- xyz
Tuon vain julki sen,mitä varmasti aika moni vastaaja ajattelee,mutta ei kehtaa sitä kirjoittaa.
Ja aidon xyz:n tunnistaa kolmesta pisteestä otsikon lopussa,ja xyz tekee kirjoitus- ja kielioppivirheitä erittäin harvoin tai ei ollenkaan.Ainoastaan murteellisia sanoja saattaa esiintyä ajoittain. - tarkoitukseni
Ei ollut kerätä joukkoja zyx:ä vastaan.
vaan ihan yleensä herättää keskustelu aiheesta
mikä on aloittelija, mitä aloittelija tietää
aloittaessaan aloittmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2491737- 951341
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2441262- 671005
- 79953
- 49806
- 57659
- 45555
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29524