mustasukkaisuutta voi myös ruokkia

minäolenmustissyyttä

Mutta miksi?
Olin jonkin aikaa suhteessa erääseen mieheen. Meillä oli ihanaa, kun olimme yhdessä. Löysimme yhteisiä juttuja, mitä kesällä voisi toteuttaa.... Mutta. Kun ensimmäisen kerran vierailin hänen kotonaan niin Exäpä ei ollutkaan poistunut sieltä. Oli kyllä muuttanut, mutta intiimituotteet olivat vielä kylppärin kaapissa ihankuin jonain palvontapaikkana, alttarina.
Mut pistettiin henkiseksi tueksi kun tämä mies alkoi tavaroita heittelemään roskiin.
Toisella kerralla törmäsin kuukautissuojaan joka oli kauniisti aseteltu telkkariin nojailemaan. Kappas. Vierailiko siellä kenties joku joka merkkaili paikkoja.

Kun suhde eteni niin minulle ehdotettiin tiettyä pukeutumistyyliä, tiettyä hajuvettä jne.

Aloin epäilemään, että korvaanko jotain vai onko tällä miehellä joku toinenkin vai mistä kyse. Sain selkeän vastauksen, että toista ei ole.

Kun suhde vielä eteni niin yhtäkkiä kesken illan minulta kysyttiin seksikumppanien määrästä. En olisi halunnut keskustella aiheesta, enkä tietää toisen historiasta, mutta tiedotus tuli, että monta on ollu joo. Sain kuulla, ettei hänellä ole vaikeatakaan saada seksiä muualta, jos haluaa. Kertoi, että on pettänyt kaikkia kolmea pitempää suhdettaan. Sain kuulla edellisen vuoden suurista seikkailuista, että lujaa on mennyt.
Kerran hänen edelliskesän tindersutina alkoi chattaileen kesken lauantai-illan. Hieman häiriinnyin, mutta ongelma oli minun.
Kun sitten jälleen sain kuulla sutinoista ja sutturoista ja kimpaannuin niin sain jossain kohtaa kommentin, ettei miestä hänen menneisyys häiritse. Kumma kun minua vaan.
Olin myös kuullut tämmöisenkin kohteliaisuuden, että kiva kun en ole kaunis kun mallit hän on jo kokeillutkin vaan olivat tyhmiä.

Että tämmöinentarina. Taitaa olla himppa verran narsistin vikaa tai jotain muuta

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnittelut

Ole onnellinen kun pääsit eroon. Sattuu ajatella että joku mukava ja kiltti henkilö joutuu tuommoisen rääkättäväksi.

• Lopputulee

Mustasukkaissuus on myös voima, jota esim oikeuslaitos ei voi enää homolakien myötä ottaa huomioon. Näin on, kun yhteiskunta hyväksyy rappionsa. Miksi ihmeessä he saavat muka palkkaa töistään?

• juu_ei

Huomion kerääjä kyseenalaisilla tavoilla. Epävarma saa olla, mutta eriasia millä tavoin. Skippaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2602
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2524
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2013
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      33
      1973
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      371
      1481
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1103
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259