Oon 16v mua on syrjitty melkeenpä aina.todettiin 2vuotta sitten aortan tyven laajentuma sydämmessä.minua haukutaan ja epäillään.sellasissa asioissa johon en edes kuullu et minä olen tehnyt sen.minulla on yksi mailman parhain kaveri ja se on koirani.istun kotona.minua vihataan ja haukutaan ja syytetään.välillä mietin että olisiko mailma parempi ilman minua.mutta ei ole.minä oon minä en halua tappaa itseäni vaikka moni haluaisi.niitä vituttaa mun naama mutta niitä vituttaa mun olemassa olo.aika risti riitasta.kyllä jaksan elämää mutta olen epä toivonen.kukaan ei puhu mä oon ykainäinen susi.ja tuun aina olemaan.mut luokitellaan kusipääksi mun naaman perusteella.ihmiset ketkä luovuttaa elämän suhteen ni älkää.pliis.älkää tehkö ittellenne pahaa muitten takii.jos joku haukkuu sua tai hakkaa ja potkii.ni avaat vaa silmäs ja toteet sen et mikä tää mailma on.pistä vastaa tai ole viisaampi.mua ei oo koskaa hakattu mut mut on ajettu sängyn alle.pelkällä haukkumalla ja paskana ihmisena.olen minä.olen sitten turpakiinni.ja näytän joku päivä et oon ollut aina tällänen ja joskus kun mun vihaajat tulee kyaymää apuu tai jotai ni en auta siin vaihees ne tajuu.et miks sun pitää olla sellanen ku haluut et sua kohdellaa
16v lukekaa pliis
2
109
Vastaukset
- eläeteenpäin
Luin juttusi enkä voi muuta kuin sanoa, että elämäsi tulee olemaan paljon paljon muuta kuin nuo hankalat teinivuodet. Kaikki elämässä on väliaikaista, myös tämän hetken tunteesi.
- oppeliini1
Et arvaakkaan miten paljon paremmaksi elämäsi muuttuu kun pääset pois noista ympyroistä ja uusien ihmisten pariin! (jatkoopintoihin ja tyoelämään)
Siellä sinua arvostetaan ihmisenä aikaannsaanostesi perusteella ja voit todella näyttää että sinussa on materiaalia muillekin ottaa esimerkkiä.
Pidä pääsi vain pystyssä ja ajattele miten paljon parempi sinä olet kuin nuo toisia alaspäin laittavat looserit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345147Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2804990Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä564461Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692425Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461858Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281804Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont201767Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151591- 1051476