On varmasti raskasta joutua joka päivä ja vuodesta toiseen taistelemaan totuutta vastaan. Ei ihme että hän perääntyi kuukaudeksi saatanan paukkuvarastoon täydennnystä varten.
Vanha mies joutui luovuttamaan Totuuden edessä
14
<50
Vastaukset
- Jumalansilmäterä
Varsinkin kun hän on ottanut aggressionsa kohteeksi Jumalan apostolin, Paavalin, niin siitähän joutuu väkisinkin häviäjien puolelle.
- Tässäsensalaisuus
Se Paavalin kimppuun hyökkääminen tuli puhtaasti Teuvolle riivaajahengiltä. Ne kun tietävät Teuvon pohjattoman kunnianhimon, hän kun haluaisi jäädä historiaan suurena valheenpaljastajana, Tosi traagista kun hän ei huomaa itse olevansa valheen uhri.
- Asioitaseurannut
Tässäsensalaisuus kirjoitti:
Se Paavalin kimppuun hyökkääminen tuli puhtaasti Teuvolle riivaajahengiltä. Ne kun tietävät Teuvon pohjattoman kunnianhimon, hän kun haluaisi jäädä historiaan suurena valheenpaljastajana, Tosi traagista kun hän ei huomaa itse olevansa valheen uhri.
Onkohan niin yleisestikin ottaen, että nämä lopun ajan eksytykset pohjautuvat siihen, että ihminen itse haluaa olla jotain merkittävää ja suurta. Sellainen ihminen haluaa erottua muista jollain tavalla. Tässä kohtaa Teuvoon sovellettuna on muistettava se Teuvon saama profetia, jota hän yhtä aikaa halveksii ja ihannoi. Hän on tuon sanoman pauloissa ja sen siivittämänä hän toivoo vielä pääsevänsä suureksi ja tunnetuksi.
- Näinhänseon
Asioitaseurannut kirjoitti:
Onkohan niin yleisestikin ottaen, että nämä lopun ajan eksytykset pohjautuvat siihen, että ihminen itse haluaa olla jotain merkittävää ja suurta. Sellainen ihminen haluaa erottua muista jollain tavalla. Tässä kohtaa Teuvoon sovellettuna on muistettava se Teuvon saama profetia, jota hän yhtä aikaa halveksii ja ihannoi. Hän on tuon sanoman pauloissa ja sen siivittämänä hän toivoo vielä pääsevänsä suureksi ja tunnetuksi.
Huomaapa se että Teuvo hyväksyy häntä kehuvat profetiat vaikka ne tulisivat saatanalta. Tuon helluntainaisen profetian yhteydessäkin hän pysyy uskollisena tavalleen valehdella "nainen jonka kanssa en ollut missään tekemisissä" hän muistaa aina sanoa, vaikka totuus on että hän oli tuon naisen ylin ystävä.
Tosiasia on että Teuvo tekee mitä tahansa sen eteen että hänestä tulisi kuuluisa ja palvottu, totuus ei siinä pelissä paina hänelle mitään. Tosin hän käyttää paljon sanaa totuus valheensa pimittämiseksi.
- Muutavälillätyyliä
Onko hauska keskustella itsensä kanssa, ilmeisesti?
- AsioitaseurannutJumalans
Kuka keskustelee yksin? Itse kirjoitin nimimerkeillä "asioitaseurannut" ja "Jumalansilmäterä". Joten...
- jaminäkirjoitin
AsioitaseurannutJumalans kirjoitti:
Kuka keskustelee yksin? Itse kirjoitin nimimerkeillä "asioitaseurannut" ja "Jumalansilmäterä". Joten...
nimimerkeillä näinhän se on ja tässä sen salaisuus.
Kiitoksia teille palstalaiset että olett jaksaneet sinnikkäästi torjua joka päivä Teuvon saatanallista eksytystä.
- Annavieläyksivalhe
Joko valhevarastosi tuli tyhjäksi?
- Pitääpaikkansa
Annavieläyksivalhe kirjoitti:
Ennen koiralta kusi loppuu, kuin...
- Asioitaseuraillut
Jos vähänkään olet seuraillut palstan kirjoittelua, voit nähdä, että Teuvolla on yhtenä varusteena missiossaan valheet, valheet ja valheet. On hänen työkalupakissaan muitakin aseita, mutta en nyt niitä jaksa ruveta luettelemaan.
- onseniinnähty
Teuvo kommentoi puskista jatkuvasti vastoin lupaustaan, mutta mihinpä valehtelija tavoistaan pääsisi. Sunilaisuuden peruskivet ovat valehtelu ja aggressiivisuus.
- Brutalgame
Linkomies ei anna periksi. Se tiedetään ja lopussa kiitos seisoo.
- Koitavaankestää
Minun nähdäkseni hän on kirjoittanut aktiivisesti palstalle kokoajan esim.
"Seuratkaa minun esimerkkiäni" sanoi Paavali, ketjussaan.
Sitäkö sinä itket, ettei hän tule rienausaloituksiisi, sinun ja parin kaltaisesi pilkattavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901