Miten skorpioninainen

kysyväeieksy

hurmataan? Antaas oikein hyviä vinkkejä ja miten voit mokata kaiken, jotta välttysi mokilta...

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa sanoa miten hurmataan, mutta jos lähtee liikkeelle, niin voi käydä niin, että joka toinen päivä eteenpäin, ja joka toinen päivä taaksepäin. Skorpioninainen koettelee ja härnää, ettei koskaan tiedä missä mennään. Et voi olla varma tykkääkö hän, vaikka hän tykkäsi valtavasti. Hän kun ei näytä kaikkea. Eli voi olla vaikea alkuun päästä.

• Voisin lisätä, että skorpioninainen hurmasi minut. Voisi sanoa, että et voi ehkä millään tempuilla hurmata, vaan olemalla oma itsesi. Hän kyllä sen huomaa, ja on vaistonvaraisena, mutta pidättäytyvänä sinun puolella, jos niin kokee. Minä sanoin kolmen päivän kuluttua, että tykkään hänestä, ja hän sanoi odottaneensa sitä milloin sen huomaan. Hän oli minut nähdessään havainnut minun olevan se, jota on halunnut.

Mutta se loppui reilun kahden kk päästä, koska en saanut selkoa siitä missä kulloinkin mennään. Oli soutamista ja huopaamista koko ajan. Halusin itse mennä suhteessa eteenpäin, mutta se laahasi ja laahasi.

• skorpionimm

1. Ole oma itsesi
      2. Kerro itsestäsi, skorpionit eivät yleensä ole halukkaita puhumaan itsestään
      3. Älä puhu entisistä suhteistasi!
      4. Älä ole tyhmä... Tyhmyys voi pilata kaiken

• kahdeksas

A) ÄLÄ FLIRTTAILE
      B) kehu häntä kauniiksi jos hän on
      C) Niinkuin edellä jo mainittiinkin, älä OLE TYHMÄ
      D) Anna skorpionin kertoa sinulle rauhassa kaikki mitä hän haluaa kertoa, älä painosta
      E)Tottakai ole oma itsesi
      olen itse skorpioni ja hurmannut melko monta miestä. No
      nyt kun laskin, niin ainakin muistan hurmanneeni 27 tyyppiä ;D

• Polttelee

Huomioi..,mutta älä teeskentele.Ole täysin vilpitön.Ole kiinnostunut ja keskustele.Pehmittele...älä etene liian nopeasti jos skorppari nainen ei kuumene heti. Sinut palkitaan kyllä.

• Mutta miksi nais sanoi rakastavansa minua "vaikka kuinka paljon", mutta seuraavana päivänä oli mulle älyttömän vihainen, joka lopetti ihanan suhteemme?

Olin tehnyt vain suunnitelmia suhteemme jatkoksi, ja se sai naisen suunniltaan. Hän sulki puhelimen, kun vastaisin yhä haluavani hänet vaimokseni. Seuraavana päivänä hän kielsi kaiken, mutta tämä raastaa yhä mieltäni monen vuoden jälkeen.

En tehnyt mielestäni mitään niin radikaalia, että minulle olisi pitänyt raivota. Olin valmis hitaaseen vauhtiin, mutta täystyrmäys sorti minut täysin. Olin jo jättänyt exäni hänen vuokseen. Hän oli kaikkeni. Skorpioninainen.

• änimöl

Minä uskon että tyyni ja rehellinen asenne vie skorpioninaiselta jalat alta.. Ja yhdyn ideaan, että suora rehellisyys on maailman seksikkäin asia.

• Ktllä

Ei pelkkä horoskooppimerkki anna siitä tietoa vaan sinun pitäisi tietää missäpäin Venus sijaitsee hänen karttaansa eli sinun pitäisi tietää syntymäkaupunki ja syntymäaika mahdollisimman tarkkaan. Voit teettää syntymäkartan helposti vaikkapa Astrodienst sivulta, sieltä mene kohtaan "free horoscopes" ja sitten selaa sivun alanurkkaan "chart drawing, ascendant" ja syötä henkilön tiedot.

Sitten voit käyttää vaikkapa seuraavaa linkkiä Venuksen tulkitsemiseen:
      http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Planets666.html

7. huone kertoo myös kumppanista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      111
      3644
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      285
      2509
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2150
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1931
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1689
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      100
      1162
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      80
      1091
    8. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      970
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      77
      927
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      912
    Aihe