mustasukkaisuutta voi myös ruokkia

minäolenmustissyyttä

Mutta miksi?
Olin jonkin aikaa suhteessa erääseen mieheen. Meillä oli ihanaa, kun olimme yhdessä. Löysimme yhteisiä juttuja, mitä kesällä voisi toteuttaa.... Mutta. Kun ensimmäisen kerran vierailin hänen kotonaan niin Exäpä ei ollutkaan poistunut sieltä. Oli kyllä muuttanut, mutta intiimituotteet olivat vielä kylppärin kaapissa ihankuin jonain palvontapaikkana, alttarina.
Mut pistettiin henkiseksi tueksi kun tämä mies alkoi tavaroita heittelemään roskiin.
Toisella kerralla törmäsin kuukautissuojaan joka oli kauniisti aseteltu telkkariin nojailemaan. Kappas. Vierailiko siellä kenties joku joka merkkaili paikkoja.

Kun suhde eteni niin minulle ehdotettiin tiettyä pukeutumistyyliä, tiettyä hajuvettä jne.

Aloin epäilemään, että korvaanko jotain vai onko tällä miehellä joku toinenkin vai mistä kyse. Sain selkeän vastauksen, että toista ei ole.

Kun suhde vielä eteni niin yhtäkkiä kesken illan minulta kysyttiin seksikumppanien määrästä. En olisi halunnut keskustella aiheesta, enkä tietää toisen historiasta, mutta tiedotus tuli, että monta on ollu joo. Sain kuulla, ettei hänellä ole vaikeatakaan saada seksiä muualta, jos haluaa. Kertoi, että on pettänyt kaikkia kolmea pitempää suhdettaan. Sain kuulla edellisen vuoden suurista seikkailuista, että lujaa on mennyt.
Kerran hänen edelliskesän tindersutina alkoi chattaileen kesken lauantai-illan. Hieman häiriinnyin, mutta ongelma oli minun.
Kun sitten jälleen sain kuulla sutinoista ja sutturoista ja kimpaannuin niin sain jossain kohtaa kommentin, ettei miestä hänen menneisyys häiritse. Kumma kun minua vaan.
Olin myös kuullut tämmöisenkin kohteliaisuuden, että kiva kun en ole kaunis kun mallit hän on jo kokeillutkin vaan olivat tyhmiä.

Että tämmöinentarina. Taitaa olla himppa verran narsistin vikaa tai jotain muuta

3

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnittelut

      Ole onnellinen kun pääsit eroon. Sattuu ajatella että joku mukava ja kiltti henkilö joutuu tuommoisen rääkättäväksi.

    • Lopputulee

      Mustasukkaissuus on myös voima, jota esim oikeuslaitos ei voi enää homolakien myötä ottaa huomioon. Näin on, kun yhteiskunta hyväksyy rappionsa. Miksi ihmeessä he saavat muka palkkaa töistään?

    • juu_ei

      Huomion kerääjä kyseenalaisilla tavoilla. Epävarma saa olla, mutta eriasia millä tavoin. Skippaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe