Persuleita itkettää

Halla-aho

Kyllä nyt taas persuleita itkettää ja on paha mieli kun pyhää timoa vähän arvosteltiin. Varsinkin nimimerkillä halla-ahon kannattaja on vaikeaa. Persulin mielestä on kauhistus miten heitä näin vainotaan. Eihän sananvapaus sitä tarkoita että persulista saa sanoa jotain, vaan sitä että glorifioitu venäjän kielen tulkki saa vaahdota keskinkertaisessa blogissaan kaikesta mahdollisesta. Kyllä nyt on jokaisen persulin velvollisuus pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa ylleen marttyyrina tällaisen vainon edessä. Ja kun luopiot olivat vielä entisiä PERUSSUOMALAISIA. Ei voi käyttää vanhoja sepustuksia epäreiluista hyysäreistä. Ja kun paljastui että PERSUISSAKIN olisi muka joku hyväveli-verkosto. Kyllä nyt taas persulia masentaa...

13

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Callahani

      Ei kyllä tuon "sensaatio-ohjelman" vuoksi, sehän oli ihan "spläts", lässähtänytttä yrittelyä käynnistää jotain, jota ei ole olemassa - eihän siitä tuon kummoisempaa saatavissa ole, kuin tietysti nämä sinun säälittäväksi luettavat yrittelyt palstalla rakentaa jostai sellaista asiaaja sensaatiota, jossa sitä ei kerta kaikkiaan ole.

      • Halla-aho

        Persuli elää denialismissa. Kannatuksen romahdus on näköpiirissä. Ja sitten taas poltetaan ainakin lippua.


      • Callahani
        Halla-aho kirjoitti:

        Persuli elää denialismissa. Kannatuksen romahdus on näköpiirissä. Ja sitten taas poltetaan ainakin lippua.

        Miksi olet niin huoletunut persujen kannatuksen laskusta, vaikka oletkin ominut Halla-ahon nikin, yhdenlaista kusetusta sekin, tämän kommentointisi kanssa.

        Nyt itket sitä, kun ei löytynyt mitään paskaa heitettäväksi, vaikka olit jo viikkoja hehekuttanut ohjelmaa ja uhonnut, että nyt alkaa isotykki sontaa ampumaan persujen niskaan - no, kuinkas sitten kävikään ;) Melkeinpä sanoisin, että sinä olet "denialismissa" ja koetat kaikin keinon kaivaa esiin asioita, joita vaan ei ole olemassa ;)


    • dimozoini

      Nyt se onkin sitten jo persujen mielestä paha kun heistä ei tehty mitään sensaatiota.

      Vai sattuiko se kun oman puolueen väki oli äänessä. Kukaan toimittaja ei haukkunut eikä toisen puolueen edustajat, vaan puheenvuoro annettiin oman puolueen väelle ja kaikki kritiikki mikä tuli, tuli sieltä.

      Ehkä tämä satutti lopulta paljon enemmän kuin ulkopuolisten tekemät arviot. Ehkä persuille samalla paljastui karu totuus puolueen tilasta sekä siitä missä mennään. Ei se ole niin kaunista katseltavaa eikä kuultavaa.

      Ja onhan se tosiaan vaikea vastata oman väen kritiikkin kun ei voi puhua hyyssäreistä, kommareista eikä mamupatjoista.

      Ja väen täytyy olla todella närkästynyttä että tuohon lähdetään vielä ennen vaaleja. Joku tehnyt virheitä ja nyt niitä täytyy katsoa puolueen sisältä eikä ulkopuolisista kuten aina on tapana, että kaiken takana kommarit tai jotkut muu. Nyt virheet löytyvät puolueen sisältä.

      • kysyjäx

        niin mutta se mikä tässä kaikkein eniten kummastuttaa on että miksi ihmeessä soini kieltäytyi esiintymässä ohjelmassa??? se on siis aivan käsittämätöntä. mitä hän pelkäsi?


      • Dermotron
        kysyjäx kirjoitti:

        niin mutta se mikä tässä kaikkein eniten kummastuttaa on että miksi ihmeessä soini kieltäytyi esiintymässä ohjelmassa??? se on siis aivan käsittämätöntä. mitä hän pelkäsi?

        Miksi olisi pelännyt mitään, ei vaan pitänyt aiheellisena osallistua tuon ohjelmaan tekoon, enkä kyllä ihmettele - aikalailla turhanpäiväinen yritelnmä jostain . . . niin, mistä ? Miksi olisi pitänyt osallistua ?


      • Callahani

        No nyt sitten ollaan palstalla niiden toimesta jotka ohjelmaa hehkuttivat ja mainostivat viikkoja, sen tuomilla "palsjastuksilla", ja niitä kun ei nyt sitten tullutkaan, käännetään juttuja siitä, että persut taas sitä ja tätä kun ei tullutkaan sensaatiota jne. jne.
        Kyllä tuntuva hiukan sekavalta nämä "antipersulit" palstalla, heille on tärkeätä, että olipa totuus ja asia miten tahansa, se on persujen vika.


      • sirpaaholis

        Dokumentissa tuli ilmi hyviä asioita. Se miten puolueen sisällä ei voi kritisoida mitään eikä tehdä erilaisia ehdotuksia koska heti on persuvastainen. Sama ilmiö on täälläkin, mistään ei voi keskustella, mitään asiaa ei voi puida, vaan heti ollaan käymässä päälle ja syyttelemässä. Dokumentti kuvasi hyvin juuri tuota tilaa puolueessa että puoluetta ei voi kehittää, vaan siellä täytyy vain persukiimassa toitottaa asioita sekä nuolla toinen toistaan tai muutoin on persuvastainen ja lokaa alkaa tulla päälle. Ei tarvitse olla mikäan äkkiväärä tai vaikea tyyppi, vaan jos ei koko ajan nuoleskele persuja ja heidän juttujaan, niin tulee kavion kuva takapuoleen.

        Dokumentti kertoi asian minkä olemme täälläkin huomanneet persuilmapiiristä. Se tosiaan ahdistavaa.


      • Callahani kirjoitti:

        No nyt sitten ollaan palstalla niiden toimesta jotka ohjelmaa hehkuttivat ja mainostivat viikkoja, sen tuomilla "palsjastuksilla", ja niitä kun ei nyt sitten tullutkaan, käännetään juttuja siitä, että persut taas sitä ja tätä kun ei tullutkaan sensaatiota jne. jne.
        Kyllä tuntuva hiukan sekavalta nämä "antipersulit" palstalla, heille on tärkeätä, että olipa totuus ja asia miten tahansa, se on persujen vika.

        Ja sinun mielestä totuus tulee ainoastaan Soinin suusta?


      • Callahani
        pepep kirjoitti:

        Ja sinun mielestä totuus tulee ainoastaan Soinin suusta?

        Tuon sinä kehittelit sitten perustuen, niin mihin noissa kommenteissani?

        Älähän poitsu ala tuota leikkiäsi, keskity sinä vain homojuttuihisi, se sopii paremmin ymmärryskyvyllesi ;)


      • Callahani
        sirpaaholis kirjoitti:

        Dokumentissa tuli ilmi hyviä asioita. Se miten puolueen sisällä ei voi kritisoida mitään eikä tehdä erilaisia ehdotuksia koska heti on persuvastainen. Sama ilmiö on täälläkin, mistään ei voi keskustella, mitään asiaa ei voi puida, vaan heti ollaan käymässä päälle ja syyttelemässä. Dokumentti kuvasi hyvin juuri tuota tilaa puolueessa että puoluetta ei voi kehittää, vaan siellä täytyy vain persukiimassa toitottaa asioita sekä nuolla toinen toistaan tai muutoin on persuvastainen ja lokaa alkaa tulla päälle. Ei tarvitse olla mikäan äkkiväärä tai vaikea tyyppi, vaan jos ei koko ajan nuoleskele persuja ja heidän juttujaan, niin tulee kavion kuva takapuoleen.

        Dokumentti kertoi asian minkä olemme täälläkin huomanneet persuilmapiiristä. Se tosiaan ahdistavaa.

        Sitä erilaiset ihmiset ahdistuvat erilaisista asioista, joku enemmän ja joku vähemmän - jortkut syyttävät siitä aina muita, jotkut eivät ;) Tällä palstallahan ei ole koskaan mitään epäselvyyttä syyllisestä ;) se on aina ja joka asiassa persu ja loppujen lopuksi Soini ;)


      • Callahani kirjoitti:

        Tuon sinä kehittelit sitten perustuen, niin mihin noissa kommenteissani?

        Älähän poitsu ala tuota leikkiäsi, keskity sinä vain homojuttuihisi, se sopii paremmin ymmärryskyvyllesi ;)

        Kukas se nyt ne homot puheeksi otti? Niin paljonko asia viehättää? Taidat olla ritari ruskean reijän.

        Onko homon vaikea pysyä asiassa?


      • Callahani kirjoitti:

        Sitä erilaiset ihmiset ahdistuvat erilaisista asioista, joku enemmän ja joku vähemmän - jortkut syyttävät siitä aina muita, jotkut eivät ;) Tällä palstallahan ei ole koskaan mitään epäselvyyttä syyllisestä ;) se on aina ja joka asiassa persu ja loppujen lopuksi Soini ;)

        Ja - jos jompaa kumpaa kritisoi, on homo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe