AIHE ON VÄÄRÄ KOSKA EN LÖYTÄNYT OIKEAA AIHETTA
Olen 12v poika ja en vaa enää oikee kestäis elämää ku kotona pitää melkeeen jikapäivä laittaa tavaroita ja muuta.
Ja olen ajatellut itse murhaa ja musta tuntuuu että en kuulu tänne mutta en toisaalta halua lähteä täältä vielä ainakaan .
Kavereita on aika vähän 6 eka . masennuksen määrä on varmaan aika maksimi. en tiedä mitä pitää tehä Auttakaa mua!pliis
Kik:ARSKA565
AUTTAKAA MINUA
8
149
Vastaukset
- lohduksi
Auttava/kuunteleva puhelin jonne voi soittaa enshätään? Oman terv.keskuksen kautta,osaavat neuvoa paikan. Puhuminen jollekin helpottaa. Yksin märehtiminen masentaa, ja se syö ihmistä tarpeettomasti. Älä hyvä poika itsemurha ajatustakaan päästä mieleen!-Valoa on tunnellin päässä, kunhan sen oivaltaa. Toivon että jaksaisit jakaa ne-tuntemattomanakin voit aloittaa, jos niin on helponpi puhua. Kaikesta! .TIEDÄN KOKEMUKSESTA
- ARSKA565
En oikee haluis/uskaltaisi soittaa minnekkää ...
- ARSKA565
Ja unohdin mai ita ette en seuraavien ihmisten kanssa halua puhua asiasta : perheenjäsenet , kuraattori , lääkäri ainkaa
- äksydeemolli
Tuossa iässä tuskin osaa käsittää mitään. Varsinkaan kuoleman lopullisuutta. Et sinä kuolleena mihinkään lähde, vaan hajoat sinne multaan. Tulevaisuutesi tarjoaa jotakin muuta kiinnostavampaa.
Jos muutosta kaipaat, niin ikä tuo sitä taatusti. Tosin se on itsestäsi kiinni minkäläista vaihtelua se tuo. Moni meistä joko katuu tai nauraa sitä, miten vakavasti otimme lapsuutemme ja nuoruutemme. Olisi pärjännyt helpommin ottamalla rennomman asenteen.- ARSKA565
Kiitti vastauksesta :)
- sister17
Elämä on rankkaa, niin se vain on. Mutta koska se on rankkaa, niin se on myös kevyttä. Aina ei ole tarkoituskaan olla täydellisen tyytyväinen kaikkeen. Riittää, että kuullessaan munamiehen laulavan hymy nousee huulille. Niin kauan kuin on vielä jotain tehtävää, jotain koettavaa, jotain uutta, ei kannata edes ajatella kuolemaa.
Lisäksi on hyvä hankkia omaan tilanteeseen perspektiiviä, eli näkökulmaa. Jos elämä vaikuttaa helvetiltä ja tuntuu, ettei tämä tästä enää voi kurjemmaksi mennä, niin kyllä se voi. Ja kun huomaa miten kökköä elämä voisi olla ja että jotkut oikeasti elävät niin kökköä elämää luovuttamatta, niin ei sitä itsekään halua luovuttaa. Pitää siis oppia arvostamaan sitä mitä jo on.
Taistele siis veljeni ja elä! - eerikoista
Trollaus on uskottavanoloinen mutta silti ehta trolli. Eläkeläispappa näitä ajankulukseen postailee. Vastaava aikaisempi trolli:
Auttakaa, olen tyttö, 11v. klitorikseni on liian suuri. Sitten se ukko vastaa oman sairaaseen ketsuunsa ylensä sanoilla, noh kyllä se siitä.- ARSKA565
Jaa noh kyllä se ranteiden viiltäminen on oikeesti ajatuksena ollu ei mijää trolli ole..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389