16v lukekaa pliis

tento

Oon 16v mua on syrjitty melkeenpä aina.todettiin 2vuotta sitten aortan tyven laajentuma sydämmessä.minua haukutaan ja epäillään.sellasissa asioissa johon en edes kuullu et minä olen tehnyt sen.minulla on yksi mailman parhain kaveri ja se on koirani.istun kotona.minua vihataan ja haukutaan ja syytetään.välillä mietin että olisiko mailma parempi ilman minua.mutta ei ole.minä oon minä en halua tappaa itseäni vaikka moni haluaisi.niitä vituttaa mun naama mutta niitä vituttaa mun olemassa olo.aika risti riitasta.kyllä jaksan elämää mutta olen epä toivonen.kukaan ei puhu mä oon ykainäinen susi.ja tuun aina olemaan.mut luokitellaan kusipääksi mun naaman perusteella.ihmiset ketkä luovuttaa elämän suhteen ni älkää.pliis.älkää tehkö ittellenne pahaa muitten takii.jos joku haukkuu sua tai hakkaa ja potkii.ni avaat vaa silmäs ja toteet sen et mikä tää mailma on.pistä vastaa tai ole viisaampi.mua ei oo koskaa hakattu mut mut on ajettu sängyn alle.pelkällä haukkumalla ja paskana ihmisena.olen minä.olen sitten turpakiinni.ja näytän joku päivä et oon ollut aina tällänen ja joskus kun mun vihaajat tulee kyaymää apuu tai jotai ni en auta siin vaihees ne tajuu.et miks sun pitää olla sellanen ku haluut et sua kohdellaa

2

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläeteenpäin

Luin juttusi enkä voi muuta kuin sanoa, että elämäsi tulee olemaan paljon paljon muuta kuin nuo hankalat teinivuodet. Kaikki elämässä on väliaikaista, myös tämän hetken tunteesi.

• oppeliini1

Et arvaakkaan miten paljon paremmaksi elämäsi muuttuu kun pääset pois noista ympyroistä ja uusien ihmisten pariin! (jatkoopintoihin ja tyoelämään)
      Siellä sinua arvostetaan ihmisenä aikaannsaanostesi perusteella ja voit todella näyttää että sinussa on materiaalia muillekin ottaa esimerkkiä.

Pidä pääsi vain pystyssä ja ajattele miten paljon parempi sinä olet kuin nuo toisia alaspäin laittavat looserit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7788
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1432
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1220
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1039
    Aihe