Auringon pimennys osuu yksiin kevätpäivän tasauksen kanssa. Onko tuo merkki Jumalalta, että katuka syntiset tai kärsitte? Onko nyt viimeinen mahis uskoa?
loppuuko kaikki
14
107
Vastaukset
- klpo
Jossakin oli juttua vuoden 2015 auringon ja kuun pimennyksistä, jotka sattuvat kaikki juutalaisten juhlien aikoihin! Eli tuo voi olla Jeesuksen takaisintulon merkki!
- helluntainen
On se tehty kirjakin neljästä verikuusta ja kahdesta aurinkon mustaksi muuttavasta pimennyksestä. Kirja mainostaa Kuva ja Sana
- josjaksaakiinnostaa
helluntainen kirjoitti:
On se tehty kirjakin neljästä verikuusta ja kahdesta aurinkon mustaksi muuttavasta pimennyksestä. Kirja mainostaa Kuva ja Sana
Kuunpimennys ...
Neljä veristä kuuta - Church WithOut Walls International ...
www.cwowi.eu/weekly-thoughts--viikottaisia.../nelj-verist-kuuta
15.2.2014 - Neljä veristä kuuta. Hei kaikki, Monet ihmiset ovat kysyneet minulta 'Neljä veristä kuuta'- opetuksesta, joka perustuu Mark Biltzin 2008 teoriaan, ... - älyn.väläys
helluntainen kirjoitti:
Verikuut on huikea kirja(nen) se pitäis kaikkien lukea. Kiitos muistutuksesta!
- enluekuntiedänmitä
älyn.väläys kirjoitti:
Verikuut on huikea kirja(nen) se pitäis kaikkien lukea. Kiitos muistutuksesta!
Hihhuliteos, TV7:n eksytysyritystä!
- älyn.väläys
enluekuntiedänmitä kirjoitti:
Hihhuliteos, TV7:n eksytysyritystä!
Puhin k i r j a s t a en tv:stä. Vaikka tv7 onkin hyvä kanava. Olen sitä paitsi ylpeä kun olen hihhuli jos käytät tuota sanaa loukkaus tarkoituksessa niin ohi menee....
- onko-tämä-huumorisivusto
Aloittaja on löytänyt poikkeuksellisen vahvan todisteen maailmanlopusta.
Ja jos tuo ei nappaa, niin odotellaan seuraavaa täysikuuta.
Kyllä se lopulta tulee, olkaa ihan rauhassa.- kaikkiloppuuaikanaan
Kyllä, aurinkokin sammuu aikanaan, ensin se tosin polttaa maan kuumetessaan.
- onko-tämä-huumorisivusto
kaikkiloppuuaikanaan kirjoitti:
Kyllä, aurinkokin sammuu aikanaan, ensin se tosin polttaa maan kuumetessaan.
Tuon tiesin, mutta en halunnut kertoa sitä täällä, sattuneesta syystä.
onko-tämä-huumorisivusto kirjoitti:
Tuon tiesin, mutta en halunnut kertoa sitä täällä, sattuneesta syystä.
On kuitenkin mukava, kun kaikesta mahdollisesta haetaan maailmanloppua, Siitä ei kai tule loppua Ja jo kauan ennen Jeesusta ihmiset odottivat maailmanloppua.
Tämä on ikuinen kierre. Mutta kierre loppuu tosiaan silloin, kun aurinko tekee ne viimeiset toimensa. Se on kaiken loppu täällä.- ei.huolta
torre12 kirjoitti:
On kuitenkin mukava, kun kaikesta mahdollisesta haetaan maailmanloppua, Siitä ei kai tule loppua Ja jo kauan ennen Jeesusta ihmiset odottivat maailmanloppua.
Tämä on ikuinen kierre. Mutta kierre loppuu tosiaan silloin, kun aurinko tekee ne viimeiset toimensa. Se on kaiken loppu täällä.Kaikki on Jumalan kädessä. Hän on luonut kaiken mitä on ja Hän myös sitä ohjaa. Jeesuksen omille ei koskaan tapahdu mitään pahaa vaan paras on edessä päin. Uudessa Jerusalemissa ei tarvita aurinkoa vaan Jumala itse on q siellä valona kuten Raamattu kertoo.
- free-witch
ei.huolta kirjoitti:
Kaikki on Jumalan kädessä. Hän on luonut kaiken mitä on ja Hän myös sitä ohjaa. Jeesuksen omille ei koskaan tapahdu mitään pahaa vaan paras on edessä päin. Uudessa Jerusalemissa ei tarvita aurinkoa vaan Jumala itse on q siellä valona kuten Raamattu kertoo.
Ei koskaan mitään pahaa? Saa jumalasi olla sitten yksinään uudessa kapessaan... Heh.
Raamattu on iljettävä satukirja. Voin sen sinulle hyvin nopeasti osoittaa jos haluat. - ei.huolta
free-witch kirjoitti:
Ei koskaan mitään pahaa? Saa jumalasi olla sitten yksinään uudessa kapessaan... Heh.
Raamattu on iljettävä satukirja. Voin sen sinulle hyvin nopeasti osoittaa jos haluat.Kiitos mutta minä en kaipaa ohjeita lukea Raamattua kun piru.
Minä luen sitä uskossa ja Pyhässä Hengessä.
Sanonpa vaan, että juutalaiset on aika vanha kansa ja jos todellakin on niin, että nämä tähtitieteelliset tapahtumat tapahtuvat juutalaisten pyhien päivien aikaan voisiko olla mahdollista sellainen, että nämä tähtitieteelliset tapahtumat ovat toistuvia ja että jos vaikka sitten tästä lähtisitte ihan itse päättelemään mitä siitä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794