Aira Samulin täyttää tänään 88v,. Avoimet bileet ovat rautatieasemalla, joten sinne tanssahtelemaan ketkä vain haluavat. Pidän Aira Samulin oikein luovuuden lähettiläänä, sopivin väliajoin hän järjestää monia kiehtovia tapahtumia, hoitolaitoksissa sekä avoimia tapahtumia kaiken ikäisille.
Terveyttä, rikkautta, rakkautta toivotellaan laulun sointuisin sävelin:
https://www.youtube.com/watch?v=BcZcNLw7nPg
Syntymäpäivän viettäjä Aira Samulin
9
<50
Vastaukset
- aira_esimerkkinä
Onnea Airalle! Hän on todella mahtava ja esimerkkinä meille, kuinka ei pidä ryhtyä vanhaksi!
Minä en tunne itseäni vanhaksi ja jos vaan terveyttä riittää, niin aion olla nuori vielä kauaaaaan! - Synttärionnittelut
Aira Samulin on ihana nainen ja uskomattoman energinen ja positiivinen.
Yhdyn onnitteluihin virkeälle ja rodukkaalle tanssikuningatar Aira Samuliinille!
Upea ilta kehkeytyi tästä Teeman Kullervon esitysillasta, missä draamaa oli niin Sibeliuksen musiikin, solistien laulun, kuin koko tanssiesityksen koreagrafian osalta:D
Väliajalla läksin käymään keittiössä, kuunnellen samalla haastatteluja, ja katselin jääkaapin ovessa olevaa vaaleanvihreää tetraa, ihmetellen hieman, etten muistanut tuoremehua laittaneeni koskaan ovihyllylle. Mutta se olikin ltr valkoviinipakkaus, jonka muistin kyllä ottaneeni vastaan vierailtani, mutta tytöt olivat laittaneet sen jääkaappiin alahyllylle, liharuuan kanssa kun oli punaviiniä! No, tallellahan oli ja niin alhaalla, etten edes ollut huomannut sitä:D Mukava löytöhän se, ja kerroin vielä kiittäen miniän soittaessa. Saan jalkahoidon ensiviikolla kotiin, miniän synttärilahjana, onhan se mukavaa, kun tuo kosmetologi työtoveri on siirtynyt enkeleiden pariin.
Niinpä katselinkin toisen osan makeahkoa viiniä nauttien, mahtava loppuhuipennus Kullervon miekan tunkeutuessa rintaan lopettaen onnettoman elämän, valtavien valoeffektien muodostaessa terävän kärjen tähtituikkeiden muodostelmassa.
Traaginen loppu, olipa hyvä siemaista kylmän raikasta viiniä, ettei suru kohtalostaan kirpaissut liikaa:) Emma gaala seurasi heti perään, mutta en ihan loppuun viitsinyt enää istua, kun pitihän palstallekin vielä vilkaista.
Hyvää yötä, nautittavan illan myötä!
JK. Kehtaakin olla niin surkea S24 data, väitti etten kirjautunut, vaikka niin sinisellä oli kukkineen !
Tallensin ja ylitin haitat, mutta turhaa ryssimistä mennen tullen?, pöh,...
Energiselle Airalle syntymäpäiväonnittelut halausten kera!!
- siinä-olkoon
mä en sano mittää,
- Ramoona_
Itsekin lauloin vauvoilleni hyppyyttäen sylissä : "Tanssi mu vauvani, tanssi ja kiiku, eihän ne töppöset vanhana liiku !" Nämä sanat olen joutunut itsenikin kohdalla perumaan, vaikka tyttönenhän olen vielä Airan ikään verrattuna. Aira on positiivisen asennoitumisen malliesimerkki, omassa elämässään monia tragedioita kokenut, vaikeimpana ehkä tyttären kohtalo.
Aira on tuonut tanssin iloa jäyhinä pidetyille suomalaisille : kouluihin, koteihin, laitoksiin, nuorille ja vanhoille, arkeen ja juhlaan. Meillä oli kerran työpaikan Tyky-koulutuspäivänä Aira opettamassa muotitansseja, varsinkin macarena jäi mieleen, olen sitä lastenlapsillekin opettanut. Siinä saa kivasti pientä jumppaa , mukaan vaan !
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/03/13/airan-tanssitunnilla
Onnea ja paljon terveitä vuosia koko Suomen timanttinaiselle Airalle ! - Kukkahame
Onnittelut Airalle, hän on paljon muutakin kuin tanssija.
Hän innostaa nuoria ja vanhoja liikkumaan ja kaikkia meitä auttamaan heikompia,
on aina mukana sydämellä ja koko olemuksellaan!!- vanhenoo
No, joko se taas täyttää:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024682Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493182Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852929- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411480450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40921Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184894