En ole ennen nuollut mutta haaveilen siitä ^^ olen 20v nainen ja jos joku haluaa kokeilen mielellään :*
Vastaukset 7
Kyllä kantsii kokeilla, ne jotka uskaltaa nauttia siitä pitävät sitä taivaallisena. Olen harrastanu paljon ja annan sitä mielellään. Treffipuolella nimim. nalyk52
- karkkiaa
Saaks kysyä ensin sun ikää? Ja olisko sulla kik ? Ja ihanaa oon jo pitkään halunnut koittaa :*
karkkiaa kirjoitti:
Saaks kysyä ensin sun ikää? Ja olisko sulla kik ? Ja ihanaa oon jo pitkään halunnut koittaa :*
Mitä on kik
- hhhhhhhhhhhhhhhhh
Mikaelakiss
- nuoltu
Olen jo 50.nen mies ja olin itseäni nuoremman tytön kanssa,ja ennen seksi hommia nuolin tän tytön pillua ihan orkkuun saakka,ja sitten kunnon pano takaapäin,tyttö tuumasi nainnin jälkeen ettei ollut kukaan nuollut häntä ennemmin,että oli taivaallista saada orkku.eka kerta paras.
- 48278472
Hei,
mistä päin Suomee oot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661