Toimiiko epilaattorit?

Jurpo_Pöheikkö

Ollaan tyttöystäväni kanssa ajeltu toisiamme ja tykkäämme molemmat olla poslareita .. öljyn kanssa liukuen tuntuu tosi kiihottavalta. Ongelmana on se sänki. Varmaan molemmat kasvamme karvaa aika vauhdikkaasti. Seuraavana aamuna kaksi siiliä rastaa toisiaan :p Brasiliaisia vahauksia ja sokerointeja saa toki, mutta ne ovat kalliita ... ja vaativat aikas pitkän sängen.

Onko kukaan kokeillut sellaista markettiepilaattoria tuuheisiin karvoihin? Tai siis mikä ois toimiva tähän ongelmaan?

3

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttisko

juu ei, itse olen kokeillut, on liian tuskallista mielummin sheivaan pimpan pari kertaa viikossa.

• fwfwewff

Hyvin toimii tuuheaan ja paksuunkin karvoitukseen. Etenkin jos on vielä toinen siinä auttamassa, että ihon saa kunnolla kireäksi. Alkuun toki sattuu (ja todennäköisesti paljon), mutta muutaman kerran jälkeen karvat irtoaa jo helpommin, ja kasvavat eri tahtiin, joten kerralla poistettavaa ei ole niin paljon.

Mulla ei ainakaan riitä pari kertaa viikossa sheivailu, vaan se olisi tehtävä kaksi kertaa vuorokaudessa, joten juurineen repiminen on ainoa vaihtoehto.

• M-30

Epilointi sattuu ihan helvetisti ensimäisellä kerralla ja ihotupeista vuotaa vähän verta. Itse ekan kerran säikähdin pahasti tätä ja mietin ettei ole terveen ihmisen puuhaa. Seuraava kerta oli paljon helpompi. Nyt kaksi vuotta epilointia takana ja ajan noin jokatoinen päivä muutaman karvan pois mitkä ilmestyvät. Tässä menee noin minuutti. Karvat ovat nykyisin melko ohuet joten irtoavat jo todella helpolla eikä iho punota. Kaikki olen ajanut pois niin peniksestä kuin palleista.

M30

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2371
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1961
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe