Ostin Grouponilta lahjakortin joulukuun alussa ja tein tilauksen JT Beauty Outletista saman tien. Tuotteita ei oltu toimitettu minulle kuukaudessa joten otin yhteyttä itse firmaan. Yrityksestä vastasi joku Jonna että heillä on ollut varasto-ongelmia eikä tuotteita ole sen takia pystytty toimittamaan. Googlasin yritystä ja selvisi että näitä samoja sepustuksia on kerrottu muille asiakkaille jo pari vuotta. Nyt tilauksesta on kulunut 3 kuukautta enkä ole vieläkään saannut tuotteita. JT Beauty Outletista ei kukaan enää vastaa sähköposteihin. Grouponiin olen ollut yhteydessä monta kertaa mutta he eivät palauta rahoja. Älkää missään nimessä tilatko kyseistä verkkokaupasta mitään!
JT Beauty Outlet kokemuksia
4
125
Vastaukset
- yrittänyttäeilaiteta
Suosittelen hiillostamaan Grouponia. Omalla paketilla kesti se 2,5kk, että saapui perille ja selitin tilanteen Grouponille niin lupasivat massit maksaa takaisin, jos ei paketti tule kahdessa viikossa (ja tulihan se, joten en tiedä miten käytännössä rahanpalutus olisi tapahtunut). Mutta oli kyllä eka ja vika kerta, kun tuolta jt beauty outletista mtn tilaan...
- hommahoituu
Ecc.fi tee valotus sen kautta
- Beautyjee
Mäkin ostin Grouponin lahjakortin marraskuun alussa ja tilasin sieltä tuotteita. odottelin kaks kk kunnes laitoin S postia sinne. Sieltä sitten kans vastaili joku Jonna ja pahoitteli että he olivat muuttaneet yms. Tarjosi minulle säälittävää alennusta seuraavasta tilauksesta. No en tietenkään suostunut siihen vaan vaadin yhtä ekstra tuotetta veloituksetta. Noh tämän jälkeen sieltä ei vastattu enään mihinkään viesteihin. Paketti saapui sitten vihdoin nyt helmikuun lopussa. Eli melkein 4kk odotin. Ja tietty yksi tuotteista oli rikki. ÄLKÄÄ VAAN TILATKO MITÄÄN SIELTÄ. Surkeeta palvelua..
- Ensuosittele
Itse sain pakettini neljän kuukauden odottelun jälkeen ja yksi tuotteista oli vain vaihdettu toiseen. Minulle ei siis missään vaiheessa oltu ilmoitettu, että yksi alkuperäisistä tuotteista olisi esim. loppu ja annettu mahdollisuutta valita, mitä otan tilalle. Huippumerkkisen luomivärin tilalle sain huulikiillon, minkä brändiä en edes tunnistanut ja tuote tuntui olevan avattu. Kävin piruuttani katsomatta JT Beauty Outletin sivuilla ja kyseistä huulikiiltoa en edes löytänyt sieltä. En todellakaan uskaltanut käyttää sitä, vaan se lensi suoraan roskiin.
Puskaradio on ystävällisesti lisännyt sen sivuilleen arvosteltavaksi, niin eiköhän kaikki mennä ja anneta palautetta! http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45647516
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898