Eli tahtoisiko joku vuokrata tampereenseudulta hyväkuntoista ponia. Hinnaksi voitaisi sopia joko 5-10 euroa/kerta tai vain että siivoaisi ponin karsinan käydessään.
Tietoa ponista:
- nimi: Lolli
- syntynyt: 2001
- lehmänkirjava
- Vuonohevos/shetlannin poni risteytys
Lolli on ratsastaessa mukava, välillä joutuu muistuttamaan kuka määrää vauhdin sillä poni on vähän laiska mutta ei pahasti. Lolli nauttii huomiosta, joten hoitaessa ei tee mitään pahaa. Lolli on VaB tasoinen ja hyppää re: 70 cm ja yksittäisenä 85 cm.
Lolli on noin. 130-140 cm korkea. Ratsastajan olisi hyvä olla enintään 170 cm korkea ja maximi paino olisi 65-70 kg. Ei ole väliä kuinka vanha olet.
Jos olet kiinnostunut kerro hiukan itsestäsi ja laita sähköpostisi niin otan sinuun yhteyttä :)
Shettis/vuonis risteytys vuokralle
8
210
Vastaukset
- erittäinkiinnostunut
Hei,olisin kiinnostunut vuokraamaan kyseistä ponia. Missä päin poni tarkalleen mahtaa asustella,itse asun nokialla.
Montako kertaa viikossa olisi hyvä käydä,itse en luultavasti ehdi kuin kerran viikossa.
Olen ratsastanut n.6-7 vuotta,hypännyt n.90cm. Minulla on hoitoponi joten hoito jutut ovat hallussa.
T. Anette
Sähköpöstini: [email protected]- MariaAnna
Poni asuu lamminpäässä (:
- erittäinkiinnostunut
Niin ja lisäys tuohon yllä olevasn olen 153cm pitkä ja painan n.45kg
Olen siin 12v(täytän tänä vuonna 13) - KröHöm
Siis hetkinen. Eikös tämä ole se poni, joka oli "lopetettu" (näin ainakin väitettiin) siksi, että se oli yllättäen tämän ilmoituksen jälkeen alkanut pukittelemaan?
- MariaAnna
Tämä on juuri se "lopetettu" poni. En tiedä miten tai kuka oli sen kirjoittanut nimissäni, mutta ponilla on vielä kaikki kunnossa ja etsii yhä vuokraajaa.
- hopeahevonen
Öhöm! Siis kuka täällä niistä kolmesta "LOPETETTU" poni on?? Sillä nimittäin asiastahan on shetti, risteytys ja vuono polle^^
- ERITTäinkiiNnostuNUT
Voitko anta s-postia oon erittäin kiinnostunu kun oon aika kokenutkin sillä mulla on olli oma poni ☺
- pullaponit
Hei olisin kiinnostunut vuokraamaan ponin viikoksi Kustaviin kuljetus täältä jos olet kiinnostunut niin laita spostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724