Oliko ensimmäinen seksikokemuksesi tytön vai pojan kanssa? olitteko samaa sukupuolta?
Se ihan eka kerta!
7
322
Vastaukset
- Tyttö16
Olin yksityis lääkärillä ja halus tutkia olin ihan alasti, vanhempi mies ja pitkään tutki pimppiäni että sain orkun. Huomas ja jatko vain lisää. Tuli päälleni kulli pystyssä eikä siinä voinut kun olla ison munan naitavana. Sitten oli pipi pimppi.
- moltsi
Olin parhaan kaverini luona saunassa ja siinä otettiin muutama bisse, kuinka ollakaan kaverini ehdotti, haluaisinko vetää häntä perseeseen? Bisselläkö vaikutusta vai millä, mutta otin pukuhuoneen hyllyltä jotain voidetta ja voitelin kullini ja vedin kaveria perseeseen. Oltiin tuolloin jotain 14 vuotiaita.
- moltsi
Parhaan kaverini kanssa oltiin n.14 vuotiaita. Poikia molemmat!
Eka kerta oli ihana. Molemmat oltiin vähän nautittu ja miehellä oli pieni kulli niin ei ottanut kipeää ja luonnollinen liukkaus. Mies ei edes tiennyt että olin neitsyt vaikka olin tosi tiukka.
- Lääkäri
Olon teini tyttö kun olin levällään haarat varmaamkin vamnan miehen edessä Huomas kun tutki etkiihotuin, käski pitää sillmät ja suun kiinni js rupes naimssnaan. Viimkon pääsyä tarksyejuun ja nai uudestssn.
. eka kerta oli rippikoululeirillä saunan pukuhuoneen lattialla pyyhkeen päällä kun sain panna yhtä tyttöä, olin itse täyttänyt juuri 15v tytön iästä ei ole täyttä varmuutta että oliko hän 14 vai 15 vanha
- poixs
Olin nuorena tätini luona ja tuli huoneeneeni kun olin alasti muna kädessä. Tätini vaan riisu kylpytaakkinsa ja tuli päälleni.Iso nainen Kyllä moneen kertaan halus tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283557Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142830Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212751Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182504Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162418Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501688Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431431- 1441334