Shettis/vuonis risteytys vuokralle

MariaAnna

Eli tahtoisiko joku vuokrata tampereenseudulta hyväkuntoista ponia. Hinnaksi voitaisi sopia joko 5-10 euroa/kerta tai vain että siivoaisi ponin karsinan käydessään.

Tietoa ponista:

- nimi: Lolli

- syntynyt: 2001

- lehmänkirjava

- Vuonohevos/shetlannin poni risteytys

Lolli on ratsastaessa mukava, välillä joutuu muistuttamaan kuka määrää vauhdin sillä poni on vähän laiska mutta ei pahasti. Lolli nauttii huomiosta, joten hoitaessa ei tee mitään pahaa. Lolli on VaB tasoinen ja hyppää re: 70 cm ja yksittäisenä 85 cm.

Lolli on noin. 130-140 cm korkea. Ratsastajan olisi hyvä olla enintään 170 cm korkea ja maximi paino olisi 65-70 kg. Ei ole väliä kuinka vanha olet.

Jos olet kiinnostunut kerro hiukan itsestäsi ja laita sähköpostisi niin otan sinuun yhteyttä :)

8

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäinkiinnostunut

      Hei,olisin kiinnostunut vuokraamaan kyseistä ponia. Missä päin poni tarkalleen mahtaa asustella,itse asun nokialla.
      Montako kertaa viikossa olisi hyvä käydä,itse en luultavasti ehdi kuin kerran viikossa.


      Olen ratsastanut n.6-7 vuotta,hypännyt n.90cm. Minulla on hoitoponi joten hoito jutut ovat hallussa.
      T. Anette
      Sähköpöstini: [email protected]

      • MariaAnna

        Poni asuu lamminpäässä (:


    • erittäinkiinnostunut

      Niin ja lisäys tuohon yllä olevasn olen 153cm pitkä ja painan n.45kg
      Olen siin 12v(täytän tänä vuonna 13)

    • KröHöm

      Siis hetkinen. Eikös tämä ole se poni, joka oli "lopetettu" (näin ainakin väitettiin) siksi, että se oli yllättäen tämän ilmoituksen jälkeen alkanut pukittelemaan?

      • MariaAnna

        Tämä on juuri se "lopetettu" poni. En tiedä miten tai kuka oli sen kirjoittanut nimissäni, mutta ponilla on vielä kaikki kunnossa ja etsii yhä vuokraajaa.


      • hopeahevonen

        Öhöm! Siis kuka täällä niistä kolmesta "LOPETETTU" poni on?? Sillä nimittäin asiastahan on shetti, risteytys ja vuono polle^^


    • ERITTäinkiiNnostuNUT

      Voitko anta s-postia oon erittäin kiinnostunu kun oon aika kokenutkin sillä mulla on olli oma poni ☺

    • pullaponit

      Hei olisin kiinnostunut vuokraamaan ponin viikoksi Kustaviin kuljetus täältä jos olet kiinnostunut niin laita spostia [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe