Provinssi 2015 majoitus

PattonM

Etsin 26. - 28.6, provinssimajoitusta, itse tapahtumapaikan läheisyydestä. Olen luotettava (31v nainen) ja en mikään "kreisibailaaja" :) Laita viestiä, mikäli halajat lainata asuntoa tuolla ajalla. (vuokraan siis koko asunnon käyttöön, 50 - 80€/yöltä - tai muu sopiva hinta :) ) [email protected]

16

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urposaatana

      Mä haluan ostaa uudehkon alle 100tkm ajetun auton 1000-2000 eurolla.

      Oikeesti koko asunto käyttöösi on ehkä vähä enemmän kuin 50-80 e

    • eihuijausta

      kokoa porukka 10 - 15 henkeä ja vuokraa noin kilometrin päästä iso omakotitalo kaikilla mukavuuksilla. Kaksi yötä liinavaatteineen 1200 euroa ryhmä

    • ofhdfhd

      Joo, alle satasen per päivä ja silläkö ajattelit että pitäis kaikki mukavuudet saada päivittäisestä suihkusta alkaen... Ei koko provinssialueeltakaan saa tuolla hintaa minkäänlaista majoitusta, joko nyt siisti sisätila. No way!

    • justjojanäin

      Kävisikö vaikka 250 neliön omakotitalo, 7h k sauna pari kylpyhuonetta, ja kävelymatkan päässä Provinssialueelta? Ja tottakai vettä ja sähköä saa käyttää vapaasti, jääkaappi on käytettävissäsi (toivottavasti keltainen leski on makuusi), ja siivoojamme vaihtaa liinavaatteet kerran vuorokaudessa. Ja luonnollisestikin hinta on 50e/vrk.
      Oikeasti, suosittelen lämpimästi Omppuhotellia, sieltä saat ehkä kaikista halvimmalla katon pääsi päälle.

    • ootkopihi

      Hotellimajoitusten kanssa kannattaa melkeinpä jo toimia. Eihän siellä nyt millään kaikilla mukavuuksilla ole, mutta jos sellaista kattelee niin kannattaa sit vaan unohtaa hotellimajoitus ja elää toivossa että joku vuokraa alle satasella asunnon kaikkine mukavuuksineen

    • Tulee mieleen tästä, että sinä vuokraat kämpän itsellesi ja maksat kulut yhden ihmisen puolesta ja kämppää käyttää sun lisäksi kaveritkin. Kuka festareille yksin lähtisi..? Selvää säästöä toki tuo. EP:n matkailu välitätä asuntoja, kysy sieltä, mut rehellisyyttä kehiin sinnekin.

      • PattonM

        Mitä sillä on merkitystä jos tuon sinne kaverini? Outo porukkaa siellä teillä oikeesti? meitä tulee asuntoon yht 8 henkilöä noilla ehdoilla, ottakaa tai jättäkää, Hei! nyt on lama!


      • HuijariOlet

        Arvasin heti mitä meinaa! Luuletko todellakin että minä vuokraa noin isolle räkänokkaporukalle arvokkaan osakehuoneistoni? Olet huijari ilmiselvästi ja yritit juonia!


      • PattonM

        Hei haloo!!! Nyt on lama!! Eikö junttilassa sitä tiedetä? Olette kaikki inhottavia maalaistolloja!!


      • fgjklok
        PattonM kirjoitti:

        Hei haloo!!! Nyt on lama!! Eikö junttilassa sitä tiedetä? Olette kaikki inhottavia maalaistolloja!!

        Jos kerran on varaa mennä provinssiin niin on varmaan varaa maksaa majoituksestakin! Sillä on pieni ero käyttääkö ja onko asunnossa 1 vai 8 henkilöä. Ei se nyt ihan niin mee että jollain 50 eurolla tuodaan kämppä täyteen porukkaa huseeraamaan lähes 10 ihmisen verran vettä suihkussa käymiseen esimerkiksi. Mutta koska asenteesi on suoraan sanoen kusipäistä etkä ole valmis maksamaan niin painu muualle kyselemään .


      • PattonM

        Haista sinä pisulaaria! Saatiin eilen aika iso ok talo käyttöön, vanha tyhjillään oleva tosin, eli roudataan patjat yms, eli te jotka täällä meille ja minulle vittuilitte niin siitäs saitte juntit!


      • OotpaLapsellinen
        PattonM kirjoitti:

        Haista sinä pisulaaria! Saatiin eilen aika iso ok talo käyttöön, vanha tyhjillään oleva tosin, eli roudataan patjat yms, eli te jotka täällä meille ja minulle vittuilitte niin siitäs saitte juntit!

        Vittuakos sä tänne junttilaan sitten tulet? Sinähän täällä oot yrittänyt huijata. Olisit ollut rehellinen niin olisit ehkä saanutkin asiallisia ehdotuksia. Missä päin muuten on noin lapsellisesti käyttäytyviä ihmisiä? Jos kielenkäyttö on kun ala-astelaisella niin osaatkohan olla muuallakaan siivosti...


    • Willewww
    • bndnd

      nfdf

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. Mistä kaupungeista tai kunnista olette ?

      Mistä ? ?
      Ikävä
      46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe