Miten skorpioninainen

kysyväeieksy

hurmataan? Antaas oikein hyviä vinkkejä ja miten voit mokata kaiken, jotta välttysi mokilta...

8

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa sanoa miten hurmataan, mutta jos lähtee liikkeelle, niin voi käydä niin, että joka toinen päivä eteenpäin, ja joka toinen päivä taaksepäin. Skorpioninainen koettelee ja härnää, ettei koskaan tiedä missä mennään. Et voi olla varma tykkääkö hän, vaikka hän tykkäsi valtavasti. Hän kun ei näytä kaikkea. Eli voi olla vaikea alkuun päästä.

      • Voisin lisätä, että skorpioninainen hurmasi minut. Voisi sanoa, että et voi ehkä millään tempuilla hurmata, vaan olemalla oma itsesi. Hän kyllä sen huomaa, ja on vaistonvaraisena, mutta pidättäytyvänä sinun puolella, jos niin kokee. Minä sanoin kolmen päivän kuluttua, että tykkään hänestä, ja hän sanoi odottaneensa sitä milloin sen huomaan. Hän oli minut nähdessään havainnut minun olevan se, jota on halunnut.

        Mutta se loppui reilun kahden kk päästä, koska en saanut selkoa siitä missä kulloinkin mennään. Oli soutamista ja huopaamista koko ajan. Halusin itse mennä suhteessa eteenpäin, mutta se laahasi ja laahasi.


    • skorpionimm

      1. Ole oma itsesi
      2. Kerro itsestäsi, skorpionit eivät yleensä ole halukkaita puhumaan itsestään
      3. Älä puhu entisistä suhteistasi!
      4. Älä ole tyhmä... Tyhmyys voi pilata kaiken

    • kahdeksas

      A) ÄLÄ FLIRTTAILE
      B) kehu häntä kauniiksi jos hän on
      C) Niinkuin edellä jo mainittiinkin, älä OLE TYHMÄ
      D) Anna skorpionin kertoa sinulle rauhassa kaikki mitä hän haluaa kertoa, älä painosta
      E)Tottakai ole oma itsesi
      olen itse skorpioni ja hurmannut melko monta miestä. No
      nyt kun laskin, niin ainakin muistan hurmanneeni 27 tyyppiä ;D

    • Polttelee

      Huomioi..,mutta älä teeskentele.Ole täysin vilpitön.Ole kiinnostunut ja keskustele.Pehmittele...älä etene liian nopeasti jos skorppari nainen ei kuumene heti. Sinut palkitaan kyllä.

      • Mutta miksi nais sanoi rakastavansa minua "vaikka kuinka paljon", mutta seuraavana päivänä oli mulle älyttömän vihainen, joka lopetti ihanan suhteemme?

        Olin tehnyt vain suunnitelmia suhteemme jatkoksi, ja se sai naisen suunniltaan. Hän sulki puhelimen, kun vastaisin yhä haluavani hänet vaimokseni. Seuraavana päivänä hän kielsi kaiken, mutta tämä raastaa yhä mieltäni monen vuoden jälkeen.

        En tehnyt mielestäni mitään niin radikaalia, että minulle olisi pitänyt raivota. Olin valmis hitaaseen vauhtiin, mutta täystyrmäys sorti minut täysin. Olin jo jättänyt exäni hänen vuokseen. Hän oli kaikkeni. Skorpioninainen.


    • änimöl

      Minä uskon että tyyni ja rehellinen asenne vie skorpioninaiselta jalat alta.. Ja yhdyn ideaan, että suora rehellisyys on maailman seksikkäin asia.

    • Ktllä

      Ei pelkkä horoskooppimerkki anna siitä tietoa vaan sinun pitäisi tietää missäpäin Venus sijaitsee hänen karttaansa eli sinun pitäisi tietää syntymäkaupunki ja syntymäaika mahdollisimman tarkkaan. Voit teettää syntymäkartan helposti vaikkapa Astrodienst sivulta, sieltä mene kohtaan "free horoscopes" ja sitten selaa sivun alanurkkaan "chart drawing, ascendant" ja syötä henkilön tiedot.

      Sitten voit käyttää vaikkapa seuraavaa linkkiä Venuksen tulkitsemiseen:
      http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Planets666.html

      7. huone kertoo myös kumppanista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe