PELICCANS ON IHA SURKE JEGNI KAIKKII MENE PIKLEEN EI TJU LOPU LÄHESTYVÄÄ K-REIPAS DIVARIIN SURKEE JIÄÄHLLI HOUMOPELIPUKUT IPA ON KOVA JYPPIKIKKN ON SURKE
plcans
5
513
Vastaukset
- bvxx
ja tuu sitten haukkumaan muita!
- juu
hei me kouluun ja oppettele kirottaan
- El Banana
Kaikkein parasta olisi jos kaikki olisitte kirjoittamatta! Niin ei kukaan saisi kuunella paskajuttujanne.
- Äikänmaikka
El Banana kirjoitti:
Kaikkein parasta olisi jos kaikki olisitte kirjoittamatta! Niin ei kukaan saisi kuunella paskajuttujanne.
Vittu ooxä vähä homo ku et eees osaa kirjottaa oikeen sana 'kuunella' kirjoitettaan "kuunnella". Ime munaa homo naama!
- Kille
Äikänmaikka kirjoitti:
Vittu ooxä vähä homo ku et eees osaa kirjottaa oikeen sana 'kuunella' kirjoitettaan "kuunnella". Ime munaa homo naama!
Ei sinullekaan ole kielikoulu pahitteeksi,teksti on lähes painokelvotonta.Tyypillistä fanaattisen fanin kieltä.Ei ole katsomoissa kivaa kuultavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442