ONKO HIRVISAARI?

loppu

Enää edes ehdokkaana eduskuntavaaleissa? Siksi hiljaista on miehen touhu. Kannattikos hänen sekoilla PS-ssä, nyt poliittinen ura kyllä näyttää olevan ohi...

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

      Näyttää siltä, että Hirvisaari alkaa olla menneen talven-lumia! Ei muuta!

      • Muistutuksena

        Mihin "Aluepalauttaja" Sotta-Sepi vain koskeekin, se vajoaa automaattisesti aina alimpaan paskaan.


      • UBERHERE

        HIRVI ON OVER...KANNATTAA ÄÄNESTÄÄ VAIN PERSUJA


      • THEENDnow

        Lähtökohtana on, että Italian käynnistämät ja EU:n jatkamat meripelastusoperaatiot Välimerellä eivät ratkaise siirtolaispainetta vaan ainoastaan houkuttelevat lisää ihmisiä merelle. Kun vuonna 2013 keskisen Välimeren yli tuli 45 000 ihmistä, vuonna 2014 luku oli 170 000, ja tahti on jatkunut samanlaisena tänä vuonna.

        Refugees Mediterrania

        Uusi strategia on ylläpitää Välimeren eteläpuolella, lähtö- ja kauttakulkumaissa, leirejä, joista käsin turvapaikkaa tai “humanitaarista viisumia” voisi hakea turvallisesti. Vastaanotettavien määrän pitäisi olla niin suuri, että se lopettaisi laittoman siirtolaisuuden tai ainakin vähentäisi sitä merkittävästi, mutta ei kuitenkaan niin suuri, että se ajaisi Euroopan maat poliittiseen kriisiin (millä tarkoitetaan äärioikeiston vahvistumista).

        Ne tulijat, joille viisumi tai turvapaikka myönnettäisiin, jaettaisiin nykyistä tasaisemmin jäsenmaihin sitovalla, unionitasoisella mekanismilla. Jakokriteereinä olisivat esimerkiksi BKT, työttömyysaste, pinta-ala, väestön koko ja viimeisten viiden vuoden aikana vastaanotetut pakolaiset ja turvapaikanhakijat.

        Kriteeristöstä on useita luonnoksia, mutta mikä tahansa niistä – luonnollisesti – johtaa Suomen osuuden merkittävään kasvuun nykyisestä. Esim. ICMPD:n (The International Centre for Migration Policy Development) mallissa Suomeen sijoitettaisiin 3,37% EU-alueelle tulevista humanitaarisista muuttajista, mikä vuosien 2009-2013 keskiarvoilla merkitsisi 11 000 henkeä vuodessa ( perheenyhdistämiset). Tänä ja viime vuonna kokonaisluku on ollut suurempi, mikä tietysti näkyisi Suomenkin osuudessa.

        http://www.facebook.com/jussi.hallaaho/posts/748071178646412


      • VAAHTERANLEHTI66
        UBERHERE kirjoitti:

        HIRVI ON OVER...KANNATTAA ÄÄNESTÄÄ VAIN PERSUJA

        HIRVI ON EHDOKKAANA UUDELLAMALLA MUTTA TÄSSÄ ON VIELÄ PAREMPI EHDOKAS !!!

        http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/

        Matkaopas Suvaitsevaisille

        05 Huh 2015

        Kirjoittanut Pauli Vahtera | 24 Kommenttia

        Jo riittää. Helsingin Sanomat, Yleisradio ja Nasima Razmayer voisivat olla edes viikon haukkumasta suomalaisia. Sillä olemme jo ylittäneet kuilun partaan. Sillä kohta äyskäröimme kaikki vettä uppoavasta laivasta pelastaaksemme Suomen. Tuskin maailma tulee meitä auttamaan, vaikka olemme lisänneet myllynkiviä veneeseemme jakamalla rahamme ulkomaille ja ulkomaalaisille.

        Laskin 2010 Maahanmuuton hintaa YLEn MOT-ohjelmalle. Selvitys asiasta on luettavissa Ylen sivuilta. Vaikka laskelma on tehty tupakkiaskin kansi-menetelmällä, aika lailla se vastasi Suomen Perustan torstaina julkaisemaa selvitystä. Itse olen ollut työryhmän jäsenenä. Vaikka Tilastokeskus viivytteli tietojen antamisen kanssa ja vaati tiedoista isot lunnaat, selvitys valmistui. Ja selvitystyö jatkuu. Tutkimus päätyi 700 miljoonaan, todelliset kustannukset menevät yli miljardin euron, minkä laskin viisi vuotta sitten.http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/

        Matkaopas Suvaitsevaisille

        05 Huh 2015

        Kirjoittanut Pauli Vahtera

        Jo riittää. Helsingin Sanomat, Yleisradio ja Nasima Razmayer voisivat olla edes viikon haukkumasta suomalaisia. Sillä olemme jo ylittäneet kuilun partaan. Sillä kohta äyskäröimme kaikki vettä uppoavasta laivasta pelastaaksemme Suomen. Tuskin maailma tulee meitä auttamaan, vaikka olemme lisänneet myllynkiviä veneeseemme jakamalla rahamme ulkomaille ja ulkomaalaisille.

        Laskin 2010 Maahanmuuton hintaa YLEn MOT-ohjelmalle. Selvitys asiasta on luettavissa Ylen sivuilta. Vaikka laskelma on tehty tupakkiaskin kansi-menetelmällä, aika lailla se vastasi Suomen Perustan torstaina julkaisemaa selvitystä. Itse olen ollut työryhmän jäsenenä. Vaikka Tilastokeskus viivytteli tietojen antamisen kanssa ja vaati tiedoista isot lunnaat, selvitys valmistui. Ja selvitystyö jatkuu. Tutkimus päätyi 700 miljoonaan, todelliset kustannukset menevät yli miljardin euron, minkä laskin viisi vuotta sitten.


    • facebookis

      Sillä on niin pimeitä kannattajia, että menee maine Jamesiltakin niiden takia.

      • eikannata

        HUKKAAN MENEVÄT NEKIN ÄÄNET.....


    • sesiitä

      Kuten uutissakin kun käsiteltiin pienpuolueista, niin Muutos laskettiiin kaatopaikkapuolueeksi.

    • viatonmies

      Kyllä siinä natsitervehdysjutussa tehtiin kärpäsestä härkänen. James Hirvisaari on viaton.

    • 6PNJGH

      JOSKUS NUORENA MUISTAN PILOTTIPUSEROPÄÄLLÄ JA SEPPO TEKEE TERVEHDYKSEN. SOINI MUSTAMAALASI KANSANEDUSTAJAA TURHAN TÄHDEN NYT.

    • YII

      SIIS KYSEINEN SEPPO LEHTO ON TEHNYT MINULLEKIN NATSITERVEHDYKSIÄ TAMPEREELLA 20-VUOTTA SITTEN. MINULLA OLI SILLOIN PILOTTIPUSERO.

    • jf0y

      Soini toimi ominpäin. Siis mitä voin sanoa kuin että kärpäsestä härkänen se oli.

      • kommentz

        SEPPO LEHDON KANSSA EI KANNATA KAVEERATA.....UPPOAA HETI "SINNE"


    • loppumikäloppu

      Sen voin todeta, että olin oikeassa kun kirjoitin tämän aloituksen joitakinaikoja. Eli Hirvisaaresta ei enää puhuta mitään. Vaaleissa nähtiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe