Itäkeskuksen Posti ja Somalit

Filunkia

Käyn päivittäin asioimassa täällä ja lähes aina joku Somali tiskillä hakemassa posti restante postejaan, tuntuu aina kuoressa olevan Kelan logo. Siellä siis haetaan Kelan työttömyys päiväraha kaavakkeita että tukipäätöksiä. Kuinka moni näistä asuu oikeasti "ei missään".. Tällä posti restante toiminnolla maksimoidaan tuet siten, että työttömät norkoilijat saavat yksin asuvan tuet. Poliisin tulisi tutkia asiaa muiden viranomaisten kanssa. Yksi vastaanotti kerralla nipun näitä Kelan kirjeitä, taitaa täytellä kaavakkeet ystävienkin puolesta jotka ties missä.

35

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MassiivinenBisnes

      Vuosaaressa tuo on yleistä, että haetaan ulkomailla oleskelevien puolesta nippu tukiin liittyviä Kelan:n yms. kirjeitä Poste Restantesta.

      Noillahan on myös usein toimintaa, jossa kunnan tai Y-säätiön ilmaiseksi järjestämässä asunnossa majailee "sukulaisia", jotka todellisuudessa ovat ihmiskauppaorganisaatioiden tänne järjestämää väkeä. Näistä maksetaan joka kuukausi sitten organisaatiolle se summa, jolla uusi neemuelätti Suomeen järjestettiin.

      • Niinniinpä

        Suomen veronmaksajien rahat valuvat kelan tukien muodossa ulkomaille rikollisjärjestöille ja jopa terroristijärjestöille.


      • Josnoinon

        Eikö suomella pitäisi sitten asettaa talous pakotteita kun on rikollisia terroristejä tukeva maa?


      • pitää.valvoa.heitä

        Pitäisi avata heidän tuomia kirjeitä voivat lähettää rahaa terroristien toimintaan


    • Joo_

      Minä ole So-Mali. Anta mule mami ja työ se leivile lyö. Kiiltonahkakenka ei sa kulu.

    • ei_oo_totta

      Miten Kela voi hyväksyä jonkun Poste Restante -osoitteen???

      • nohuhtaas

        Ei Kela hyväksykkään. Aloittaja on provo rasisti. Käy itse omien sanojensa mukaan päivittäin siellä asioimassa. Mitähän varten?


      • DonkeyYou
        nohuhtaas kirjoitti:

        Ei Kela hyväksykkään. Aloittaja on provo rasisti. Käy itse omien sanojensa mukaan päivittäin siellä asioimassa. Mitähän varten?

        Kela maksaa kyllä kaikki tuet vaikka olet kirjoilla ainoastaan poste restantessa.Olet idiootti kun nimittelet aloittajaa rasistiksi. Somalien työttömyysprosentti on n. 90% ja joukossa paljon tukihuijareita jatkaen petoksia vuodesta toiseen.
        -------
        http://www.te-palvelut.fi/te/fi/nain_asioit_kanssamme/te_palvelut/usein_kysyttya/index.html
        Poste restante –osoitteen ilmoittaneiden työnhakijoiden työssäkäyntialue määräytyy sen TE-toimiston toimipisteen perusteella, jossa henkilö on asiakkaana.


    • otetaan_mallia

      Suomen pitäisi saada tiukka muslimi laki kuten Itävallassa.

    • toimikaa

      Perhe jossa ikityöttömät vanhemmat ja vaikka viisi peruskoulun lopettanut ta kersaa..kersat muuttavat poste restanteen ja ovat asuntojonossa ja saavat samalla yksineläjän kaikki tuet.. Jokapäiväistä keplottelua näiltä. Osa asuu/viipyy pitkään briteissä, toiset täyttää täällä kaavakkeet ja helppo elämä jatkuu. Vaadin veronmaksajana että viranomaiset puuttuvat asiaan suurella vakavuudella. Jäävuoren huippu jää tällä hetkellä kiinni ja nämäkin tapaukset pidetään salassa ettei syytetä rasistiksi...joka aivan absurdi ajatus

      • Western_Union_kuljett

        Henkilöllisyydet ovat myös lähes aina keksittyjä, ja eri maissa eri henkilöllisyys, niin tukia voidaan nostaa useammasta maasta.

        Bisneksestä menee osuudet terrorismiorganisaatioille, jotka hommaa pyörittävät.

        Näin Suomen verovaroilla rahoitetaan paitsi noiden elämää, myös terrorismia.

        CIA Echelon Obama terrorism islam - translate this, cut down the money streams that flow from Finland to terrorism


    • kjdshdf

      Ruotsissa försäkringskassalla on kentällä liikkuvia työntekijöitä jotka jäljittävät tukihuijareita tekemällä tarkistuksia asuvatko ihmiset niissä osoitteissa mitkä on annettu viranomaisille.

      • kskjshsf

        Tuo pitää aloittaa myös Suomessa.


      • huomioitsija

        - tässä taannoin kelavirkailija mukana ruotsissa ,kun mustalais sisarukset kävivät tankkaamassa jääkaappia, -- siis parenpi valvonta.


    • härskiä

      olen kuullut tapauksista ,3-5 identiteettiä eri kunnissa,3-5 kelakortti joten 3-5x tuet

      • ksksjhsf

        Suomessa on paljon ulkolaisperäisiä multipersoonia jotka rahastavat härskisti kelaa ja sossua joissa ei ole minkäänlaista kontrollia kun ulkomaalaiset hakevat tukia eikä mitään jälkikäteiskontrollia vaan tukia maksetaan kerran annetuilla tiedoilla vuositolkulla.


      • jshsd

        Niin totta.


    • okkigaam

      Tuolle kaikelle täyty saada loppu, eikä KELA tajua sitä kustaan silmään ja me maksamme siitä. Emme ole mitään velkaa heille, jota yrittävät viedä itsenäisyytemme. Ja vievätkin ellei koraanin lukemista radiossa saada poistetuksi.

    • meidän_rahat

      Ne pitää laittaa kuriin.

      • jshsgsf

        Ja nopeasti. www.velkakello.fi


    • Oikeasti_harmittaa

      Minä näin kerran pankissa kun likainen AIDS-neekeri tuli ja raiskasi kaikki naispuoliset työntekijät. Kohta paikalle kurvasi presidenti auto ja presidentti jakoi AIDS-neekerille kultaharkkoja ja kassakaapista annettiin kaikki rahat. Neekeri ilmoitti olevansa terroristi ja käyttävänsä kaikki rahat lisääntymiseen ja pellavahiuksisten valkoisten pikkutyttöjen tappamiseen. Kaikki paikalla olleet sossutädit ja vihermädättäjät taputtivat ja presidentti heitti riemuissaan voltteja! Onko tämä laitaa kysyn vaan?1

    • okkigaam

      Päättäjien pitäisi olla lujana, somalit pois kun tekevät rikoksia. Niin hulluja kun ne ovat on heillekin laki saatava, saatana.
      Pelko pois ja ainakin itse olen aloittanut YLEen palautteiden lähettämisen ja kehoittaisin toisiakin ettei sitä paholaisen kirjaa radiossa luettaisi.

    • huonoja

      Aikuiset somalimiehet maleksivat Itiksen kauppakeskuksessa päivittäin. Niin hyödytöntä ja laiskaa porukkaa.sikiävät minkä ehtivät, suomessa syntyneet somalitkin yhtä laiskoja eivätkä tee töitä. Luulevat olevansa lain yllä ja ainoa mikä näitä kiinnostaa on Koraani, sokeasti oskovat sen tarinoita.

    • tähänontultu

      Kuinka kauan siedämme tälläistä

    • Wasteofmoney

      It's time to demand your media-maksu money back from veroviranomaiset as YLE is using it to help the Somali Muslims take over Finland. Soon they will be wanting Sharia law in Finland.
      Why are Finns so weak and pathetic against this swarm of scrounging pests?
      The Somalis and Finnish gypsies are laughing at the stupid white hard-working Finns.

      • The_Traitors

        The reason is that most of our politicians and media writers ("journalists", haha) have an agenda, that Finland and EU should consists of as many muslims and africans as possible.


      • TheEndOfEuropeAsWeKnowIt

        Also ever growing part of the officials have the same agenda nowdays. Women especially (not all, but most).

        And the others are too weak or cowards to oppose.


      • TheLastWillTurnOffTheLig

        Also, I recommend the writer above to go visit Hommaforum
        http://www.hommaforum.org

        That's the pinnacle of our anti-population-swapping discussion in Finland. People there are more than happy to discuss in English with foreigners, that are interested in situation in Finland (wherever you are from, even Somalia, North-Korea or so on...)

        There should be some English discussion threads, but you can write in english in the thread you want too. (google translate helps to understand the topics)


      • TheLastWillTurnOffTheLig
        TheLastWillTurnOffTheLig kirjoitti:

        Also, I recommend the writer above to go visit Hommaforum
        http://www.hommaforum.org

        That's the pinnacle of our anti-population-swapping discussion in Finland. People there are more than happy to discuss in English with foreigners, that are interested in situation in Finland (wherever you are from, even Somalia, North-Korea or so on...)

        There should be some English discussion threads, but you can write in english in the thread you want too. (google translate helps to understand the topics)

        pissikakka!


      • vihanenKIELIPUOLI
        TheLastWillTurnOffTheLig kirjoitti:

        Also, I recommend the writer above to go visit Hommaforum
        http://www.hommaforum.org

        That's the pinnacle of our anti-population-swapping discussion in Finland. People there are more than happy to discuss in English with foreigners, that are interested in situation in Finland (wherever you are from, even Somalia, North-Korea or so on...)

        There should be some English discussion threads, but you can write in english in the thread you want too. (google translate helps to understand the topics)

        Vttu, että tulee selkeästi esiin se toinen puoli tässä!!

        Suomi NATOOn heti!
        Englanti viralliseksi kieleksi!
        Siniristi on vanha tiskirätti. Tähtilipusta mukaeltu, ajanmukaisempi lippu käyttöön!
        Perustuslaki uusiksi. Suomen hallitus valittava USA:n juutalaisten kaskuudesta suoralla kansanvaalilla!
        Suomi valloittakoon Venäjän, jota saksalaiset saavat lisää elintilaa! Vastineeksi jokaisesta kaatuneesta suomalaisesta saksan on maksettava 4,90€:n korvaus sukulaisille. Voi ottaa myös Lidlin tuotteina.
        Haistakaa piimäinenvttu!


      • SinunEntinenOpettajasi
        vihanenKIELIPUOLI kirjoitti:

        Vttu, että tulee selkeästi esiin se toinen puoli tässä!!

        Suomi NATOOn heti!
        Englanti viralliseksi kieleksi!
        Siniristi on vanha tiskirätti. Tähtilipusta mukaeltu, ajanmukaisempi lippu käyttöön!
        Perustuslaki uusiksi. Suomen hallitus valittava USA:n juutalaisten kaskuudesta suoralla kansanvaalilla!
        Suomi valloittakoon Venäjän, jota saksalaiset saavat lisää elintilaa! Vastineeksi jokaisesta kaatuneesta suomalaisesta saksan on maksettava 4,90€:n korvaus sukulaisille. Voi ottaa myös Lidlin tuotteina.
        Haistakaa piimäinenvttu!

        Olisi kannattanut koulussa kuunnella sitä opettajaa. Hän oli oikeassa, sinä väärässä.

        Itketkö nyt Tom Dooley, kadutko jälkeen työs?
        Näetkö puun Tom Dooley, näetkö köyden myös?


    • Anonyymi

      Nuo pitäisi kaikki piestä kunnolla ja lähettää omiin maihinsa sukuineen päivineen.

    • Anonyymi

      Paha virhe tuossa aloituksessa. somali kirjoitetaan pienellä AINA.

    • Anonyymi00035

      Mikään ei ole muuttunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe