Ylistaron levarin isoin kulli

aaahisoo

Itse olen sen ison tumman miehen kanssa kiimaillut monet kerrat vuosia sitten.Sillä oli pitkä ja paksu kulli aah,sääli vain että se on pois mennyt ns.Toinen isokyrpä jonka olen tavannut siellä oli kiimainen transsu.!

16

1443

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imuttaja

      Kyllä siellä käy nykyäänkin, tosin harvakseltaan, vanhempi mies imettämässä kookasta tosi paksua mulkkuansa. Kovatöinen imettävä, mutta niin iso.

      • aaahisoo

        Laita jotain tuntomekkiä jos pääsis kanssa isoa/paksua maistelemaan...


    • hetreomiesss

      Eikös se o mukavampi suussa ku joku tikku..paksu aina paree

    • imuttaja

      Onhan nyt toki, ja mukavahan se on palkan eteen töitäkin tehdä. Pitääkin käydä paikalla, josko olis antajia jo tälle keväälle.

    • a1abi

      Pysähdyin tänään ensinki soittamaan, sitten kävin heittämässä vettä, niin eräs vanhempi mies seisoi siinä yllättäen puolijäykkä kalu housuista roikkuen, no olihan se iso ja paksu, eikä ollut vielä kunnolla seisokissakaan. Veikkaisin kyllä yli 20 senttinen.

      • VWkö

        Millainen auto hänellä?


      • a1abi

        No enpä osaa sanoa, ehkä joku isompi sedani? Näin jälistä harmittaa etten jäänyt katsomaan pitempään, tuollaista harvoin näkee, lähes työkunnossakin oli.


    • isoo

      Viime syksynä pysähdyin röökille ko.levarille.Siellä oli parkis valkonen avensis ja mies sisällä,.En montaa henkosta kerinnyt vetää kun mies nousi autostaan ja meni mukamas kuselle,sillä oli kulli täydessä seisokissa ja mittaa reilusti 20 cm.Estoitta se runkkas mun nähden n.5m päässä mutta itse en uskaltanut tarttua tilaisuuteen..Jälkeenpäin olen katunut monesti ujouttani.!

      • cd06

        Olen itse tavannut saman herrasmiehen useampaan kertaa,ekan kerran levarilla sitten muualla.Kulli on 23/6.5 cm ja runsas spermainen,isoin näkemäni ja kokemani..!


      • kiimainenpylly

        Mahtoi sama herrasmies olla jolle kiimaista persettäni tarjosin. Pani isollaan ja teki niin hyvää!


    • Ukkomiesbi

      Vielä sitä herraa sais imeä siellä. Lutkuttaisin kermat ja nuolisin pallit myös.

    • Aamuisin

      Osuispa yli 20cm kohdalle!!

      • sensuellisti

        Oisit selkeesti imujen tarpeessa. Voin ottaa oikein hellästi jos et ole aikaisemmin miehen poskeen ottoa saanut.


    • anonyymi_6rt

      Löytyiskin jostakin tuollainen 23 senttinen ja sais paneskella ja imeä sitä koko yön.

    • ImenBtm

      19cm kullia saanut siellä. Kookkaampi olisi kiva kokea...

      • Melamies06

        Tuntomerkkejä 19cm:een? Voisin kokeilla...


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe