Synnittömän elo

PruitPruit

Syntihän on täysin tekaistu käsite, jota hihhulit ovat aina tarvinneet "laumansa paimentamiseen". Synti on keksitty ongelma, johon hihhulit sitten tarjoavat keksittyä ratkaisua, uskontoa ja Jeesusta. Mutta kun tajuaa ettei mitään sellaista kuin synti ole edes olemassa, niin eipä tarvitse mitään parannuskeinoakaan siihen ongelmaan.

Synnille on täälläkin ihan oma palstansa, jossa nämä aivottomat hihhulit kiemurtelevat omissa keksityissä synnintuskissaan ja siinä sivussa ilahduttavat meitä tämän tapaisilla upeilla ja tasa-arvoista lähimmäisenrakkautta niin valtavan hienosti korostavilla kirjoituksillaan (kyllä uskonto on HIENO asia):
No eipä tarvitse terveen normaalijärkisen ja täysin synnittömän ihmisen edes pohtia moisia idioottimaisuuksia. Mutta valitettavasti aina näkyy löytyvän noita säälittäviä henkisesti jälkeenjääneitä hihhuleita, jotka täysin vakavissaan miettivät tuollaisia asioita.

3

125

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.
      Huh kuinka huolestuttavalta kirjoituksesi kuulostaa, ettei syntiä ole... Mitä mielestäsi on valehtelu, väkivalta, toisen ihmisen loukkaaminen, varastaminen... Olet kai joskus kuullut sellaisesta kuin omatunto, olet saattanut tuntea sen joskus ehkä soimaavankin? Mistä silloin mielestäsi on kyse? Minä kyllä näen syntiä monessa suunnassa, myös itsessäni. En silti ole koskaan kieriskellyt synnissä. Ajattelen syntiä olevan Jumalan tahdon ja toisen ihmisen vastainen toiminta? Sellaiseen syyllistymme me jokainen. Mutta näen ja uskon myös armon ja anteeksisaamisen ilon. Oletko sinä kokenut sitä koskaan. Ikävää, ellet ole.

Hyvää vointia sinulle,
      Pirkko-pappi

• fraseologianmaisterit

Kerropa Pirkko-pappi mitä on synnissä kieriskely.Minun mielestäni se on tätä arkielämää koko ajan.

• kivakulöysinsut

Mä olen ihan samaa mieltä sun kaa. Mut meitä ei oo paljo. Ajattelevia ja itsenäisiä ihmisiä on vaikeeta löytää noin vaan. Onneks löysin yhden. Mulla rupes heti synkkaa kun säkin oot sitä mieltä ettei syntiä oo. Joskus mä tunnen olevani vainottu kun kaiken maailman hihhulit kattoo pitkillä jos sanoo mielipiteensä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      919
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      904
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      803
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      613
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      160
      560
    Aihe