En ole ennen nuollut mutta haaveilen siitä ^^ olen 20v nainen ja jos joku haluaa kokeilen mielellään :*
haluaisin nuolla pimppiä
7
116
Vastaukset
Kyllä kantsii kokeilla, ne jotka uskaltaa nauttia siitä pitävät sitä taivaallisena. Olen harrastanu paljon ja annan sitä mielellään. Treffipuolella nimim. nalyk52
- karkkiaa
Saaks kysyä ensin sun ikää? Ja olisko sulla kik ? Ja ihanaa oon jo pitkään halunnut koittaa :*
karkkiaa kirjoitti:
Saaks kysyä ensin sun ikää? Ja olisko sulla kik ? Ja ihanaa oon jo pitkään halunnut koittaa :*
Mitä on kik
- hhhhhhhhhhhhhhhhh
Mikaelakiss
- nuoltu
Olen jo 50.nen mies ja olin itseäni nuoremman tytön kanssa,ja ennen seksi hommia nuolin tän tytön pillua ihan orkkuun saakka,ja sitten kunnon pano takaapäin,tyttö tuumasi nainnin jälkeen ettei ollut kukaan nuollut häntä ennemmin,että oli taivaallista saada orkku.eka kerta paras.
- 48278472
Hei,
mistä päin Suomee oot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737