Miten skorpioninainen

kysyväeieksy

hurmataan? Antaas oikein hyviä vinkkejä ja miten voit mokata kaiken, jotta välttysi mokilta...

8

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa sanoa miten hurmataan, mutta jos lähtee liikkeelle, niin voi käydä niin, että joka toinen päivä eteenpäin, ja joka toinen päivä taaksepäin. Skorpioninainen koettelee ja härnää, ettei koskaan tiedä missä mennään. Et voi olla varma tykkääkö hän, vaikka hän tykkäsi valtavasti. Hän kun ei näytä kaikkea. Eli voi olla vaikea alkuun päästä.

• Voisin lisätä, että skorpioninainen hurmasi minut. Voisi sanoa, että et voi ehkä millään tempuilla hurmata, vaan olemalla oma itsesi. Hän kyllä sen huomaa, ja on vaistonvaraisena, mutta pidättäytyvänä sinun puolella, jos niin kokee. Minä sanoin kolmen päivän kuluttua, että tykkään hänestä, ja hän sanoi odottaneensa sitä milloin sen huomaan. Hän oli minut nähdessään havainnut minun olevan se, jota on halunnut.

Mutta se loppui reilun kahden kk päästä, koska en saanut selkoa siitä missä kulloinkin mennään. Oli soutamista ja huopaamista koko ajan. Halusin itse mennä suhteessa eteenpäin, mutta se laahasi ja laahasi.

• skorpionimm

1. Ole oma itsesi
      2. Kerro itsestäsi, skorpionit eivät yleensä ole halukkaita puhumaan itsestään
      3. Älä puhu entisistä suhteistasi!
      4. Älä ole tyhmä... Tyhmyys voi pilata kaiken

• kahdeksas

A) ÄLÄ FLIRTTAILE
      B) kehu häntä kauniiksi jos hän on
      C) Niinkuin edellä jo mainittiinkin, älä OLE TYHMÄ
      D) Anna skorpionin kertoa sinulle rauhassa kaikki mitä hän haluaa kertoa, älä painosta
      E)Tottakai ole oma itsesi
      olen itse skorpioni ja hurmannut melko monta miestä. No
      nyt kun laskin, niin ainakin muistan hurmanneeni 27 tyyppiä ;D

• Polttelee

Huomioi..,mutta älä teeskentele.Ole täysin vilpitön.Ole kiinnostunut ja keskustele.Pehmittele...älä etene liian nopeasti jos skorppari nainen ei kuumene heti. Sinut palkitaan kyllä.

• Mutta miksi nais sanoi rakastavansa minua "vaikka kuinka paljon", mutta seuraavana päivänä oli mulle älyttömän vihainen, joka lopetti ihanan suhteemme?

Olin tehnyt vain suunnitelmia suhteemme jatkoksi, ja se sai naisen suunniltaan. Hän sulki puhelimen, kun vastaisin yhä haluavani hänet vaimokseni. Seuraavana päivänä hän kielsi kaiken, mutta tämä raastaa yhä mieltäni monen vuoden jälkeen.

En tehnyt mielestäni mitään niin radikaalia, että minulle olisi pitänyt raivota. Olin valmis hitaaseen vauhtiin, mutta täystyrmäys sorti minut täysin. Olin jo jättänyt exäni hänen vuokseen. Hän oli kaikkeni. Skorpioninainen.

• änimöl

Minä uskon että tyyni ja rehellinen asenne vie skorpioninaiselta jalat alta.. Ja yhdyn ideaan, että suora rehellisyys on maailman seksikkäin asia.

• Ktllä

Ei pelkkä horoskooppimerkki anna siitä tietoa vaan sinun pitäisi tietää missäpäin Venus sijaitsee hänen karttaansa eli sinun pitäisi tietää syntymäkaupunki ja syntymäaika mahdollisimman tarkkaan. Voit teettää syntymäkartan helposti vaikkapa Astrodienst sivulta, sieltä mene kohtaan "free horoscopes" ja sitten selaa sivun alanurkkaan "chart drawing, ascendant" ja syötä henkilön tiedot.

Sitten voit käyttää vaikkapa seuraavaa linkkiä Venuksen tulkitsemiseen:
      http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Planets666.html

7. huone kertoo myös kumppanista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2358
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      180
      2010
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      1985
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1698
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1620
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      157
      1335
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      188
      1289
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1176
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      991
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      982
    Aihe