AUTTAKAA MINUA

ARSKA565

AIHE ON VÄÄRÄ KOSKA EN LÖYTÄNYT OIKEAA AIHETTA
Olen 12v poika ja en vaa enää oikee kestäis elämää ku kotona pitää melkeeen jikapäivä laittaa tavaroita ja muuta.
Ja olen ajatellut itse murhaa ja musta tuntuuu että en kuulu tänne mutta en toisaalta halua lähteä täältä vielä ainakaan .
Kavereita on aika vähän 6 eka . masennuksen määrä on varmaan aika maksimi. en tiedä mitä pitää tehä Auttakaa mua!pliis
Kik:ARSKA565

8

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lohduksi

Auttava/kuunteleva puhelin jonne voi soittaa enshätään? Oman terv.keskuksen kautta,osaavat neuvoa paikan. Puhuminen jollekin helpottaa. Yksin märehtiminen masentaa, ja se syö ihmistä tarpeettomasti. Älä hyvä poika itsemurha ajatustakaan päästä mieleen!-Valoa on tunnellin päässä, kunhan sen oivaltaa. Toivon että jaksaisit jakaa ne-tuntemattomanakin voit aloittaa, jos niin on helponpi puhua. Kaikesta! .TIEDÄN KOKEMUKSESTA

• ARSKA565

En oikee haluis/uskaltaisi soittaa minnekkää ...

• ARSKA565

Ja unohdin mai ita ette en seuraavien ihmisten kanssa halua puhua asiasta : perheenjäsenet , kuraattori , lääkäri ainkaa

• äksydeemolli

Tuossa iässä tuskin osaa käsittää mitään. Varsinkaan kuoleman lopullisuutta. Et sinä kuolleena mihinkään lähde, vaan hajoat sinne multaan. Tulevaisuutesi tarjoaa jotakin muuta kiinnostavampaa.

Jos muutosta kaipaat, niin ikä tuo sitä taatusti. Tosin se on itsestäsi kiinni minkäläista vaihtelua se tuo. Moni meistä joko katuu tai nauraa sitä, miten vakavasti otimme lapsuutemme ja nuoruutemme. Olisi pärjännyt helpommin ottamalla rennomman asenteen.

• ARSKA565

Kiitti vastauksesta :)

• sister17

Elämä on rankkaa, niin se vain on. Mutta koska se on rankkaa, niin se on myös kevyttä. Aina ei ole tarkoituskaan olla täydellisen tyytyväinen kaikkeen. Riittää, että kuullessaan munamiehen laulavan hymy nousee huulille. Niin kauan kuin on vielä jotain tehtävää, jotain koettavaa, jotain uutta, ei kannata edes ajatella kuolemaa.
      Lisäksi on hyvä hankkia omaan tilanteeseen perspektiiviä, eli näkökulmaa. Jos elämä vaikuttaa helvetiltä ja tuntuu, ettei tämä tästä enää voi kurjemmaksi mennä, niin kyllä se voi. Ja kun huomaa miten kökköä elämä voisi olla ja että jotkut oikeasti elävät niin kökköä elämää luovuttamatta, niin ei sitä itsekään halua luovuttaa. Pitää siis oppia arvostamaan sitä mitä jo on.
      Taistele siis veljeni ja elä!

• eerikoista

Trollaus on uskottavanoloinen mutta silti ehta trolli. Eläkeläispappa näitä ajankulukseen postailee. Vastaava aikaisempi trolli:
      Auttakaa, olen tyttö, 11v. klitorikseni on liian suuri. Sitten se ukko vastaa oman sairaaseen ketsuunsa ylensä sanoilla, noh kyllä se siitä.

• ARSKA565

Jaa noh kyllä se ranteiden viiltäminen on oikeesti ajatuksena ollu ei mijää trolli ole..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7745
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      106
      1004
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe